Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tais jäädä eräätkin tissit hieromatta.

IMG_8998.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
moottoripyörä

nyvvasta! Minä varmaan puolitoista kk sitten, en jaksanut etes ajatella siitä tänne raportointia, kun pitin sitä niin normaalina ilmiönä

sensijaan! ajattelin raporteerata, mutta en ole mistanut, kun kevään esimmäinen ruuviveekasi vinkui ohitseni muutama viikko sitten

siinä se se on ääni!
 
olen tehnyt päätöksiä! aion ruveta käyttämään ruheiinihormoonijauhoja! ainoa kehen luotan ketjussa, näissä asioissa, @Invisus

mitä ostan? kreatiinia ja jotain persu roheiinia, tarviiko muuta?

tavoite: kesäcunto 2025
 
tavoite: kesäcunto 2025

Sama. Kävin juuri lenkillä ja jätän iltapalan väliin, että jää kalorivaraa iltakaljalle. Tällä kertaa Olvin tuplapukki, olen muuten huomannut että kaikki oluet joissa on kyljessä toteemieläimeni vuohen pää voimaannuttavat ja vahvistavat identiteettiäni joten täytyy käydä muutamaan kertaan läpi kaikki mitä Alkosta löytyy.


Lomaviikko, siksi voi ottaa arkipäiväoluenkin.
 
Sama. Kävin juuri lenkillä ja jätän iltapalan väliin, että jää kalorivaraa iltakaljalle. Tällä kertaa Olvin tuplapukki, olen muuten huomannut että kaikki oluet joissa on kyljessä toteemieläimeni vuohen pää voimaannuttavat ja vahvistavat identiteettiäni joten täytyy käydä muutamaan kertaan läpi kaikki mitä Alkosta löytyy.


Lomaviikko, siksi voi ottaa arkipäiväoluenkin.
Äkkiseltään voi joku saada sellaisen käsityksen että tässä ketjussa otetaan olutta oli sitten arki tai pyhä.
 
olen tehnyt päätöksiä! aion ruveta käyttämään ruheiinihormoonijauhoja! ainoa kehen luotan ketjussa, näissä asioissa, @Invisus

mitä ostan? kreatiinia ja jotain persu roheiinia, tarviiko muuta?

tavoite: kesäcunto 2025
Ihan vaan tämmöisenä villinä ideana, mutta mites jos rupeaisit syömään päivässä vähän enemmän kuin ne 3-4 leipää aamulla ja lautasellisen ruokaa päivällä?

Kukas sankareista on käynyt kaljaostoksilla?

Onks täällä noin nuoria? Kajsnaa ei lasketa.
 
Äkkiseltään voi joku saada sellaisen käsityksen että tässä ketjussa otetaan olutta oli sitten arki tai pyhä.

Kun homma jaetaan fiksusti niin, että joka päivä ainakin pari kaveria ottaa ja aktiivisesti kertoo siitä ketjussa, niin saadaan helposti muodostumaan yleiskuva, että kaikki ovat kännissä koko ajan. Vaikka asia ei tilastollisesti olisikaan aivan niin. #prtoiminta #sylvitykkää
 
Sustaan, onely, luotan, muiden huutelut hukkuu tuuleen
 
HS: "Tšetšenia kieltää liian hitaat ja liian nopeat kappaleet


Maan johtajan mukaan musiikin tulisi vastata tšetšenialaista mielenmaisemaa.
Kaikkien musiikillisten ja koreografisten teosten tempon tulee vastaisuudessa olla 80 ja 116 bpm
(beats per minute) välillä.


167203937863a94bd2c8acd6.31392645.jpeg


Epäselvää on, kuuluuko Venäjän kansallislaulu kappaleisiin, joista on tehtävä uusi versio. Venäjän federaation hymnin tempo nimittäin on pian kielletty 72 bpm."
 
Mies on rahoissaan, en oo noin kallista proteiinia ostanu ikuna.
No mut hei, tuohan on jotain peeteevatasheraa. Miehille, joille keskinkertainen ei riitä.

Kyllähän tuolla nyt räjähtää lihakset het kasvuun. (Vaikka oikeasti ois varmaan hyvä syödäkin vähän enemmän kuin jonkun bikinikisaajan dieettisafkat päivässä..)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom