Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka muistaa vielä maitopoika Peni Jonssonin?
Koulussa joutu pitämään esitelmän jostain kuuluisasta henkilöstä, pitiköhän olla urheilijakin. Olin tekemässä Benistä, mutta opettajan mielestä olis ollut huono esikuva, niin vaihdoin Pertti Karppiseen.
 
Lomalla tullut mentyä pää kolmantena jalkana ja alkaa jumpat kärsiä, mutta onneksi arki alkaa ja pääsee normirytmiin. Elämässä on kaikki riittävän hyvin kun sali kulkee.
Täällä tasan toisinpäin.

Lomalla:

newFile-3.jpg


+

simpsons-weights.gif
 
Ei ossoo olla tekemättä, varsinkaan näin kesällä.

Selekäkin kiittää, kun pysyy liikkeessä.

Koko kesänä ei ole tullut treenattua juuri lainkaan ja selkä ei kiitä.

Kun asui ihmisvarastossa niin kesällä treenasi vaikka miten, nykyään kesällä löytyy liikaa hommia joiden alle jumppaaminen aina jää.

Sen verran sentään on välillä puuhastellut ettei ihan nollasta tarvitse aloittaa, ehkä se taas siitä kun lomat on pidetty.
 
Käviskö Kajsna minullekin kaupassa. Suklaata tartteis :barefoot:
 
Kehtaakohan edes myöntää, että portaatkin on tältä kesältä korkkaamatta, mutta ehkäpä tässä joku päivä. Vai meneekö saligainssit kun sellasia hömpöttelee 🤔
 
harrasteautokokemusten pohjalta sanoisin että kyllä kolme on aivan maksimi

enempään ei oikein aika riitä

eini, Minulla harrastepelejä:

-hlöauto
-mopo
-polkupyörä
-polkupyörä

pääasiassa ajanut onely arkipolkupyörällä (työmatkaa&kaljoittelua) 1682km, harrastepyörillä 76km ja 49km

ei piisaa mielen kiinto
 
Pääsenkin vissiin huomenna nääsvillessa katsomaan Deadpoolin.
Kaikkea sitä, viimeksi kun oon siellä ollut menossa leffaan niin oli koronasekoilut ja ne ihme jokatoinen paikka rajoitukset.
 
Kehtaakohan edes myöntää, että portaatkin on tältä kesältä korkkaamatta, mutta ehkäpä tässä joku päivä. Vai meneekö saligainssit kun sellasia hömpöttelee 🤔
Ennen-jälkeen kuvat, niin voidaan arvioida.
 
Back
Ylös Bottom