Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
onko kunteilla ollut paljon niitä seksitauteja?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1000008910.webp
 
Rugby nääh. Olen pelannut jenkkifutista aiemmin.



Judoa olenkin harrastanut, kröh, parikymmentä vuotta sitten jokusen vuoden. Lukkopainitreeneissä muutaman kerran käynyt krav maga-aikoihin, joten ehkä harrastushistorialla pieni haisu BJJ:stäkin ja kuntothaita keväällä jo vähän kokeilin - potkunyrkkeilyä aiemmin krav magan lisäksi ollut listalla. :LOL:

Joten sinänsä kyse on vaan siitä päätöksestä, että mitä minä haluan. Millaista. Ehkä vääntäminen kuitenkin kiinnostaisi tässä kohtaa ja tässä kunnossa enemmän kuin thai. Ehkä.
Sitten se menee aina niin että jos valitset painilajin alat kaipaamaan lyöntejä ja potkuja ja toisinpäin.

Mietin myös uutta lajia mutta olisko se kung fu vai joku muu 🤔
 
Pitäskö alkaa nyrkkeileen ite 🤔 pitkät kädet ja leveet hartiat niin olis hyvät vipuvarret tuottaa voimaa siinä. Toki vanha ja hidas läski jo ottaa matsia, mut noi niinku ihan huvikseen jos rupeisi.
 
Itseäni vähän "ahdistaa" ryhmäliikunnat, joukkuelajit, treenien aikataulut ym. sen takia tykkään näistä yksilölajeista, missä saa puuhailla ihan ittekseen milloin huvittaa.
Mulla vähän sama.
Syy miksi lähdin itse jujutsuun oli että saisi ensinnäkin syketreeniä ja toki ihan kamppailukokemustakin kun ei siitä haittaakaan ole.
Hieman haastavaa on vieraiden kanssa, pari vuotta sitten kävin kuntonyrkkeilyssä pirkon kanssa ja se toimi ihan hyvin mutta koronasekoilut lopetti senkin.
 
Vithu, aika horkka. Harvemmin tällai montaa päivää ihan kunnon kuumetta, kun oon kuitenkin niin terveellinen jätkä.

Saisko tässä kummiskin huitoa päivään maksimit (överit) kaikkia noita, ibuprofeiinia, parasetamolia ja asetyylisalisyylihappoa? Taidan jättää kyllä vikan vaan vetämäti, kun tuo tunnu kuumetta ainakaan laskevan mihinkään..
 
Siistii, auton takasivuikkuna paskana.
Huoltofirman leikkurista kivi ikkunaan, no onneksi maksaja tiedetään.
Lasi ei vituta mutta naarmukin ovessa.... prkl
 
Työt työskennelty ja rouvakin ehti ilmoittaa et Audi sytytti keltaisen moottorihäiriö merkkivalon. Onneksi saksalainen laatuauto on niin fiksu, et parin pysähdyksen jälkeen korjasi itsensä ja sammutti valon. Suattaapi olla, että testeriä tulee käytettyä kunhan kotiin täältä joskus lähipäivinä taas pääsen.

Nyt voi esittää veikkauksia, et mikä anturi siellä on sekoillut. Kyseessä siis turboton bensa. Oikein veikanneille tarjotaan mahdollisuus taputtaa itseään selkään. Ilmoitan voittavan tuloksen loppuviikosta, jos muistan.
 
Työt työskennelty ja rouvakin ehti ilmoittaa et Audi sytytti keltaisen moottorihäiriö merkkivalon. Onneksi saksalainen laatuauto on niin fiksu, et parin pysähdyksen jälkeen korjasi itsensä ja sammutti valon. Suattaapi olla, että testeriä tulee käytettyä kunhan kotiin täältä joskus lähipäivinä taas pääsen.

Nyt voi esittää veikkauksia, et mikä anturi siellä on sekoillut. Kyseessä siis turboton bensa. Oikein veikanneille tarjotaan mahdollisuus taputtaa itseään selkään. Ilmoitan voittavan tuloksen loppuviikosta, jos muistan.
egr
 
Back
Ylös Bottom