5kpl 250hp moottoreita jos tuuppais sinne perään.Niin pitikös tämän olla sellainen lautta joka nousee tarvittaessa jopa plaaniin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5kpl 250hp moottoreita jos tuuppais sinne perään.Niin pitikös tämän olla sellainen lautta joka nousee tarvittaessa jopa plaaniin.
Keväällä olis ollu pv:n huutokaupassa Uiskojen moottoreita kaupan, eli Catin 450hv dieselkoneita. Ne meni jollain 2000e/kpl hinnalla.5kpl 250hp moottoreita jos tuuppais sinne perään.
Siitähän oli puhetta täällä jo aikaa sitten että parikin jotain 25hp riittää mainiosti.Keväällä olis ollu pv:n huutokaupassa Uiskojen moottoreita kaupan, eli Catin 450hv dieselkoneita. Ne meni jollain 2000e/kpl hinnalla.
Pari semmosta liikuttais lauttaa jo mukavasti.
Nyt välähti!Jännä nähdä kumpi valmistuu ensin, doownekin saunalautta vai Saatanan ilmatyynyalus.
Huolettaa vähän kuinka sauna vetää ajellessa, muuten kyllä kuulostaa ihan.. ajatukselta.
Tää OF aspekti mulla kyllä jäi ihan kokonaan huomioimatta.Jos rupeette tekemään Onlyfansia, niin uskaltaisin veikata, että ilmatyynysaunalautalla ei oo kyllä vielä tehty kohtausta. Ei härkäparina eikä luojan tarkoittamalla kokoonpanolla.
Yhden tavallisen saunalauttapätkän muistan katsoneeni. Puhtaasti akateemisesta mielenkiinnosta siis.
Tai ainakin joku joka väittää olevansa nainen.Uskomatonta, joku nainenkin on katsonut viimeisen viikon sisään mun sekoilua.
Tai ainakin joku joka väittää olevansa nainen.
Joku roti nyt, aivan hunningolle menee tuolla lailla.
No arvaan että ette ole kirjautunut tupee millään gmail tms tunnuksella missä on tietoja?mietin myös, että mistä esinmerkisi Minun juutube tietää klikkaako vidiota koneellani Mies vai NAISiletettu?
No oletuksiinhan ne lähinnä perustuvat (jos ei heidän maksullisia palveluja käytä) sen perusteella mitä videoita katselet.mietin myös, että mistä esinmerkisi Minun juutube tietää klikkaako vidiota koneellani Mies vai NAISiletettu?