Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kissan paska sängyssä. Oisin vähäks aikaa oikaissu itteeni ja lepuuttanu silmiä hämärässä makkarissa, niin suoraan tietty siihen paskan päälle. Nyt sit käyty suihkussa ja laitettu lakanoita pesuun. 6/5
#ainasataa
Eihän täällä nyt voi tuollaista laittaa. Saattaa saada sanoista selvää, kirkkoja ei käännetä väärinpäin, ja saattaa olla jotain melodiaakin.
Kyllä, kunhan sade lakkaa sit taas syödään ja sit tuijotetaan naisten voimistelua. Elämäni on ihanaa ja yksinkertaista.Juoksupäivä tänään.
Eli nyt on notkea ja hoikka olo. Hyvä.Kovin hierojalla, se taisi painaa minut siitä pöydän reiän läpi.
joko @vokot kokeilit hupparia? kuvia?Minulla on sitäpaitsi ennakkoluuloja: pelkään että erottuisin ainakin itselleni negatiivisessa mielessä Joukosta laavulla farmarinhousuissa ja nahkatakissa
Minä raukka, kun en kesäisin harrasta muuta kun teepaita/nahkatakki ulkoilua niin puuttuu ulkoiluvarusteet kesäkelille, talveksi on toppatakki kyyllä
teepaita/nahkatakki on oiva varuste kun ulkoilu tapahtuu esinmerkiksi kihdytysradan välittömässä läheisyydessä
Mitäs jos se retkikumppani sattuuki olemaan semmonen, joka arvostaa sitä että olet oma itsesi etkä mainosten orja?Minulla on sitäpaitsi ennakkoluuloja: pelkään että erottuisin ainakin itselleni negatiivisessa mielessä
Sen kun näkis. Oksettaa ja kyynärpään jäljet tuntuu niskassa ja selässä.Eli nyt on notkea ja hoikka olo. Hyvä.
Monestiko olet kokeillu?lopettaminen olisi jotenkin hankalaa. Tai alkoholin...
Simppeleitä juttuja simppeleille miehilleNainen ja yksinkertaisuus samassa lauseessa, kuulostaa ihanan turvalliselta.
Hyvä. Paitti täällä ei sähkö, joten vielä parempi.kyllä se vain näin on, että ennemmin kun huomaammekaan pitää sähköpatterit kytkeä päälle
ensikuussa!
Asiat kun pidetään yksinkertaisina niin kaikki on onnellisiaSimppeleitä juttuja simppeleille miehille