Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sulla on nyt maailman paras tekosyy syödä ihan mitä huvittaa. Vaavin tekee nyt mieli hiilaria, sitä on siis saatava.
Oih mun lempiaihe. Voisin messuta tästä vaikka loppuyön. Raskaus ei oo mikään tekosyy ahtaa napaansa ihan mitä huvittaa! Ellei sitten halua että napa venyy yökkisiin mittoihin. Mä en tajua miksi naiset yleensä ottaen vetää herkkuja kaksin käsin raskauden aikana. Sitten selitetään kuinka lihottiin hormonien takia, ja "ne kilot ei vaan lähde millään". RÄYH!

PS. Söin paahtoleivän. Ja join mansikkakeittoa päälle.

älä dymoondi ole noin aggreee. mee vaikka juoksee
Emmookkaan. Meillä täällä yö-threadissä ei ole tapana vetää herneitä nokkaan, vaikka hymiöitä ei joka välissä ookkaan. ;)

Enkä muuten jaksa juosta enää. :D

Oih mun lempiaihe. Voisin messuta tästä vaikka loppuyön. Raskaus ei oo mikään tekosyy ahtaa napaansa ihan mitä huvittaa! Ellei sitten halua että napa venyy yökkisiin mittoihin. Mä en tajua miksi naiset yleensä ottaen vetää herkkuja kaksin käsin raskauden aikana. Sitten selitetään kuinka lihottiin hormonien takia, ja "ne kilot ei vaan lähde millään". RÄYH!
Ei tarvii messuta, mä oon ihan samaa mieltä sillai "oikeesti". Meinasin komplimeerata, että oot aika hyvin saanu pidettyä rungon, kun sen kuvan laitoit, mutten mä viittiny. Enkä ole edes ujo.

PS. Söin paahtoleivän. Ja join mansikkakeittoa päälle.
:D

edit: WE :lol2:

Dymond suuret kiitokset. Olen siitä itse asiassa ylpeä.

WE, mä tajusin että sä olet UJO. Tai ehkä en.

Testasin itseni:
Pistemääräsi: 34
Palaute:
Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Nyt mä en tajunnu?

edit: Siis en tajunnu, mitä ValkonenManaaja ei tajunna. Väliäkö hällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom