Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nälkä tulee, mutta yöllä ei toi masukaan pelaa samalla tavalla, ainakaan mulla. Safka jää vaan pyörimään tonne pakkiin... Mikäs Cassyputtia pitää valveilla tähän aikaan?

näin muuten viime yönä järjettömän härskiä unta,en voi kertoa millaista,koska olen niin ujo.
Ollaan samiksii. Paitsi että mä en oo ujo. Mutten silti kerro!

PikkuT, valitse näistä: närästää, jännittää, vatsa-/kylkilihaksia kiristää, oksettaa hiukan, alaselkää särkee.

No se! Miksei se voi tulla ulos jo? Hitto mä meen tekeen paahtoleipää sitä odotellessa. Ei kun hui! Ei illalla/yöllä saa syödä hiilaria, iik.

Prayer muaki oksettaa, tekeekö se musta miehekkään?

Mä haluun sellaiset boxerit mis on sellainen pussi kiveksille,joka ois aivan sika viilee. Vähän ois nautinnollista pitää sellaisia boxereita,joissa kivekset pysyisivät fressshinä ja p-enis. Eikä tarttis asetella vehkeitä kokoajan. Mutta olen liian ujo,joten olkoot.

No se! Miksei se voi tulla ulos jo? Hitto mä meen tekeen paahtoleipää sitä odotellessa. Ei kun hui! Ei illalla/yöllä saa syödä hiilaria, iik.
Kyllä sulla on nyt maailman paras tekosyy syödä ihan mitä huvittaa. Vaavin tekee nyt mieli hiilaria, sitä on siis saatava.

Menkää pökiöt nukkuu.
Mee ite.

edit: Tosta elan jutusta tuli mieleen, että ihme etten oo ikinä kaatanu läppärin päälle mitään, vaikka aina on jotain juotavaa tossa ja nytkin syön ja juon samalla.

elasto oletko koukussa? Asteikolla 1-10 kuinka pahasti? Mulla ehkä 8.

Toinen koukutus on netti. Missä voi testata onko nettiriippuvainen? Veikkaan että netissä...

Eikä mulla muuten oikeestaan oo paha olo. Kaikki pikkuvaivat mitä luettelin kuuluu tällä hetkellä asiaan. Mitäs pienistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom