Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

:heart:
Hetkeksi jo säikähin, että oonko kattonu ennusteet ihan väärin.

Mutta sitte sanottiin myös
"– Uskoisin, että jossain kohtaa Pohjois-Suomea nähdään kesäkuun viimeisellä viikolla ilmamassojen rajavyöhyke, jonka eteläpuolella hikoillaan ja pohjoispuolella palellaan."

Että alle -50°C menis kesäkuussa, se ois jo melekosta.

Piti ihan tsekata ko palveluntuottajan sivusto, ihan ok keliä lupaa paitti tuo keskiviikko ku on aika kuumaa.
Screenshot_20240622_201313_Opera.jpg
 
Belgia vie(kö)?
Bisseissä vie, mutta vähän toivon ja otaksun, että Romania voisi kyllä voittaa. Belgialla ei oikein ole nyt lento päällä. Toisaalta, en kyllä voi sanoa, että Romanian oluita olisin maistellut.

E. Tosin, tässäkin pelissä olisin veikannut, että Turkki yllättää, niin mun kristallipalloon ei kannata kovin luottaa.
 
Niin siis koulussa pitäisi opettaa vain sellaisia aineita/aiheita jotka ovat kullekin yksilölle mieluisia ja jossa ovat hyviä ilman opetusta? Kyllä se tekee hyvää hieroa molempia aivolohkoja ja avartaa näkemyksiä.

Liikunnan opetuksesta olen kyllä sitä mieltä, että enemmän opetusta. Ei kai kukaan mitään puolivoltteja yms ilman opastusta osaa (no mä osasin yhden kerran, ei koskaan onnistunut uudestaan)
 
Noissa taideaineissa on kyllä omat ongelmansa, miten saat porukan kiinnostumaan ja miten saat hoidettua opetuksen niin, ettei se tunnu kiusaamiselta (ne laulukokeet saatika laulamiset itekseen luokan edessä ei oikein toimi tuossa), mutta nuo on niitä aineita, joilla nyt vois jotenkin opettaa luovuutta. Tai että nuo voi olla ihan hyviä kanavia sit purkaa niitä omia fiiliksiään johonkin.

Ehkä ite taas jossain vähemmistössä tässä, kun joku soitin ollu kädessä viisivuotiaasta, niin noi koulun musatunnit nyt meni siinä sivussa, kun koitti jotenkin taistella läpi klassista musiikinopetusta kakarana.
 
Back
Ylös Bottom