Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään piti, mutta ei. No, vähä tihuutti.#ainasataa
Ei pitäny ja #aina.Tänään piti, mutta ei. No, vähä tihuutti.
Juoksupäivä tänään.
Itellä oli aikomus rullailla, mutta tuulee niin hanakasti, että heitin parin tunnin fillarilenkin.Kyllä, kunhan sade lakkaa sit taas syödään ja sit tuijotetaan naisten voimistelua. Elämäni on ihanaa ja yksinkertaista.
Mietis ny vähän muita.Itellä oli aikomus rullailla, mutta tuulee niin hanakasti, että heitin parin tunnin fillarilenkin.
Nyt hyvä palautella
katso liitettä 265268
Ja @-kake- rillailusta inspiroituneena, kyllä tässä nälkäkin alkaa olla. Ei kai auta kuin rilliä sytytellä.
Oli nälkä jo ennen juoksutreeniä ja sen jälkeen vasta nälkä onkin.Kyllä, kunhan sade lakkaa sit taas syödään ja sit tuijotetaan naisten voimistelua. Elämäni on ihanaa ja yksinkertaista.
Ja on muuten hyvä sikarikin. My Father:in La Opulencia . Ei tosiaan huonommasta päästä lagereita ole olutkaanMietis ny vähän muita.
Aattele kun ennen harmittelin tuota sikaria, nyt kun jättänyt alkoholin kokonaan niin joudun tuota lageriakin harmittelee.
On muuten ihan jees peruslageri tuo.
Samaa harrastanut, kun koirulit oli nuorempia. Hyvää reeniä kyllä itellekin Nyt ei enää viitsi vanhuksien kanssa yrittää. Nuorempi (13v) kyllä vielä hitaalla rullalenkillä menee kaverina.Eilen yritin juoksuttaa koiraa paikallisen laskettelurinteen rinnettä. No kaverinhan siinä olis tarvinnut, joutui itse kapuamaan rinnettä ylös. Rupes jo huippaa. Ja alastulo vasta kauheaa oli.
Tää on mun via dolorosa.Ja on muuten hyvä sikarikin. My Father:in La Opulencia . Ei tosiaan huonommasta päästä lagereita ole olutkaan
Valintoja, valintoja sanoi Job autiomaassa.
Ei siis, ihan siistiä, että pidät kesällä kiinni cleanisti elämisestä Itse skippaan kesän suosiolla.Tää on mun via dolorosa.
Ei oo alkoholia, ei oo tupakkaa, ei oo seksiä eikä edes huimausaineita.
Onneksi on sentään sali ja kaurapuuroa, kai nekin kohta lähtee.
Ruisleipä, oikea voi ja palvattu hirvenpaisti. Näissä tietysti säilyvyysongelma kesäisissä kenttäolosuhteissa pidemmällä aikavälillä.Miehet! Jos ollaan patikoimassa niin millaisella notskiruualla pääsee miehen sydämeen? Makkara ei tule kyseeseen.
Eikä niin nuukaa kummasta limpusta haukkaa matkalla evästä.Ruisleipä, oikea voi ja palvattu hirvenpaisti. Näissä tietysti säilyvyysongelma kesäisissä kenttäolosuhteissa pidemmällä aikavälillä.
Sylvillähän oli muurmannin keikalla repussa kalakukko ja 10kg trotyyliä.
Kerran kävin ruokakaupassa! Karjalanpiirakoita, mehutiivistettä.Pitäsköhän @Kajsnan käydä kaupassa? Vai onko jo monta reissua tänään takana?