Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se Armandi koneJospa Armandi ei voittaisikaan
Eiköhän se kuitenkin
Limonaadi on epäterveellistä, olisit juonut olutta.Sulkis on jalo laji.
Tässä vallan mieleen tuloo n. 30 vuotta sitten tapahtuneet insidentit.
Nimittäin, isosiskolle lupasin eräs lauantai, että käytään ottaa pari erää liikuntahallilla.
Noh, lauantaitahan tunnetusti edeltää perjantai, ja...
Sanotaan vaikka, että Fanta lähti lumihankeen kaarella
Mä olin viime viikolla hotellissa, todetakseni että melkein hotellista ja maasta riippumatta on samat tarjoilut.Se ois taas hotelliaamiasta tiedossa, oispa kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä tarjolla. Pekoni ja "munakokkeli" alkaa oleen kyl nähty.
Riittävän paljon on näitä aamuja sattunut viime vuosille, et helppo allekirjoittaa tämä. Mutta ainahan sitä voi toivoaMä olin viime viikolla hotellissa, todetakseni että melkein hotellista ja maasta riippumatta on samat tarjoilut..
Hedelmiä oli kiitettävän monenlaista sorttia ja puurokin oli haudutettu hyvin. Jätin tällä kertaa pekonit syömättä ja tyydyin pariin keitettyyn munaan #fitness.Oispa edes semi laaja valikoima hedelmiä ja jotain poikkeavaa proteiinia. Tai muutakin kuin automaattikahvia. Noh, kohta selviää.
Mietin salin, uinnin ja friban väliltä.Onko pakko pitää huilipäivä salilta?
Vokotille Sandra omaa sukua Perkovicin kisahousut!
Mä niin kyseenalaistan nää lepopäivät
Se ois taas hotelliaamiasta tiedossa, oispa kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä tarjolla. Pekoni ja "munakokkeli" alkaa oleen kyl nähty.
Itse en harrasta muita kuin itseni nolaamista salilla, uintia toki mutta sellaista mummouintia. Fribaa koitin jossain vaiheessa mutta ei ottanut tuulta alleen.Mietin salin, uinnin ja friban väliltä.
Miksi pitää "harrastaa" näin montaa lajia olematta kuitenkaan missään hyvä.
Sehän se tässä onkin, tiedän ja tiedostan asian.kai kuitenkin olet ymmärtänyt, että se kehitys tapahtuu levossa, ei teossa
kyllä Minun ainaki pitää riittävästi huilailla, muuten ei hommasat tule yhtään mitään