Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KaraMelly tikkunekkunen kyllä se voi olla tukkeutunut ihohuokonen/karvatuppi vaikkei se näyttäiskään ulospäin ärtyneeltä.
Preijeri tarvis iiiison halin ja mukillisen lämmintä maitoa.
Sithän meit on kolme, ainakin.Olen otettu. Minunkin oikea nimi alkaa Teellä, hmmm... :jahas:
Okei... Se on varmaan tulehtunu imusolmuke. Ootko ollu flunssassa? :kotilääkäri: *google laulaa*Sanosin, että pienempi, tuntuu vähän heikosti kun on siel jemmassa, mut sellanen herneen kokonen.
Niin mäkin ajattelin et se tuppitulehdus näkyis jollain tapaa päällekinpäin.
Nåh nåh. Lämmin maito rauhottaa. Viinaa et ainakaan kaipaa.vihaatko mua todella noin paljon..?:(
Sithän meit on kolme, ainakin.
Okei... Se on varmaan tulehtunu imusolmuke. Ootko ollu flunssassa? :kotilääkäri: *google laulaa*
Nåh nåh. Lämmin maito rauhottaa. Viinaa et ainakaan kaipaa.
Oliko vielä muita T-alkuisia? Perustetaanko kerho? Kuka laittaa pystyyn uuden tredin "Tänne kaikki joiden nimi alkaa T:llä"?
ei nukuta yhtään ja yksi asia pyörii miellessä...yyh
ei nukuta yhtään ja yksi asia pyörii miellessä...yyh
Oliko vielä muita T-alkuisia? Perustetaanko kerho? Kuka laittaa pystyyn uuden tredin "Tänne kaikki joiden nimi alkaa T:llä"?
:lol2: Laita sä jooko? Katotaan ehtitäänkö me mukaan.Oliko vielä muita T-alkuisia? Perustetaanko kerho? Kuka laittaa pystyyn uuden tredin "Tänne kaikki joiden nimi alkaa T:llä"?
Ole onnellinen jos vaan yks asia. Mulla on monta ja tää vasta kauheeta onkin.ei nukuta yhtään ja yksi asia pyörii miellessä...yyh
Juu. Tästä vaan bongasin:Mietin itekin tota imppari vaihtoehtoo kun se on kipeekin niin en veikkais rasvapatiksikaan, mut en kyl flunssassa ole ollut.
rucu tucu lucu...
Pyöriikö mielessä jo aiemmin käsitelty ruumiinosa? Vinkki: ei ole jalka, eikä nenä... :D
Eikun vaan. "YöTeet"?