Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sulkis on jalo laji.

Tässä vallan mieleen tuloo n. 30 vuotta sitten tapahtuneet insidentit.

Nimittäin, isosiskolle lupasin eräs lauantai, että käytään ottaa pari erää liikuntahallilla.

Noh, lauantaitahan tunnetusti edeltää perjantai, ja...

Sanotaan vaikka, että Fanta lähti lumihankeen kaarella
Limonaadi on epäterveellistä, olisit juonut olutta.
 
Onko pakko pitää huilipäivä salilta?
Mä niin kyseenalaistan nää lepopäivät, MINÄ en tartte sellaisia vaikka muut tarttee!

Ps. jos sulla on korkeapaineruisku niin tuu sen kanssa kylään.
 
Se ois taas hotelliaamiasta tiedossa, oispa kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä tarjolla. Pekoni ja "munakokkeli" alkaa oleen kyl nähty.
Mä olin viime viikolla hotellissa, todetakseni että melkein hotellista ja maasta riippumatta on samat tarjoilut.
Mutta ei sillä, harvoin kun käy niin olihan se ihan luksusta.

Yksi paikka on kyllä poikennut missä hieman erilainen hotelliaamiainen, Valamon luostari.
Ei muuten ollut pekonia...
 
Mä olin viime viikolla hotellissa, todetakseni että melkein hotellista ja maasta riippumatta on samat tarjoilut..
Riittävän paljon on näitä aamuja sattunut viime vuosille, et helppo allekirjoittaa tämä. Mutta ainahan sitä voi toivoa:LOL:

Oispa edes semi laaja valikoima hedelmiä ja jotain poikkeavaa proteiinia. Tai muutakin kuin automaattikahvia. Noh, kohta selviää.
 
Oispa edes semi laaja valikoima hedelmiä ja jotain poikkeavaa proteiinia. Tai muutakin kuin automaattikahvia. Noh, kohta selviää.
Hedelmiä oli kiitettävän monenlaista sorttia ja puurokin oli haudutettu hyvin. Jätin tällä kertaa pekonit syömättä ja tyydyin pariin keitettyyn munaan #fitness.

Kahvi tuli automaatista, melkein yhtä hyvää kuraa kuin nescafeen goldi.

Romut niskaan ja töitä kohti ->
 
Vähän mietityttää miksiköhän pizzakuski soittanut kolmesti yön aikana 23-04 välillä. Tilasin (ja sain) eilen päivällä annokseni. En nyt onneksi herännyt soittoihin, niin ei niinkään vituta.

Toki ei oo ihan eka kerta kun sähläävät omiaan
 


olenko jo kertonut mitä tein

no: lomalla kun tulee juotua niin vaatimattomat määrät kohovia, ehkä noin kuppi tai kaksi

talviloman jälkeen en palannutkaan työelmässä enään normaaleihin määriin vaan juon kyllä yhtä useasti(3kertaa päivässä) mutta otan aina vain puolikuppia

hyvin on pärjänny tuollakin määrällä, en palaa enää ikikä takaisin täysiin kuppeihin
 
Se ois taas hotelliaamiasta tiedossa, oispa kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä tarjolla. Pekoni ja "munakokkeli" alkaa oleen kyl nähty.

vankilassa Suvena ei ollutkaan kaurapuuroa vaan vehnäpuuroa

ihan hyvää oli sekin, vaikka kyllä kaura parempa oli

sielä siis olen syönyt elmäni parasta kaurapuuroa, etes itte en osaa tehdä lähellekkään niin hyvää
 
Mietin salin, uinnin ja friban väliltä.

Miksi pitää "harrastaa" näin montaa lajia olematta kuitenkaan missään hyvä.
Itse en harrasta muita kuin itseni nolaamista salilla, uintia toki mutta sellaista mummouintia. Fribaa koitin jossain vaiheessa mutta ei ottanut tuulta alleen.

kai kuitenkin olet ymmärtänyt, että se kehitys tapahtuu levossa, ei teossa

kyllä Minun ainaki pitää riittävästi huilailla, muuten ei hommasat tule yhtään mitään
Sehän se tässä onkin, tiedän ja tiedostan asian.
Silti tuntuu että ei tee tarpeeksi tai ei tartte lepopäiviä.

Keväällä kun tein kahta eri duunia ja siinä välissä kävin salilla niin huomas kyllä tarpeen, välillä oli olo kuin olisi jäänyt rekan alle kun aamulla könys sängystä ylös.
Nyt ei ole mitään sellaisia tuntemuksia, toki hermotus on silti eri asia ja kaipaa lepoa.
 
Back
Ylös Bottom