Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun täytyy sille ehdottaa että mennään seuraavan kerran viikoksi. Tai edes yön yliKuivaruokia patikoidessa syödään, itse kuivattu jauheliha pääosassa.
Ja viikko vähintään matkassa.
Miehet!
Mun täytyy sille ehdottaa että mennään seuraavan kerran viikoksi. Tai edes yön yli
Seura on kohdallaan mutta nyt vois vähän yllättää extralla
Riippuu vähän kuin pitkästä patikoinnista kyse ja mitä jaksaa raahata mukaan. Mut jos lyhyt päiväreissu, niin valurautapannu mukaan. Himassa perunoiden keitto valmiiksi ja puolitus. Lettutaikina kanssa valmiiks pulloon / valmispussi taikinaa mukaan. Sitten jotku hyvät pihvit, vaikka pippuripihvit ja pussillinen pakastevihanneksia. Ja nokipannukahvit ehdottomasti lättyjen kanssa. Perunat lämmittelee tulella sillä aikaa kun paistaa pihvit ja vihannekset lihojen mehussa kun pihvit vetäytyy. Kahvit ja lätyt jälkkäriks.Miehet! Jos ollaan patikoimassa niin millaisella notskiruualla pääsee miehen sydämeen? Makkara ei tule kyseeseen.
Tulee ne pihvit trangiallakin ihn hyvin. Ja saa kanssamatkustajilta pahaa silmääSitten jotku hyvät pihvit, vaikka pippuripihvit
Itellä jojoilee pari kiloa suuntaansa. On ollut pidemmän aikaa sama. Aamupaino 88.Mulla se paino nousee vaikka syö pääosin siististi mutta ku on vaan jatkuva nälkä.
Samaa mietin, et miedoin pami taitaa olla 2mg niin onhan tuo 90mg aika raju siihen nähden. Bentsot kauhiaa myrkkyä muutenkiNo siis, eikö tuo oo suht sama kuin että pitäs vetästä 9 kappaletta 10mg pamia aamupalaksi? Eli onhan tuo kohtuullisen reippahasti.
Tartutaan tähän nyt sen verran, ettei ne minusta mitään myrkkyä ole harvakseltaan ja oikeaan tarpeeseen käytettyinä, vaikka esim. työterveydessä demonisoidaankin melko rajusti. Jatkuvalla syötöllä ja isoilla annoksilla voi tulla ongelmia ihan niin kuin buranastakin.Bentsot kauhiaa myrkkyä muutenki
EK-eväät
Joo on niillä paikkansa, vaimokin niitä joutui lyhyen tovin syömään keväällä ja on ne kyllä tehokkaita. Nähnyt vaan niin monia jotka on saanu ittensä koukkuun noihin tosi nuorena, ja sit ku lääkäri sanoo et nyt ei enää tuu respaa niin aika moni on lipsahtanu ihan kunnon narkkaukseen.Tartutaan tähän nyt sen verran, ettei ne minusta mitään myrkkyä ole harvakseltaan ja oikeaan tarpeeseen käytettyinä, vaikka esim. työterveydessä demonisoidaankin melko rajusti. Jatkuvalla syötöllä ja isoilla annoksilla voi tulla ongelmia ihan niin kuin buranastakin.
Mut joku akuutti, voimakas ahdistuneisuus nyt vaikka, niin turhaan siitä väkisin kärsimään, jos pystyy kuitenkin pikkaisen leikkaamaan pahinta terää noilla (ja esim. nukkumaan sen johdosta).
ei ole oikeasti kovinkaan helppoa pudottaa painoa
Mulla oli lähtöpaino jotain 85-87kg paikkeilla missä pyöri.Itellä jojoilee pari kiloa suuntaansa. On ollut pidemmän aikaa sama. Aamupaino 88.
Yritän tässä (edelleen) päästä kanssa muutamasta kilosta eroon. Tasan 80 olisi ihanteellinen. Mutta on pakko sanoa, että ei ole oikeasti kovinkaan helppoa pudottaa painoa.