Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIESoletetut ovat yleensä olleet liian humalassa ja/tai liian päällekäyviä

☹ Aktiivitanssiaikoinani yksi usein esiintyvä yleinen tanssirike oli kavaljeerin puolelta hirmuinen ylävartalon keikutusveivaus puolelta toiselle. Heiltä oli jäänyt huomaamatta, että tanssin liike tulee painonsiirroista jalalta toiselle sekä polvien joustosta.

Ihan pelkän vaihtoaskeleen käytöllä saa tanssista paljon sujuvamman eikä vaan tylsästi oikealle-vasemmalle-oikealle-vasemmalle jne.

Eikö vaihtoaskel opeteta jo armeijan marssiharjoituksissa, kun joku tollukka menee väärään tahtiin?
 
"Nyt kun osasin olla sotkeentumatta maalausjuttuihin enkä ainakaan työntänyt päätä minnekään minne se ei kuulu, niin nyt on varmaan aika saada herkkuja sitten niin!!"

uc90MQd.png
 
Koululiikunnasta kun tuli muutenkin.

Oli jotenkin käsittämättömiä nuo taide/urheiluaineet koulussa ennen muinoin. Ei mitään opetusta, piirrä, laula, heitä urhonhyppy ja sitte huonoille huono numeno ja hyville hyvä. Piirtämisessä olin hyvä kiva naureskella opettajan kanssa kun luokan huonoimman piirustukset taas jostain ulkoavaruudesta, liikunnassa olin keskimassaa meni ohi sulavasti joskaan ei juuri mitään oppinu ja laulussa sitten nöyryytys laulukokeissa ja mitenkään ei siihen opetettu. Onkohan nykyjään järkevämpää, että on jotain opetusta ja opastusta noissa?
 
No vitun hyvä homma jos ei. Samaa sarjaa kuin musiikin ja kuvaamataidon opetus, joiden ainoana tarkoituksena oli luontaisesti lahjattomien kiduttaminen.

Oli jotenkin käsittämättömiä nuo taide/urheiluaineet koulussa ennen muinoin. Ei mitään opetusta, piirrä, laula, heitä urhonhyppy ja sitte huonoille huono numeno ja hyville hyvä. Piirtämisessä olin hyvä kiva naureskella opettajan kanssa kun luokan huonoimman piirustukset taas jostain ulkoavaruudesta, liikunnassa olin keskimassaa meni ohi sulavasti joskaan ei juuri mitään oppinu ja laulussa sitten nöyryytys laulukokeissa ja mitenkään ei siihen opetettu. Onkohan nykyjään järkevämpää, että on jotain opetusta ja opastusta noissa?
Ja kun ei ollut (eikä ole vieläkään) lahjoja a) liikuntaan, b) musiikkiin, c) kuvikseen... ja 2) pelkäsi tyttöpöpöjä
 
Riittäisiköhän sen lapson/teinin jänne koulun kuvistunnilla opiskella värioppia tai plastista sommittelua sen sijaan, että maalataan expressionistisesti vesiväreillä oma vapaa tulkinta suomalaisesta järvimaisemasta? :unsure:
 
Oli jotenkin käsittämättömiä nuo taide/urheiluaineet koulussa ennen muinoin. Ei mitään opetusta, piirrä, laula, heitä urhonhyppy ja sitte huonoille huono numeno ja hyville hyvä.

Ja nuotiston ym. musiikin teorian pakko-opetus tuntui samalta kuin suljetun osaston lataamopotilas pitäisi opetusta joidenkin unessa näkemiensä alien-hieroglyfien tulkinnasta.
 
Back
Ylös Bottom