Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun 188cm85kg muodostelmaa tultiin pe kommentoimaan UskomattomanSeksiBeiben toimesta: näytät tosi hyvältä
huhhuhjavieläkerranhuhhuh mikä tilanne
arvatkaa sainko juuri mitään sanotuksi
älkää arvatko
Kuulostaa kokemukseltaSyömättä ja nukkumatta pärjää kyllä, muistaa vain välillä juoda. Mieluiten mineraalivissyä niin välttää suonenvedot.
Henk koht suos kerta viikkoon.Lisäät jöylimisen ens vuoteen!
Kuten jäsen vokot tuossa jo totesikin, niin pituus ja kehonkoostumus vaikuttavat aika voimakkaasti tässä asiassa. Oma pituus 183 cm ja tuo ylimääräinen rasva keskittyy miestyyppisesti enimmäkseen siihen keskivartaloon. Jos koostumus olisikin etupäässä lihasta eikä rasvaa, niin olisinkin hyvin tyytyväinen. Eli nyt on siitä ns. "voimamahasta" vaan hankittuna se toinen puoli: maha. Toisaalta kyllähän 50% suorituskin on tyhjää parempi.No nyt. Ei tuosta mielestäni ole varaa yhtään pudottaa.
tuossa tilanteessa.
Onhan k-pop ihab globaalisti suosittua (myös aasian ulkopuolella) faneja on eniten Japanissa, Brasiliassa ja Yhdysvalloissa (Etelä-Korean lisäksi)
Stray kidsin yksi biiseistä oli deadpool & wolferine elokuvassa ja alla oleva kappale trendasi globaalisti.
View: https://youtu.be/0P0aQreFs8w?si=p55dzFAnl4yMsMyf
KIinassa k-pop on käsittääkseni bannattu, vaikka sieltäkin suunnalta varmasti faneja löytyy. Ei se nyt ihan itsekseen tapahdu että jokin yhtye trendaa globaalisti omalla kielellään. On koreassakin paljon tuntemattomia pieniä bändejä.
No ei, olen kyllä itse erittäin surkea ottamaan vastaan verbaalisia kehuja
Hyvän perseen voi aina kehua ravintolassa. Ja kysyä kohteliaasti saisko sitä käyttää hattuna.Mä kertoisin miten on täysin pöyristyttävää tulla kommentoimaan mitenkään toisen ihmisen ulkonäköä 2024!
Joo ja suuri osa hiihdosta pitäs olla kevyttä pk-harjottelua. Jos kaikki lenkit vetää vk-alueella, niin ihan varmaan on jumissaTämä viikko vielä lomaa. Hankalaa on yhdistellä joka toinen päivä hiihtoa ja joka toinen päivä salia. Pitäisi olla hyvä pohjakunto, ettei menisi koko roppi jumiin.
Oisko tuo minun kunnolla jopa tehoharjoittelua. Tää on tätä, kun on töissä istuksinut 3kk ja sitten yrittää alkaa treenailemaan.Jos kaikki lenkit vetää vk-alueella
Kieltämättä japanilaiset on aika isoja Suomi faneja ja moni suomeksi laulava metalli orkesterikin siellä vetää rundeja mm. Turmion Kätilöt.Useampi kotimainen hevibändikin ollu kova sana Japanissa ja hillitön meno keikoilla. Bodomit, Stratovariukset ja varmaan useampi paljon nimettömämpikin kotimainen bändi.
Jooh, vahvasti sama. Just kun alkaa jo kengännauhojen sitominen olemaan vaivalloista ja talvitakitkin kiristämään mahasta, niin alkaa oleen niitä hetkiä, kun pitäs alkaa tekeen jotain :DMutta pääsyy keventämiseen on se, että tämä varastorasva ei tunnu hyvältä. Itselläni noin sellainen 95 kg (siis kutakuinkin stabiililla lihasmassalla) on se raja, että siihen asti voi pulskistua kokolailla huomaamatta - mitä nyt joutuu vähän vyötä löysäämään. Mutta sen jälkeen huomaa, että mikäs röllikkä se taas on tuohon kertynytkään kengännauhojen sitomista haittaamaan.
Ei ole todisteita, en myönnä mitään.Kuulostaa kokemukselta