Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eipähän pieni hiki haittaa lauantaina kun kuolailee Doroa.


1722854826816.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen hirwittäwä plöcö.

AamujuNpalla olisi tehnyt mieli vähän pyörtyä, mutta tyydyin pötköttämään salin lattialla..
 
Huomautan että ylempien toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaan lounas ei ole työ aikaa.

Minä en ainakaan semmoisella työmaalla ole ollutkaan missä olisi

omalla ajalla on aina syöty, ja omalla rahalla
 
Minäkin olen plösö, keskivartalosta.
Taas sellaista henkistä tempoilua syömisten kanssa, jotenkin vaikea antaa painon nousta ja etenkin kun se minimaalinen +energia varastoituu navan paikkeille prkl.
 
Täytyy olla jonkinlaista rienausta syödä hernekeittoa maanantaina.

Onko tänään maanantai? Ehkä on, pää on vielä vähän lomalla.

ei saa olla niin kaavoihin kangistunut

hernekeittoa ja maksalaatikkoa voi syödä koska vaan, ja saunassa käydä muulloinkin kun lavvantaian ja saunan jälkeenkin voi muinakinpäivinä

vaikka ilaman saunaa

ja peittoa
 
onkohan niin, että jos ei tälläviikolla almassa niin ei koko Suvena?
 
jos lattaisi tänään mopedin akun lataukseen ja vcylinderillä käväisisi?

hu tai ke
 
Nyt kun on aikaa niin vois ottaa instaakin haltuun, muuttunut aika paljon kun näyttää niitä keloja ihan eri tavalla kuin joskus ennen.
Muutama viikko sitten postasin ekaa kertaa pariin vuoteen, ei oo oikein ollut kiinnostusta siihen mutta sitä kautta vois koittaa hakea näkyvyttä.
Ainakin siihen yksi palstan pirkko (kuka ilmeisesti hiljentynyt vallan täällä) kävi tyksimässä silloin :oujee:
 
Olen nähny pariki tämmöstä vanhaa ihan kotikulmilla rannassa.

Enovainaakin oli tehny yhen vanerisen kaverinsa kanssa kuuskytluvun lopulla. Ulkomuistista pituutta vähä yli 2 metriä, painoa satakunta kiloa moottorin kans, koneteho 20 heppaa. Aikoinaanhan erilaisia vaneriveneiden piirustuksia julkaistiin ihan venelehdessä kai.
Apropoo.

Veneistä tuli mieleen, meillähän on jäsen Jiin kanssa tarkoitus käydä uudestaan ravunpyynnissä ja sitä varten tein vähän aluksen puuosiin kunnostushommia alkukesästä.



Ratekiset mitat, pituus 2,9m, leveys 1,3m ja kantavuus 245kg (eli yksi ortopedi tai 2 ihmistä + ruijanpallas)
Tyyppikilvessä on max koneteho 2,5hv, mutta eiköhän me siihen laiteta joku seitenkymppinen Möököri.

Jotkut kerettiläiset ovat epäilleet aluksen soveltuvuutta Barentsinmerelle, mutta he nyt eivät tiedä ravustuksesta mitään.
 
Jäikö tämä nyt Sylviltä näkemättä?


Onneksi.
Käyttääkö kukaan muu kuin homppelson stringejä uimahallissa? Tähän vielä lisäys, ettei minulla ole mitään homostelua vastaan - jos homostuttaa, niin silloin saa homostella.
 
suomenna.

Kai se kun julkiselta paikalta Pariisista kuva vuodelta 2024, jossa useita ihmisiä, joilla on parempaa/pahempaa tekemistä kisan jälkeen kuin näpyttää puhelinta.


Ja kisaajat oksentavat, koska uivat kisansa (puhdistetussa?) Seinen :kakka:-vedessä.
 
Jäsen H valtameri jahdista tuli oma saunalautta projekti ajatuksiin.
Voisin aloittaa sen vaikka nyt, ainoa vaan kun vaatii määrän X rahaa eikä millään viitsisi sijoittaa siihen niin paljon.

Toisaalta mulla on homma muhinut ja paljon hyviä ajatuksia (omasta, ei ehkä muiden mielestä) kuten käyttää kolaroituja tai muuten käytöstä poistettuja kylmäkuljetuskalustoja päällirakenteena. (lasikuitu-uretaani-lasikuitu),
Kalleinta siinä on ponttoonit ja moottori, niistä kokemus muutenkin tasan nolla.
 
Jäsen H valtameri jahdista tuli oma saunalautta projekti ajatuksiin.
Voisin aloittaa sen vaikka nyt, ainoa vaan kun vaatii määrän X rahaa eikä millään viitsisi sijoittaa siihen niin paljon.

Toisaalta mulla on homma muhinut ja paljon hyviä ajatuksia (omasta, ei ehkä muiden mielestä) kuten käyttää kolaroituja tai muuten käytöstä poistettuja kylmäkuljetuskalustoja päällirakenteena. (lasikuitu-uretaani-lasikuitu),
Kalleinta siinä on ponttoonit ja moottori, niistä kokemus muutenkin tasan nolla.
Niin pitikös tämän olla sellainen lautta joka nousee tarvittaessa jopa plaaniin.
 
Back
Ylös Bottom