Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Minun 188cm85kg muodostelmaa tultiin pe kommentoimaan UskomattomanSeksiBeiben toimesta: näytät tosi hyvältä

huhhuhjavieläkerranhuhhuh mikä tilanne

arvatkaa sainko juuri mitään sanotuksi

älkää arvatko

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minun 188cm85kg muodostelmaa tultiin pe kommentoimaan UskomattomanSeksiBeiben toimesta: näytät tosi hyvältä

huhhuhjavieläkerranhuhhuh mikä tilanne

arvatkaa sainko juuri mitään sanotuksi

älkää arvatko

Kai sinä punastut ja hymyilet edes söpösti tuossa tilanteessa. Uskoisin, että kannattaisi.

Mä kertoisin miten on täysin pöyristyttävää tulla kommentoimaan mitenkään toisen ihmisen ulkonäköä 2024!

(Ja että mun kämpillä olisi aiheeseen sopiva koulutusvideot että pitäiskö meidän jättää tä baari yhdessä ja lähteä kämpille perehtymään toisiimme - ei kun siis toistemme kunnioittavaan kohteluun)

No ei, olen kyllä itse erittäin surkea ottamaan vastaan verbaalisia kehuja, oikeastaan aiheesta kuin aiheesta.

No nyt. Ei tuosta mielestäni ole varaa yhtään pudottaa.
Kuten jäsen vokot tuossa jo totesikin, niin pituus ja kehonkoostumus vaikuttavat aika voimakkaasti tässä asiassa. Oma pituus 183 cm ja tuo ylimääräinen rasva keskittyy miestyyppisesti enimmäkseen siihen keskivartaloon. Jos koostumus olisikin etupäässä lihasta eikä rasvaa, niin olisinkin hyvin tyytyväinen. Eli nyt on siitä ns. "voimamahasta" vaan hankittuna se toinen puoli: maha. Toisaalta kyllähän 50% suorituskin on tyhjää parempi.

Mutta pääsyy keventämiseen on se, että tämä varastorasva ei tunnu hyvältä. Itselläni noin sellainen 95 kg (siis kutakuinkin stabiililla lihasmassalla) on se raja, että siihen asti voi pulskistua kokolailla huomaamatta - mitä nyt joutuu vähän vyötä löysäämään. Mutta sen jälkeen huomaa, että mikäs röllikkä se taas on tuohon kertynytkään kengännauhojen sitomista haittaamaan.

Onhan k-pop ihab globaalisti suosittua (myös aasian ulkopuolella) faneja on eniten Japanissa, Brasiliassa ja Yhdysvalloissa (Etelä-Korean lisäksi)

Stray kidsin yksi biiseistä oli deadpool & wolferine elokuvassa ja alla oleva kappale trendasi globaalisti.

View: https://youtu.be/0P0aQreFs8w?si=p55dzFAnl4yMsMyf

KIinassa k-pop on käsittääkseni bannattu, vaikka sieltäkin suunnalta varmasti faneja löytyy. Ei se nyt ihan itsekseen tapahdu että jokin yhtye trendaa globaalisti omalla kielellään. On koreassakin paljon tuntemattomia pieniä bändejä.

Se sun lainaama viittasi enemmän siihen, että siellä niitä paikallisia staroja, esim. kaikenlaisia TV- ja leffatähtiä, joilla voi olla instassa hitokseen seuraajia, mutta harva niistä täällä on kuullut. Varsinkin jos se somekontentti on vielä koreaksi, niin ei niitä kauheasti lämmitä täkäläisten seurata. Ja siihen, että jos katotaan vaan Youtuben katselukertoja tai somen seuraajia, niin noi aasian paikallisetkin markkinat on saatanan isot.

Japanilaiset kyllä hauska kansa, että siellä uppoaa vähän kaikenlainen. Useampi kotimainen hevibändikin ollu kova sana Japanissa ja hillitön meno keikoilla. Bodomit, Stratovariukset ja varmaan useampi paljon nimettömämpikin kotimainen bändi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useampi kotimainen hevibändikin ollu kova sana Japanissa ja hillitön meno keikoilla. Bodomit, Stratovariukset ja varmaan useampi paljon nimettömämpikin kotimainen bändi.
Kieltämättä japanilaiset on aika isoja Suomi faneja ja moni suomeksi laulava metalli orkesterikin siellä vetää rundeja mm. Turmion Kätilöt.

Olisi kyllä eri kivaa käydä joskus Japanissa kuuntelemassa Turmion Kätilöitä.

Mutta pääsyy keventämiseen on se, että tämä varastorasva ei tunnu hyvältä. Itselläni noin sellainen 95 kg (siis kutakuinkin stabiililla lihasmassalla) on se raja, että siihen asti voi pulskistua kokolailla huomaamatta - mitä nyt joutuu vähän vyötä löysäämään. Mutta sen jälkeen huomaa, että mikäs röllikkä se taas on tuohon kertynytkään kengännauhojen sitomista haittaamaan.
Jooh, vahvasti sama. Just kun alkaa jo kengännauhojen sitominen olemaan vaivalloista ja talvitakitkin kiristämään mahasta, niin alkaa oleen niitä hetkiä, kun pitäs alkaa tekeen jotain :D

Tosta juoksemisesta ja voimapuntista muuten, niin en nyt oo ihan varma onko mikään voittava systeemi käydä veteleen voimapunttia kolmesti viikkoon ja koittaa juosta samalla.. ainakaan jos haluaa kehittyä kummassakaan. Mun käsittääkseni raskas aerobinen sotkee aika tehokkaasti sekä lihasmassan kasvatusta että voimatasojen nostamista (voi googlata ne nortonit, hulkit ja pubmedit) ja juoksijat taas tekee mun käsittääkseni puntin pitkälti offseasonilla jotain pientä kehonhuoltoa lukuunottamatta, ettei ole paikat ja hermosto tukossa juostessa.

Ts. jos ite haluaisin kehittyä aerobisissa, vaikka nyt juoksussa, padelissa tai missä tahansa lajissa, niin joku yks järkitehoinen kokovartalopuntti viikkoon ja loput siihen lajitreeniin. Tuosta voi vielä palautua jotenkin järkevästi, kun ammattiurheilijoita ei kuitenkaan olla tässä ketjussa.

muoks. tai sitten ottasin valmennusta joltain oikeasti tietävältä, niin ei tarvis ite arvailla :D

Mietin tässä itse miten olisi järkevintä yhdistää uinti ja kuntosali toisiinsa. Nyt ehkä ensimmäiset puolivuotta tavoitteena keskittyä enimmäkseen salitreeneihin. Ehkä talvikaudella avantouintia voisi lisätä viime talvena jäi aika vähäiseksi.

Jos airoopisessa lajissa ei ole aikomus kilpailla, niin vetenee ne treenit kevyesti - myös kehitävämpää kuin verenmaku suussa - varsinkin, jos lähtökunto korkeintaan kohtalainen.
--> ei juuri punttihommia häiritse
Sitten, jos pitää ihan tosissaan jompaa kumpaa tehdä, niin kuten mainittu aiemmin: priorisointi/jaksotus.

Pitäisikö muka uuden vuoden takia hypätä vaa´alle. Onhan se 'uusi vuosi, uusi minä' toteutettava kuitenkin. En ole tainnut puoleen vuoteen uskaltaa katsoa edes laitteen suuntaan.

Kun kerran naisoletetuille on noita miss valas skaboja niin miksei miehille ole mr pallo kisoja. Mitattaisiin kuka on lähinnä tuota uljasta muotoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom