Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oon saavuttanut sen iän tai hetken elämässä et oon kateellinen koirille. Ne nukkui koko yön, tulin yövuorosta kotiin he sai lenkin ja ruuan, tuli mun kans nukkuu. Mä heräsin ja juon tässä kahvia ja syön aamupalaa niin... he painu takas sänkyyn nukkumaan. Ai että ku olis tollaset unenlahjat niin ehkä naamakaan ei roikkuis tällä tapaa vuorotyöläiselläkään.

1735551344867.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jooh, vahvasti sama. Just kun alkaa jo kengännauhojen sitominen olemaan vaivalloista ja talvitakitkin kiristämään mahasta, niin alkaa oleen niitä hetkiä, kun pitäs alkaa tekeen jotain :D

Tosta juoksemisesta ja voimapuntista muuten, niin en nyt oo ihan varma onko mikään voittava systeemi käydä veteleen voimapunttia kolmesti viikkoon ja koittaa juosta samalla.. ainakaan jos haluaa kehittyä kummassakaan. Mun käsittääkseni raskas aerobinen sotkee aika tehokkaasti sekä lihasmassan kasvatusta että voimatasojen nostamista (voi googlata ne nortonit, hulkit ja pubmedit) ja juoksijat taas tekee mun käsittääkseni puntin pitkälti offseasonilla jotain pientä kehonhuoltoa lukuunottamatta, ettei ole paikat ja hermosto tukossa juostessa.

Ts. jos ite haluaisin kehittyä aerobisissa, vaikka nyt juoksussa, padelissa tai missä tahansa lajissa, niin joku yks järkitehoinen kokovartalopuntti viikkoon ja loput siihen lajitreeniin. Tuosta voi vielä palautua jotenkin järkevästi, kun ammattiurheilijoita ei kuitenkaan olla tässä ketjussa.

muoks. tai sitten ottasin valmennusta joltain oikeasti tietävältä, niin ei tarvis ite arvailla :D
Ei ole tän palstan henkilöillä ongelma, Ammattiurheilijat sitten erikseen.

Cardio kills gains on kyllä sitkeästi elossa oleva myytti.

Ja tuosta juoksusta vielä, valtaosan harjoituksista tulisi tapahtua pk-alueella, eli sen ei pidä tuntua oikeastaan missään, ei keuhkoissa eikä lihaksissa. Leppoisaa hölköttelyä jossa matka rasittaa, ei vauhti. ✌️

Ei ole tän palstan henkilöillä ongelma, Ammattiurheilijat sitten erikseen.

Cardio kills gains on kyllä sitkeästi elossa oleva myytti.
Jos teet kolmea kehityshakuista voimapunttia ja useampaa lenkkiä viikossa vielä puolenkin vuoden tai vuoden päästä ja oot pystyny nostaan tehoja, eikä homma oo kaatunu siihen perinteiseen, että koitetaan het tehä liikaa tai liikaa kaikkea sekaisin, niin nostan hattua ja myönnän olleeni väärässä. Ts. palataan heinäkuussa tähän.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Jos teet kolmea kehityhakuista voimapunttia ja useampaa lenkkiä viikossa vielä puolenkin vuoden päästä ja oot pystyny nostaan tehoja, eikä homma oo kaatunu siihen perinteiseen, että koitetaan het tehä liikaa tai liikaa kaikkea sekaisin, niin nostan hattua ja myönnän olleeni väärässä. Ts. palataan heinäkuussa tähän.
Ilomielin. ✌️

Ite meinasin alottaa remontit keittiöstä. Jotain fiksua itetehtyä sapuskaa viikoille ja woltit vittuhun. Pari oikeeta reeniä jos saa viikkoon, niin vallan hyvä alkuun. Reissuakin taas tulossa tammikuussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom