Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PikkuT on pervoin nicki ikinä! Kerronko miksi?
No mua ainaki kiinnostaa ihan sikana?PikkuT on pervoin nicki ikinä! Kerronko miksi?
No en tiedä, mut kiinnostas ihan sikana kyllä tietää?mitä teen?
otan kiinni kaulasta, nostan pöydälle, nostan kättäni ylöspäin ja kierrän kolme kierrosta vasemmalle...
Jou
Mä bongasin kainalosta nahan alta kipeen patin, saleen syÄpä!
Se ei olis varmaan nahan alla? Niinku syÄpä taas varmaan on.Eikä oo. Sulla kasvaa vaan kainalokarva väärtepäin.
avaat viinapullon?
Melly otapa rauhassa. Leikitään lääkäriä niin mä katon sitä?
Kattokaapa ku kainalokarvoja sheivailee, ni se karvatuppi voi tulehtua hieman ja sit siitä kehkeytyy semmonen kipeähkö patti ja sit kiukuttaa. Karva voi lähtee kasvaan väärään suuntaan, oikeesti.:D
Sano jo onko se 1cm X 1cm?Totta kyl, mutkun tää on tuolla ihon alla, ei punoita, eikä turvota.
Se näyttäs tod.näk. niinq finniltä, olen kuullut.Jos se tuppi olis käyny rähiseen niin kai se iholla jotenkin oireilis?
Oikea nimeni (se ei ole oikeasti Cassyput, järkyttävää eikö!) alkaa T:llä, ja rakkaalla miehelläni oli jokin aika sitten tapana kutsua erästä mun ruumiinosaa pikkuT:ksi. Vinkki: se ei ole jalka. Eikä nenä.
Sano jo onko se 1cm X 1cm?
Se näyttäs tod.näk. niinq finniltä, olen kuullut.