Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oli muuten onnistunut ostoskeskusmatka. Täsmäostoksen lisäksi huomasin muutaman vaatekappaleen edulliseen hintaan. Ovat sellaisia rumahkoja ja yksinkertaisia, joista juuri tykkään. Housuissa on tosin 10cm liian pitkät lahkeet. Ne on ilmeisesti suunniteltu 180cm pituiselle catwalk -mallille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vaikuttava aine on eri, eivät määrät vastaa toisiaan.

"Bentsodiatsepiinit ovat rauhoittavia lääkkeitä lyhytaikaiseen käyttöön. Yleisimmät rauhoittavat lääkkeet ovat niin sanottuja bentsodiatsepiineja. Puhekielessä niitä kutsutaan "bentsoiksi". Tavallisia bentsodiatsepiineja ovat: diatsepaami, klooridiatsepoksidi, oksatsepaami, loratsepaami, tematsepaami ja alpratsolaami."
Joo, tiedän kyllä, oon minä joutunu noita itekin joskus rouhimaan, vaikkakin hyvin pienissä määrin.

Valiumin vaikuttava aine oli ymmärtääkseni tuo diatsepaami eli sama, mikä kotimaisessa Diapamissa ("pamissa"), mistä tuo edellinen siis tuli.
 
kyllä se vain näin on, että ennemmin kun huomaammekaan pitää sähköpatterit kytkeä päälle

ensikuussa!
 
Tasoittelupäivä

IMG_0642.webp
 
Aikuinen mies imee litkua ruiskusta kuin kissanpentu emonsa tissiä? Se jos mikä on kaunista katsottavaa...

Kuulostaa kyllä pahalta tilanteet siellä päin... huh huh.



Meitsin IG viime viikolla...

dog-and-cat-memes-35.jpg




Meitsin IG tällä viikolla...

IRL tuttu ei ole vielä heittänyt minua pihalle IG:stä.

Laitoin häntä varten pari tunnistetta profiiliin, jotta hän tietää, että on se minun IG, vaikka on hömppänimellä ja seuratuissa on alakulttuurienkin ihmisiä.
...Tämän seurauksena ilmeisesti "kärähdin" ja kaksi (2) fetissihomoa heitti minut pihalle omasta IG:stään. :hyper:
En ole edes sanonut heille ikinä yhtään mitään, mutta ilmeisesti heille iski estrogeeni- ja/tai heterofobia.


#suvaitsevaisuus



:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Illalla pitäisi mennä stadikalle kattomaan miks kaikki vouhottaa siitä coldplaysta. Voipi olla savolaispoika ihmeissään siinä ryysiksessä
En epäile hetkeäkään että ei olisi hyvä shou. Shouta voisi mennä katsomaan teoriassa, mutta kun ei tiedä yhtään biisiä tai muuta kuin nähny solistin esittämässä itseään/parodiaa itsestään modern familyssä niin ei viitsi kyllä sitten alkaa maksamaan hirveesti.
 
En epäile hetkeäkään että ei olisi hyvä shou. Shouta voisi mennä katsomaan teoriassa, mutta kun ei tiedä yhtään biisiä tai muuta kuin nähny solistin esittämässä itseään/parodiaa itsestään modern familyssä niin ei viitsi kyllä sitten alkaa maksamaan hirveesti.
Joo sitä shoutapa minäkin lähinnä menen katsomaan. Ei se musiikki niin nappaa. Emännän serkku oli liput ostanut niin onhan se sitten mentävä
 
karmeaa ja surullista

olis jo viikonloppu!



 
taas palailee muisti pätkittäin:

viime viikolla asiakas Koskella kysyi Minulta, soitatko sinä kehonrakentajissa

täytyy ottaa cohteliaisuutena
 
Back
Ylös Bottom