Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Arvaan, että katselemaan menossa, mutta osaatko tarpeen vaatiessa NAISen pyytäessä tanssia? On ihan siedettävää hommaa jos edes toinen osapuolista osaa.
uuno-turhapuro.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paritanssit on ihania, kunhan vaan pari osaa tanssia. On opeteltava kolmetahtinen valssi ja sitten hidas-hidas-nopea-nopea, millä onnistuu foksit ja tangot. Perushumpan nyt kaikki osaa... Sitten vielä "kädenalitanssia" fuskua (helpotettu jive), niin avot.

Opetelkaa miehet tanssimaan!
 
Opetelkaa tanssimaan!

Minä osaan sitä paremmin, mitä paremmin se toinen osaa = en itse osaa kovin hyvin. :ROFLMAO:

Pitäisi opetella. Ja minun tapauksessa se vientihommakin, koska olen viime vuosina tanssinut enimmäkseen NAISoletettujen kanssa. Ne vähät kerrat, kun on jossakin viihteellä käynyt jossa on ollut tanssimahdollisuus, niin MIESoletetut ovat yleensä olleet liian humalassa ja/tai liian päällekäyviä, niin en ole pystynyt heidän kanssaan tanssimaan.
 
Liikuntatunneilla saisi olla ja ihan useampana vuotena, eikä vain jotain yhtä kertaa joskus ysiluokalla. Sekä soolo- että pariversioina, niin tulisi lajit tutuksi.
Kyllä ennenvanhaan, ku peruskoulun salissa oli vain yks pukkari, ja toinen sukupuoli käytti sitte esiripun takana näyttämöä pukuhuoneena, oli syyskeleillä (=ennen hiihtoa) sisäliikuntaa ala-asteella monesti koko porukalla, ja usein aiheena musiikkiliikunta eli tanssiminen.
 
Back
Ylös Bottom