Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimeset parit collarit stadiumista naisten mallia. Plussat: jalat ja perse mahtuu housuihin. Miinukset: tavarat ei mahdu taskuihin.

Minä olen käynyt Lindexiltä naisten pikkareita. Tavara tuntuu niissä niin massiiviselta, että on vaikea uskoa olevansa mitään muuta kuin alfoista alfoin. Miinuksena kivuliaat hiertymät. Plussana pirtsakat värit.
 
Voi taivas olen vanha!

Ylen aamutv:ssä juttua miten yhä useampi yläkoululainen, erityisesti tyttö, ei syö aamupalaa ja tämä vaikuttaa jaksamiseen monella tavalla.

Omat ajatukset: ”Siis on teinitytöt yleisesti joskus syöneet aamupalaa?!? Ei kyllä silloin minun aikana juuri kukaan…”

Sitten tuli mieleen, että ehkä sitten minun aikojen, 25 vuoden ajanjaksolla, asiat ovat jossain vaiheessa olleet paremmin ja tuo on ”uutinen.”

#senioriolo
 
Mulla kans muutto valmis ja uudet kalusteet nyt laitettu kasaan. Piti aloittaa työviikko tänään ja fitness sekä salille 2 viikon muuttorumban jälkeen mutta behold! Ilmeisesti välilevy alkanut pullistelemaan ja tänään lääkärille. (toim. huom. Alkoi oireet jo ENNEN 2 viikon tavararumbaa, mutta myönnettäköön heti että ei se ainakaan ole tilannetta auttanut!)
 
Minun muutto ei ole valmis

-03 muutin vaasasta, ja sitten muutin, ja sitte muutin

etelleen on vaasassa muovipussiin laitettua tavaraa samoissa muovipusseissa, ovat olleet nyt nykyisessä huushollissa, samassa paikassa, 17vuotta, tai 18, en enää tiedä kauanko olen tuossa asunut
 
nykyiseen onkin valitettavasti kertynyt roinaa niin paljon ettei enää muovipussimuutto aivan äkkiä onnistuisi, varmaan pitäis jotain laatikoitakin olla

Minulla oli aiemmin niin vähän astioitakin, että oli pakko tiskata joka päivä, muuten ei olisi seuraavaksi päiväksi enää ollut puhaita
Nyt on niitäki liikaa
 
Minun muutto ei ole valmis

-03 muutin vaasasta, ja sitten muutin, ja sitte muutin

etelleen on vaasassa muovipussiin laitettua tavaraa samoissa muovipusseissa, ovat olleet nyt nykyisessä huushollissa, samassa paikassa, 17vuotta, tai 18, en enää tiedä kauanko olen tuossa asunut
Ja meillä se on muka syy huutaa kun viime vklopun reissun jäljiltä on vielä repussa jotain tavaraa. Naiset on niin pikkumaisia.
 
Äkkiseltään luulis, että jos on kamaa sen 17+ vuotta muovikasseissa, eikä ole sieltä liikkunut, niin ehkä sitä ei enää tartte. Tuommoiset menee itellä muutoissa roskiin tai kierrätykseen.

Siistiytyi muutenkin kaapit, kun muutettiin emännän kanssa yhteen millon lie olikaan. Tyyliin poikamiesboksin yks hylly tais olla täynnä jotain eri operaattoreilta tulleita reitittimiä, niiden virtalähteitä ja verkkopiuhoja ja tuollaisia on tosi järkevä lähteä kantaan kämpästä toiseen.

muoks. onkohan tosta meikäläisen poikamiesmuutostakin kyllä jo kohta 10 vuotta aikaa.. menee aika näin vanhemmiten turhan nopsaan. Ei oo tainnu noita operaattoreilta tulevia reittimiä olla enää herran vuosiin vaan ite pitää ostaa..
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom