Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko pakko pitää huilipäivä salilta?
Mä niin kyseenalaistan nää lepopäivät, MINÄ en tartte sellaisia vaikka muut tarttee!
Eiolee. Tai totta kai se riippuu paljon siitä mitä tekee ja kuinka paljon kerralla.
Mutta aikaslailla koko kesän tässä tehny joka päivä.
Mitä sitä lepäilemään, kun kerran virtaa riittää, kehittyy ja haluaa tehdä?

Kuitenkin joku körönä iskee taas talvella. Siinä saa taas lepäillä ihan riittävästi pakotettuna ja kaikki menee vituiksi.
 
Eiku jaa niin sehän onkin vain placeboa, psykosomaattista. Täytynee vaan jatkaa reenaamista täysillä :puntti:
Vähän Hoffin Wimin hengitysharjotuksia vaan ja kyllä se siitä.
 
Eiolee. Tai totta kai se riippuu paljon siitä mitä tekee ja kuinka paljon kerralla.
Mutta aikaslailla koko kesän tässä tehny joka päivä.
Mitä sitä lepäilemään, kun kerran virtaa riittää, kehittyy ja haluaa tehdä?

Kuitenkin joku körönä iskee taas talvella. Siinä saa taas lepäillä ihan riittävästi pakotettuna ja kaikki menee vituiksi.
Jotkut luuserit väittää ettei kipeänä oleminen ole palautumista, vitut sanon minä.

Mulla on kanssa vähän kun ei tee nyt fyysistä työtä juurikaan niin lähinnä se salilla käynti on sitä palautumista.
Tosin nyt muutin vähän juttuja niin ottaa hermoston päälle ihan eri tavalla, se taas eri juttu kuin ihan vain fyysinen väsyminen.
 
lähinnä se salilla käynti on sitä palautumista.
No melkein tältä se itelle tuntuu. Selkä tuntuu heti paremmalta kun vähän nostaa maasta jotain.
Pari välipäivää, ja pinna kireällä, paikat jumissa ja väsyttää.
Tosin nyt muutin vähän juttuja niin ottaa hermoston päälle ihan eri tavalla, se taas eri juttu kuin ihan vain fyysinen väsyminen.
Niiin juu...Mutta kyllä siihen tottuu. Tekee vaan, eikä liikaa heti, jos muuttanut jotain tekemisessään paljon.
 
No melkein tältä se itelle tuntuu. Selkä tuntuu heti paremmalta kun vähän nostaa maasta jotain.
Pari välipäivää, ja pinna kireällä, paikat jumissa ja väsyttää.

Niiin juu...Mutta kyllä siihen tottuu. Tekee vaan, eikä liikaa heti, jos muuttanut jotain tekemisessään paljon.
Mulla oli koko alkuvuoden dietti päällä niin tein ihan perussettiä, tosin koitin pysyä max. 6 toiston sarjoissa.
Nyt lähdin bodaustyylisemmin ja nyt vähän aikaa mennään erittäin hitailla negatiivisilla, huomaa sen muutoksen aivan välittömästi.
Tosin kaloritkin plussalla taas niin sekin vaikuttaa omalta osalta tuntemuksiin.
 
Arvon tässä syksyn lajia. (Kunto)thai? BJJ? Villikorttina judo?

Jos saisi vielä yhdistettyä pieneen punttailuun, niin aina paree. Jospa jätän keramiikkaharrastuksen hetkeksi paussille, jotta saisin tässä välissä itseni kuntoon.
 
Arvon tässä syksyn lajia. (Kunto)thai? BJJ? Villikorttina judo?

Jos saisi vielä yhdistettyä pieneen punttailuun, niin aina paree. Jospa jätän keramiikkaharrastuksen hetkeksi paussille, jotta saisin tässä välissä itseni kuntoon.
Ottaisin näistä judon ite jos sais päättää. Tai rugby.
 
Arvon tässä syksyn lajia. (Kunto)thai? BJJ? Villikorttina judo?

Jos saisi vielä yhdistettyä pieneen punttailuun, niin aina paree. Jospa jätän keramiikkaharrastuksen hetkeksi paussille, jotta saisin tässä välissä itseni kuntoon.

Thaiheilunnassa nousee airobinen kunto vauhdilla. On ihan hiton raskasta.
Täällä alkaisi syyskuussa thaiboxing, olisi vielä melkein vieressä treenimesta.
Vahvasti pohdinnassa josko menisi, ainoa vaan kun 20-> niin menee yöunet kun tuntikausia kierroksilla treenin jälkeen aina.
 
Back
Ylös Bottom