Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumua pukkaa heti aamusta. Tosiperämetsien karpaasien- ja jormaliisojen hiihtokelit.
Ihan vitummmoinen sumu. Aamusta olisi työnantajahaastattelu, mitähän mää siellä kyselisin.

Iltapäivällä asentamaan telkänpönttöjä, tätä ette kyllä eilen vielä arvanneet.

Mutta ensin kahvia.
 
44,4€/kg vasikanjuottorehun raaka-aineesta on kieltämättä riittävästi.

mikähän sitten on sopiva hinta, Minä kun en tiedä kun en ole seurannut hintoja kun en ole ollut jauhojne ostaja

mutta jospa tuossa on sama kun hoitoaineessa jota käytän, se maksaa myös muistaakseni saman 44e/litra! eli taitaa olla kallista, mutta eroaa suuresti esim markettitavarasta siinä että ei haise NAISelta vaan Mieheltä
 
ja ostinhan Minä 20tuhannen henkilöautonkin vaikka kynppitonnin auto olisi palvellut Minua aivan yhtä hyvin

hyvin tyhmästi rahaani käytän
 
10k on aivan liikaa

mutta Minähän olen täysin edesvastuuton jos aletaan miettimään siltä kantilta, että 40 euron kertaostos elmän aikana on liikaa

Minullahan on monta kelloa! ja aivan liian kalliita! Monta polkupyörää! ja aivan liian kalliita! Monta valokuvauskameraa! ja aivan liian kalliita! Monta atk laitetta!

ei mietitä
 
Kesärenkaat + jäinen tie. :barefoot:
1000020589.jpg
 
mutta Minähän olen täysin edesvastuuton jos aletaan miettimään siltä kantilta, että 40 euron kertaostos elmän aikana on liikaa

Minullahan on monta kelloa! ja aivan liian kalliita! Monta polkupyörää! ja aivan liian kalliita! Monta valokuvauskameraa! ja aivan liian kalliita! Monta atk laitetta!

ei mietitä
Mä tykkään tästä "minulla on liikaa"-ajattelusta paljon enemmän kuin veljestään "minulla ei ole tarpeeksi"-ajattelusta.
 
Kävin eilen ostamassa 5% tummennuskalvon motonetistä, tänään on se päivä kun laitan sen mun makkarin oven yläpuolella sijaitsevaan ikkunaan! (miksi siinä on ikkuna, i do not know). Ja sitten pitäis ottaa pimeennysverhot viel alas ja teipata tarranauhat niihin niin saan ton pienenkin raon pimeäksi. Kaikkensa sitä yrittää että saisi makkarin 3-vuoroduuniin sopivaksi =)

Aijoo, silmät oli aamusella sitä mieltä että allergialääkitys olisi hyvä aloittaa... eilen.
 

– Ihmiset saavat terveydenhuollossa huonoa kohtelua lihavuuden vuoksi, väittää Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.

Rytkösen arvion mukaan lihavat ihmiset jättävät menemättä lääkäriin, koska he eivät halua jälleen kerran kuulla ensimmäiseksi kehotusta pudottaa painoa.

Ihme homma. Tupakoitsija kun menee lääkäriin saa ekana kehotuksen lopettaa tupakinpolton. Tai paikkansa rikki liikkuva saa kehotuksen lepoon. Ihovaurioista kehotetaan olemaan ottamatta aurinkoa. Häpeällistä.
 
Hinta-laatu suhteeltaan hyviä, mutta ei ihan hirveästi houkuttele salin yleisilme. Liian pimeää, kaikki mustaa ja musiikki soi yleisesti liian lujalla. Mutta jokaista ei voi miellyttää.🤷🏻

Ei nyt muuten mitään vikaa ptvgymistä keksi.
Niin tuon kk-hinta on täällä 60e. En keksi toista noin kallista salia täältä.. mitä ne salit siellä teillä päin maksaa, jos tää on hyvä hinta-laatusuhteeltaan? :D Kun siis esim. tuo Liikku, jossa ite on juossut, on täysin asiallinen perussali kaikkine mahdollisine vermeineen ja maksaa sen 35e kuukaudessa.

Toki sijaintihan tuossa merkkaa pirusti.. saattasin itekin maksella vähän ekstraa, jos joku ois vaan ylivoimaisesti lähimpänä.
 
Meillä on täällä tosi hyvä sali, meriitteinä esim monia SM tason mitalisteja, 180e/vuosi. Jos sali maksais täällä 60€/kk niin kävisin vain työpaikan salilla
 
Niin tuon kk-hinta on täällä 60e. En keksi toista noin kallista salia täältä.. mitä ne salit siellä teillä päin maksaa, jos tää on hyvä hinta-laatusuhteeltaan? :D Kun siis esim. tuo Liikku, jossa ite on juossut, on täysin asiallinen perussali kaikkine mahdollisine vermeineen ja maksaa sen 35e kuukaudessa.

Toki sijaintihan tuossa merkkaa pirusti.. saattasin itekin maksella vähän ekstraa, jos joku ois vaan ylivoimaisesti lähimpänä.
Yhdessä liikussa käyneenä aika pettymys oli. En löytäny yhtään hyvää levytankoa edes koko paikasta, kaikissa laakerit paskana tai karhennukset kulunu olemattomiin. Laitteita oli kyllä joka lähtöön, ja aika halpa se on kans. Ei kyllä mun tarpeita ainakaan palvele.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom