Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvon tässä syksyn lajia. (Kunto)thai? BJJ? Villikorttina judo?

Jos saisi vielä yhdistettyä pieneen punttailuun, niin aina paree. Jospa jätän keramiikkaharrastuksen hetkeksi paussille, jotta saisin tässä välissä itseni kuntoon.
Thai on tosi nopeatempoista maksimisykkeillä, bjj on enemmän sellaista vääntämistä. Jos tykkäät painia hikisten miesten kanssa niin bjj.
Judo on vähän näiden kahden välimaastossa.
 
kesäpäivävaikuttaa niin kauneimmaltaan että olisiko tänään koski #terveydeksi #keskelläviikkoa!
 
Ottaisin näistä judon ite jos sais päättää. Tai rugby.

Rugby nääh. Olen pelannut jenkkifutista aiemmin.

Thai on tosi nopeatempoista maksimisykkeillä, bjj on enemmän sellaista vääntämistä. Jos tykkäät painia hikisten miesten kanssa niin bjj.
Judo on vähän näiden kahden välimaastossa.

Judoa olenkin harrastanut, kröh, parikymmentä vuotta sitten jokusen vuoden. Lukkopainitreeneissä muutaman kerran käynyt krav maga-aikoihin, joten ehkä harrastushistorialla pieni haisu BJJ:stäkin ja kuntothaita keväällä jo vähän kokeilin - potkunyrkkeilyä aiemmin krav magan lisäksi ollut listalla. :LOL:

Joten sinänsä kyse on vaan siitä päätöksestä, että mitä minä haluan. Millaista. Ehkä vääntäminen kuitenkin kiinnostaisi tässä kohtaa ja tässä kunnossa enemmän kuin thai. Ehkä.
 
Rugby nääh. Olen pelannut jenkkifutista aiemmin.



Judoa olenkin harrastanut, kröh, parikymmentä vuotta sitten jokusen vuoden. Lukkopainitreeneissä muutaman kerran käynyt krav maga-aikoihin, joten ehkä harrastushistorialla pieni haisu BJJ:stäkin ja kuntothaita keväällä jo vähän kokeilin - potkunyrkkeilyä aiemmin krav magan lisäksi ollut listalla. :LOL:

Joten sinänsä kyse on vaan siitä päätöksestä, että mitä minä haluan. Millaista. Ehkä vääntäminen kuitenkin kiinnostaisi tässä kohtaa ja tässä kunnossa enemmän kuin thai. Ehkä.
Junnu harrasti jujutsua pari vuotta ja sitä myöten viime talvena menin myös itse sinne.
Voisi olla ihan kiva harrastus jokun kaverin kanssa, mulle muodostui vähän ongelmaksi kun kaikki muut oli siellä kaverin kanssa ja sitten kun paritouhua.
Muutenkaan en kyllä ihan kotoisaksi tunne ihan iholla nuohota toisen kanssa, thaikkua harrastin junnun pidempään joten tiedän että siinäkin on sitä mutta ei matolla kuitenkaan.
 
Voisi olla ihan kiva harrastus jokun kaverin kanssa, mulle muodostui vähän ongelmaksi kun kaikki muut oli siellä kaverin kanssa ja sitten kun paritouhua.
Tää on juuri se mun ongelma tuon thain kanssa viime vuodelta. :cautious: Lisäksi siinä nopeatempoisuudessa korostuu todella paljon rapakuntoisuus.
 
Joku päätti atmosfäärissä tiputtaa uima-altaallisen vettä mun päälle. Olotila ei ole ruusuinen.

Taidan vetää kahviöverit.
 
Tää on juuri se mun ongelma tuon thain kanssa viime vuodelta. :cautious: Lisäksi siinä nopeatempoisuudessa korostuu todella paljon rapakuntoisuus.
Mä olin ihan kusessa oman kunnon kanssa myös jujutsussa, siinä huomaa sen hyvin nopeasti kun alkaa vääntämään toisen kanssa.
En mikään vahvin olen mutta en heikoinkaan, eikä stana siitä vähäisestä voimastakaan ollut kuin haittaa kun sai ittesä vaan nopeammin loppuun.
 
Koskahan mä opin, en varmaan koskaan.

1. mene ajankuluksi härkkimään nettiin
2. saa ihan helvetin tyhmiä reagointeja
3. huomaa kuinka paljon maailmassa on tyhmiä ihmisiä ja vittuunnu

Vai oisko se vaan että niin metsä huutaa kuin sinne vastaa? Eiku miten se meni...

Oikeasti se on ihan sama meetkö provoisoimaan vai koitatko olla ihan asiallinen, lopputuloksena aina ihme kaaos ja keskustelu ei liity enää mitenkään koko aloitukseen.
 
Mä olin ihan kusessa oman kunnon kanssa myös jujutsussa, siinä huomaa sen hyvin nopeasti kun alkaa vääntämään toisen kanssa.
En mikään vahvin olen mutta en heikoinkaan, eikä stana siitä vähäisestä voimastakaan ollut kuin haittaa kun sai ittesä vaan nopeammin loppuun.

Joo, ei ole tarkoitus aliarvioida muidenkaan lajien vaatimuksia tokikaan, vaan kovaa kestävyyttä vaativat kaikki.
 
Tää on juuri se mun ongelma tuon thain kanssa viime vuodelta. :cautious: Lisäksi siinä nopeatempoisuudessa korostuu todella paljon rapakuntoisuus.
Huono kunto ja tietynlainen kömpelyys oli vähän este thainyrkkeilyssä. Sitten kun peruskurssin jälkeen tuli sekatreenit missä saatto saada pariksi jonkun kauemmin lajia harrastaneen, niin ei se ollut oikein kivaa kummallekaan. Ite yrittää pysyä perässä ja sille kokeneemmalle sellaista "läpsyttelyä"

Onhan toki sitten myös kuntothai. Missä ei sitten tuota sparrausta ole. Toki kyllähän sitä sitten kehittyy ja kunto kasvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom