Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maaginen ikä tää,se pistää toukan mahassa itämään.mä niitä turhan paljon nään ja koko elämä niiltä sormien välistä lipeväääääääää...

No V.... Ilmoittaudutaan mukaan. Promilleja noin kolme, eukko nukkumassa ja kaikki päin v..... Onneksi löysin nämä nappikuulokkeet niin voin huudattaa raskasmetallia niin lujaa kuin sielu sietää.

No V.... Ilmoittaudutaan mukaan. Promilleja noin kolme, eukko nukkumassa ja kaikki päin v..... Onneksi löysin nämä nappikuulokkeet niin voin huudattaa raskasmetallia niin lujaa kuin sielu sietää.

Yllättävän selkeää tekstiä kolmen promillen humalassa, kosketas silmät kii nenänpäätäs.

Olen varsin tunnettu ystäväpiirissäni siitä että kinastelen pilkkusäännöistä vielä oksentaessa viimeisiäni ennen sammumistani. Mikään ei tyydytä pientä pilkunnussijasieluuni enemmän kuin havaita merkittävä kielioppivirhe Hesarin etusivun mainoksessa. Oottakkees, nyt mentävä veskkiin.

Olen varsin tunnettu ystäväpiirissäni siitä että kinastelen pilkkusäännöistä vielä oksentaessa viimeisiäni ennen sammumistani. Mikään ei tyydytä pientä pilkunnussijasieluuni enemmän kuin havaita merkittävä kielioppivirhe Hesarin etusivun mainoksessa. Oottakkees, nyt mentävä veskkiin.

Olet varmaan paremmin tunnettu paskanjauhamisesta?

edit: mä en usko sua,todista! Olenkin vain niin ujo.

They say sleep is the cousin of death - So my eyes are wide open 'cause a dream is kin to your last breath

20051230113727_img_5593e.jpg

Iltaa. Ja yötä. Mun piti olla jo nukkumassa aikoja sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom