Joo koruja sil on ihan tarpeeks ja se sai viimeks hoitolaan lahjakortin..Ja ei suklaata...se on jo liian pyöree....noei....Hyvää suklaata. Suklaa saa mimmit märäksi.
Kertokaa!?
Tää vois olla kisa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo koruja sil on ihan tarpeeks ja se sai viimeks hoitolaan lahjakortin..Ja ei suklaata...se on jo liian pyöree....noei....Hyvää suklaata. Suklaa saa mimmit märäksi.
Kaikkee sillä on jo...No tietysti jotain mitä se haluaa! Ja SINUN tulisi se tietää kun sä sen mies oot, ei meidän
Mä en tajua miten ihmiset ei osaa ostaa elämänsä tärkeimmille ihmisille lahjoja, eikös niille just pitäis olla kaikista helpoin kun tietää mistä ne pitää ja tuntee tyylin...
Joo koruja sil on ihan tarpeeks ja se sai viimeks hoitolaan lahjakortin..Ja ei suklaata...se on jo liian pyöree....noei....
Kertokaa!?
Tää vois olla kisa!
Hevonen maksaa ihan vähän liikaaÄh. Sanot vaan aamulla, että "Mä en ostanu sulle mitään, jotta opit olemaan. En tiiä mitä pahaa oot tehny - mutta kyllä sä ite tiedät. Katotaan jouluna uusiks".
edit: oikeasti vastaan saman kuin Eve, eli jotain mitä se haluaa.
Lähinnä linjaa haen tässäJa miks ei näillä vatipäillä olis jotain ihan hyviäkin ehdotuksiaEI PERKELE.
Ei todellakaan ole kisa. Mä vetäisin Megamasaa lättyyn jos se pitäis Pakkiksella jtn kisoja siitä mitä ostaa mulle lahjaksi :curs:
Kyllä sun tulee se tietää, saatana. Lahjat on tärkeitä ja annat ne sydämelläs, et minkään vatipäiden ehdotuksia kuuntele :evil:
Täh?Jakkara...Sybian?:D:jahas:Väsää joku saatanan jakkara :D
Oot sää kans reilu jätkä. Minkä ihminen sille voi, jos on pää astian muotoinen :jahas:et minkään vatipäiden ehdotuksia kuuntele :evil:
Olin armeijassa...Että siinähän hakkaat saatana.Annanpa sen siitä hyvästä kun paljastit ettet joskus ole ostanut m i t ä ä n...
SUATANA :whip::whip::whip:
Oot sää kans reilu jätkä. Minkä ihminen sille voi, jos on pää astian muotoinen :jahas:
Ei nyt heti tarvii ruveta pervoja ehdottelee, vaikka kyseessä olikin meikäläisen ehdotus :DTäh?Jakkara...Sybian?:D:jahas:
Oisin voinut maksaa kortin sille mut on kuulemma kivempi olla kyydissä...Osta sille moottoripyörä.
Oisin voinut maksaa kortin sille mut on kuulemma kivempi olla kyydissä...
Vie johonkin raflaan syömään Caesar-salaattia. Pysyy "linjatkin" kurissa :DOisin voinut maksaa kortin sille mut on kuulemma kivempi olla kyydissä...
Joo on se pari vuotta vanhempi:DJoillekkin tää on vaan vaikeeta ain perkele:curs:Kysy mitä se haluaa. Ihan perseestä keksiä jotain yllätystä ellei muijas ole 6v.