Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keväällä olis ollu pv:n huutokaupassa Uiskojen moottoreita kaupan, eli Catin 450hv dieselkoneita. Ne meni jollain 2000e/kpl hinnalla.

Pari semmosta liikuttais lauttaa jo mukavasti.
Siitähän oli puhetta täällä jo aikaa sitten että parikin jotain 25hp riittää mainiosti.
Tuollaiset isot myllyt vaatii jo pari omaa ponttoonia painon puolesta, tärinäkin saattaa olla aika muikea.
 
Mulla oli iivil plään sen lautan suhteen.
En oo tarpeeksi saanut nostetta työjuttujen tubekanavaan enkä sitä myöten firmoja jotka tunkee setelirahaa kouraan heidän tuotteiden käytöstä, oli vähän toiveissa että osan kustannuksista olisi saanut katettua näin.
Nyt ois aikaa mutta taas pakko vähän pitää pelimerkkejä jemmassa.
 
Viimeksi muokattu:
Jännä nähdä kumpi valmistuu ensin, doownekin saunalautta vai Saatanan ilmatyynyalus.
Nyt välähti!

Kenvuudi ja suatana vois yhistää voimansa, tehä juutupea yms somea tai vaihtoehtoisesti savon sanomiin lehtileikkeen, ja rakentaa yhdessä ilmatyynysaunalautta-aluksen!

Sitten vaan painattamaan paitoja ja muuta tilpehööriä rahotukseen.

@doownek @Saatana
 
Nyt välähti!

Kenvuudi ja suatana vois yhistää voimansa, tehä juutupea yms somea tai vaihtoehtoisesti savon sanomiin lehtileikkeen, ja rakentaa yhdessä ilmatyynysaunalautta-aluksen!

Sitten vaan painattamaan paitoja ja muuta tilpehööriä rahotukseen.

@doownek @Saatana
Huolettaa vähän kuinka sauna vetää ajellessa, muuten kyllä kuulostaa ihan.. ajatukselta.
 
Uskomatonta, joku nainenkin on katsonut viimeisen viikon sisään mun sekoilua.
 

Liitteet

  • Näyttökuva_5-8-2024_18256_studio.youtube.com.webp
    Näyttökuva_5-8-2024_18256_studio.youtube.com.webp
    13,5 KB · Katsottu: 70
Jos rupeette tekemään Onlyfansia, niin uskaltaisin veikata, että ilmatyynysaunalautalla ei oo kyllä vielä tehty kohtausta. Ei härkäparina eikä luojan tarkoittamalla kokoonpanolla.

Yhden tavallisen saunalauttapätkän muistan katsoneeni. Puhtaasti akateemisesta mielenkiinnosta siis.
Tää OF aspekti mulla kyllä jäi ihan kokonaan huomioimatta.
Siinä kun Saatana painaa kaasuvivun osoittamaan nokan suuntaan niin lauttaan kyytiin tulleelta liftarilta lentää vaatteet pois, kylmissä olosuhteissa joudun välittömästi jakamaan hänen kanssaan oman kehonlämpöni.
 
Joku roti nyt, aivan hunningolle menee tuolla lailla.

semmosta se on, arkinenaherrus

esinmerkki: tänään en mennyt kuntoilusalille vaan niitin heinän

arkeni on täydellisen sekaisin!
 
mietin myös, että mistä esinmerkisi Minun juutube tietää klikkaako vidiota koneellani Mies vai NAISiletettu?
No arvaan että ette ole kirjautunut tupee millään gmail tms tunnuksella missä on tietoja?

No, se vakoilee selaustottumuksiasi ja mitä muuta koneeltasi katsotaan youtubesta. Veikkaan että kovin moni NAISoletettu ei katso rääkreising aiheisia + örinäheviviteoita. Niistä on jo melkolailla helppopäätellä mitkä värkit löytyy jalkojen välistä ja sinnepäin ikääkin.
 
Back
Ylös Bottom