On.Onko kohdalleni vaan sattuneet laiskat kuskit vai onko tämä lahtelainen toimintatapa?
Semmosia ne on ne etelän vetelät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On.Onko kohdalleni vaan sattuneet laiskat kuskit vai onko tämä lahtelainen toimintatapa?
Ihan vitummmoinen sumu. Aamusta olisi työnantajahaastattelu, mitähän mää siellä kyselisin.Sumua pukkaa heti aamusta. Tosiperämetsien karpaasien- ja jormaliisojen hiihtokelit.
Runous ei ole minun vahvinta osaamisaluettani. Ennemmin joku muistelokirjoitus nuoruuden Lotta-ajoista voisi onnistua.Meinaatko @Sylverö osallistua?
![]()
Väärnin Pappila kutsuu savolaiset ja muutkin runoilemaan: tavoitteena kannustaa kaikkia ilmaisemaan itseään runouden keinoin
Lapinlahdella sijaitseva Väärnin Pappila kutsuu tänäkin vuonna kaikki runoilemaan.www.savonsanomat.fi
44,4€/kg vasikanjuottorehun raaka-aineesta on kieltämättä riittävästi.
10k on aivan liikaa, maitokauppareissut & päämäärättömän ajelun voisi hoitaa esimja ostinhan Minä 20tuhannen henkilöautonkin vaikka kynppitonnin auto olisi palvellut Minua aivan yhtä hyvin
10k on aivan liikaa
Kesärenkaat + jäinen tie.![]()
Mä tykkään tästä "minulla on liikaa"-ajattelusta paljon enemmän kuin veljestään "minulla ei ole tarpeeksi"-ajattelusta.mutta Minähän olen täysin edesvastuuton jos aletaan miettimään siltä kantilta, että 40 euron kertaostos elmän aikana on liikaa
Minullahan on monta kelloa! ja aivan liian kalliita! Monta polkupyörää! ja aivan liian kalliita! Monta valokuvauskameraa! ja aivan liian kalliita! Monta atk laitetta!
ei mietitä
– Ihmiset saavat terveydenhuollossa huonoa kohtelua lihavuuden vuoksi, väittää Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.
Rytkösen arvion mukaan lihavat ihmiset jättävät menemättä lääkäriin, koska he eivät halua jälleen kerran kuulla ensimmäiseksi kehotusta pudottaa painoa.
Niin tuon kk-hinta on täällä 60e. En keksi toista noin kallista salia täältä.. mitä ne salit siellä teillä päin maksaa, jos tää on hyvä hinta-laatusuhteeltaan? :D Kun siis esim. tuo Liikku, jossa ite on juossut, on täysin asiallinen perussali kaikkine mahdollisine vermeineen ja maksaa sen 35e kuukaudessa.Hinta-laatu suhteeltaan hyviä, mutta ei ihan hirveästi houkuttele salin yleisilme. Liian pimeää, kaikki mustaa ja musiikki soi yleisesti liian lujalla. Mutta jokaista ei voi miellyttää.
Ei nyt muuten mitään vikaa ptvgymistä keksi.
Yhdessä liikussa käyneenä aika pettymys oli. En löytäny yhtään hyvää levytankoa edes koko paikasta, kaikissa laakerit paskana tai karhennukset kulunu olemattomiin. Laitteita oli kyllä joka lähtöön, ja aika halpa se on kans. Ei kyllä mun tarpeita ainakaan palvele.Niin tuon kk-hinta on täällä 60e. En keksi toista noin kallista salia täältä.. mitä ne salit siellä teillä päin maksaa, jos tää on hyvä hinta-laatusuhteeltaan? :D Kun siis esim. tuo Liikku, jossa ite on juossut, on täysin asiallinen perussali kaikkine mahdollisine vermeineen ja maksaa sen 35e kuukaudessa.
Toki sijaintihan tuossa merkkaa pirusti.. saattasin itekin maksella vähän ekstraa, jos joku ois vaan ylivoimaisesti lähimpänä.