Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse olin aina farkkumies ja omistin 0 collaria kunnes exä sitten sai vuosien koulimisella sellaisiakin pitämään. Tätä pitää kysyä naisilta miksi, mutta minäkin sanoin että enkös voisi ostaa verkkareita niin vastaus oli ehdoton EI, collarit on ilmeisesti täysin eri juttu ja niissä voi liikkua "ihmisten ilmoilla" toisin kuin verkkareissa.

ikea romuista kasattu 6/7. kyllä toi tähän iltaan vedetään viimeinenkin mööpeli ja sitten yön tunteina kuskaamaan pahveja
 
Sopivan ilmavan löysät kollarit on ollu vakio oloiluvaruste jo vuosia (mieluusti siis ainakin yhden koon liian isot saa olla). Suoranainen jackpot osui muutama viikko sitten kohdalle kun kaupan poisto vaatetelineestä bongasin 2kpl xl-koon mustia kollareita hintaan á 2,50€. Taas on vaatetusasiat hoidossa ainakin seuraavat 5v.
 
Itse tainnut viimeksi omistaa ja käyttää ns. ihmisten ilmoilla verkkareita 8-luokalla. Eli joskus siinä ysärin puolivälin jälkeen. Addun nappiverkkarit tietty.

Ohan rennot ja hengittävät kollarit nyt sata kertaa mukavammat kotiasuna kuin muoviverkkarit. Tietty ei olisi koirankarvoja lattialla, kun verkkarit imasis ne kaikki sähköisyydellään.
 
No ylihuomenna tulee paljon osinkoja ja just nyt lapsetti oikein pahasti.

1712504813363.png
 
Oon kännissä
:eek:
kuulostaa aika perus higain mid scoopatulta metallisoundilta.. Neuralilta Gojira tai Plini, perustuu Peaveyn 5150:aan niin pitäs päästä aika helpolla suht lähelle.
eisaatana...Aika taikuri kyllä olet jos vaikka tuon 25s. kohdan riffin saat kuulostamaan läheskään samalta.

Tuo särö on jotenkin erikoinen, ei muistuta mitään HM2:ta tai oikein Metalzoneakaan.
 
:eek:

eisaatana...Aika taikuri kyllä olet jos vaikka tuon 25s. kohdan riffin saat kuulostamaan läheskään samalta.

Tuo särö on jotenkin erikoinen, ei muistuta mitään HM2:ta tai oikein Metalzoneakaan.
Ihan riittävän lähelle varmaan pääsee tuolla Gojiralla mun makuuni. Voi olla että tarvii vähän eq:llakin leikkiä.

Jos jotain superautenttista haluaa, niin googlaa tai vaikka kysyy millä tuo on vedetty :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom