Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
#sylvi

1000008541.jpg
 
peeteevatas

Minä tykkään tukea yksityisyrittäjää, jos valinnan varaa on

eikä nyt tullut mielen ketään muuta jauhokauppiasta joka ei ole mikään ketju, en edes vaivautunu googlettamaan

käyn ykistyishenkiöiden omistamissa kapakoissakin, en ketjupaikoissa
sama sääntö, kun Essen Gehen #paikkakunnalla
jossai hesoos en osaa valita yksityisyrittäjien paikkoja, mutta täälä osaan
 
niin ja kaikki polkupyörät on ostettu kivijalasta paikallisilta yksityisyrittäjiltä, ei todellakaan mistän internetsportista tai exex el
 
Ei kai Intersportista tai XXL:stä oikein saakaan niitä merkkejä, jotka kiinnostais. Kanjoneita, Spessuja jne. Jos sähköläskiä hommais, niin kai Helkamaa vois miettiä, mutta ei oo nyt ihan just näköpiirissä..

Minä tykkään tukea yksityisyrittäjää, jos valinnan varaa on
Joo, niin minäkin, jos ei mikään aivan tolkuton hintaero ole.

PT Vatanen saliketjuineen, jauho- ja somebisneksineen ei vaan oo itelle ihan se eka pienyrittäjä, jonne haluais kohdistaa mitään sympatiaostoksia.

(Viime Porvoon reissullahan se tuli bongattua sen laatikkomallisen AMG:sa kanssa jostain siitä vanhan kaupungin kupeesta. En menny kysyyn kaverikuvaa)
 
PT Vatanen saliketjuineen,
Onhan se Vatasen saliketju helvetin hyvä verrattuna keskimääräiseen tarjontaan, täällä päin maailmaa jopa ainoa sali jossa voi ylipäänsä treenata järkevästi. Somesta ja ptvlabsista voi sitten olla montaa mieltä, mutta putkan tulos viivan alla on aika komeaa luettavaa siihen nähden, että kyseessä on yhden ukon tyhjästä luoma brändi. Siinä mielessä ihailen oikeasti Vatasta ja voisin ostaa lisäravinteitakin sympatiaostoksina, jos käyttäisin. Salikortti ei ole edes sympatiaostos, vaan 100% vastinetta rahalle.
 
Viimeksi muokattu:
Salikortti ei ole edes sympatiaostos, vaan 100% vastinetta rahalle.
Aikas kallishan tuo näyttää olevan, melkein 2x sama hinta per kk kuin oma, joka vielä lähempänä, mutta varmaan hyvä sali reenata en epäile. Ja ois kyllä tuossa ihan järkimatkan päässä, että sinällään vois ollakin vaihtoehto.
 
Pösölläkö Vatanen ajoi sitä Paris-Dakar rallia, saattoi olla.
Aiheeseen liittyen:
IMG_5122.jpeg

Vähän hävetti ajaa pösöllä autobaanalla tänään. Vaikkei tuossa T16 tai Mi16 alustaa ollut eikä todellakaan XU9J4 moottoria, niin olihan se melkosta rallia. Tai ehkä juuri em. ominaisuuksien puuttumisen vuoksi.
 
Onhan se Vatasen saliketju helvetin hyvä
Hinta-laatu suhteeltaan hyviä, mutta ei ihan hirveästi houkuttele salin yleisilme. Liian pimeää, kaikki mustaa ja musiikki soi yleisesti liian lujalla. Mutta jokaista ei voi miellyttää.🤷🏻

Ei nyt muuten mitään vikaa ptvgymistä keksi.
 
Piti herätä nauttimaan antibiootti.
Piporadiossa soi "jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa".

Kilpakysymys: mikä laulu ja kuka sen esitti ensimmäisenä?

Nyt kun olen peräti kolmesti huristellut täkäläisen mittariauton kyydissä, niin kertaakaan kuski ei ole persettään penkistä nostanut. Tämmöinen palvelukulttuurin alentuma on kuopiolaisessa taksiautoilussa poikkeus. Lähes aina kuski aukoo/sulkee ovet, asettelee laukut takapenkille/
tavaratilaan, joskus jopa vetää turvavyötä esille ettei matkustajan tarvitse sitä itse haro.

Onko kohdalleni vaan sattuneet laiskat kuskit vai onko tämä lahtelainen toimintatapa?
 
Viimeksi muokattu:
Kroppa on kai vieläkin ylikierroksilla viikonlopun kahdesta aktiivipäivästä (pe ja su) - minähän en kuitenkaan salin ja uinnin ulkopuolella tehnyt muuta kuin lenkkeilin kevyesti ja muuten keskityin sohvalla makaamiseen ja syömiseen.
Toissa yönä nukuin katkonaisesti.
Nyt heräsin kolmelta ja pyörin sängyssä puolitoista tuntia ennen kuin luovutin. Kahvia ja rauhallinen päivä, jospa illalla väsyttäisi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom