#tsekKai ruokatunnilla sentään huomasi, missä lahjakkuus piilee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#tsekKai ruokatunnilla sentään huomasi, missä lahjakkuus piilee?
Molemmat ei voiteta ainakaan tästä betsistäLaitoin leikin vuoksi Belgialle 50 ekee 1.5 kertoimella.
Pakko se on voittaa, jos meinaa jatkoon
Laitoin leikin vuoksi Belgialle 50 ekee 1.5 kertoimella.
Pakko se on voittaa, jos meinaa jatkoon
Täällä vaan 107% nämä. Itsellä ei aikeita liikutella nyt just ainakaan.Asioista jonnekin, Bittium yli tuplanna (144%) mitä ostin.
Myyntiin tai sitten ei
Niin siis koulussa pitäisi opettaa vain sellaisia aineita/aiheita jotka ovat kullekin yksilölle mieluisia ja jossa ovat hyviä ilman opetusta? Kyllä se tekee hyvää hieroa molempia aivolohkoja ja avartaa näkemyksiä.
Liikunnan opetuksesta olen kyllä sitä mieltä, että enemmän opetusta. Ei kai kukaan mitään puolivoltteja yms ilman opastusta osaa (no mä osasin yhden kerran, ei koskaan onnistunut uudestaan)
#tsekymmärsin että vittu enhän minä voi osata piirtää, koska kuulun niihin ihmisiin jotka eivät juuri näe visuaalisia kuvia mielessään ja piirräpä siinä jokin vitun taideteos, jos et pysty visualisoimaan sitä lopputulosta vaan näet vain töhryt paperilla sitä mukaa kun niitä syntyy.
Ja kun on se luokkansa lyhin/toiseksi lyhin plus hirwee plöcö niin arvaahan siinä kuinka niitä ainaiseja pallopelejä pelataan..juuei.Liikunnan osalta täytyy tosin sanoa, että opettajat olivat kaikki mukavia, mutta systeemi perseestä ja se kakaroiden ryhmädynamiikka iski siihen päälle pilaamaan päivän lopullisesti niiltä, jotka eivät olleet riittävän hyviä.
No, mikä tässä on erona siihen jamppaan, joku tuleva humanisti tai joku muu ei-luonnontiedeorientoitunut, joka ei vaan tajua laskea matikkaa, fysiikkaa tai kemiaa?No, noissa liikunta- ja taideaineissa olisi ehkä tärkeämpää antaa yleiskuvaa ja auttaa itse kutakin löytämään, mikä se oma juttu noilla aloilla voisi olla kuin piirrellä kokeessa erilaisia nuottiavaimia tajuamatta vittuakaan mikä virka niillä oikeasti on tai yrittää väkisin tanssia, jos on luonnostaan rytmitajuton terästanko.
No, mikä tässä on erona siihen jamppaan, joku tuleva humanisti tai joku muu ei-luonnontiedeorientoitunut, joka ei vaan tajua laskea matikkaa, fysiikkaa tai kemiaa?
Minusta olennaista ois tuo hyvä opetus. Kaikki tuntuu vittumaiselta, jos ei osaa ja pakotetaan.