- Ikä
- 40
älä dymoondi ole noin aggreee. mee vaikka juoksee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ROIDRAGEEE:curs:;)älä dymoondi ole noin aggreee. mee vaikka juoksee
Oih mun lempiaihe. Voisin messuta tästä vaikka loppuyön. Raskaus ei oo mikään tekosyy ahtaa napaansa ihan mitä huvittaa! Ellei sitten halua että napa venyy yökkisiin mittoihin. Mä en tajua miksi naiset yleensä ottaen vetää herkkuja kaksin käsin raskauden aikana. Sitten selitetään kuinka lihottiin hormonien takia, ja "ne kilot ei vaan lähde millään". RÄYH!Kyllä sulla on nyt maailman paras tekosyy syödä ihan mitä huvittaa. Vaavin tekee nyt mieli hiilaria, sitä on siis saatava.
Emmookkaan. Meillä täällä yö-threadissä ei ole tapana vetää herneitä nokkaan, vaikka hymiöitä ei joka välissä ookkaan. ;)älä dymoondi ole noin aggreee. mee vaikka juoksee
Koukussa mihin?elasto oletko koukussa? Asteikolla 1-10 kuinka pahasti? Mulla ehkä 8.
paljonko Chevyt Astro,Starcraft ja El camino kuluttaa satasella? maantiellä?
Prayer ymmärtää mua.
Ei tarvii messuta, mä oon ihan samaa mieltä sillai "oikeesti". Meinasin komplimeerata, että oot aika hyvin saanu pidettyä rungon, kun sen kuvan laitoit, mutten mä viittiny. Enkä ole edes ujo.Oih mun lempiaihe. Voisin messuta tästä vaikka loppuyön. Raskaus ei oo mikään tekosyy ahtaa napaansa ihan mitä huvittaa! Ellei sitten halua että napa venyy yökkisiin mittoihin. Mä en tajua miksi naiset yleensä ottaen vetää herkkuja kaksin käsin raskauden aikana. Sitten selitetään kuinka lihottiin hormonien takia, ja "ne kilot ei vaan lähde millään". RÄYH!
:DPS. Söin paahtoleivän. Ja join mansikkakeittoa päälle.
Tuskin, mutta onneks edes modet ei jaksa lukea tällästa paskaa joten täällä saa aika rauhassa riehua.wtf?????
jäiskö tähän thrediin mitään jos modet poistas kaikki turhat viestit?
Se tarkottaa sitä, että sun persreiässä asuu neutraali.oikea pakara on cool ja vasen hot. mitä tämä meinaa?En kerro, koska olen niin ujo