Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäsköhän viikonloppuna repästä.

IMG_7111.jpeg
 
Vormulafaneulle todellista jännistystä. Eikä saastuta maailmaa.


View: https://youtu.be/8jLNNMFur5A?si=U1WoKLEknCRX6POA

Sviddu, täytyy opetella ATK:ta, että upotus onnistuu. Kyseessä siis minipossujen juoksuratakisaa formulatyyliin selostettuna. Hienoja ohituksia sisäkaarteen puolelta jne.

Häh, nyt kun lainasin viestiä niin näkyy. En mä tajuu. No, enhän mä ole ollut kuin vuodesta 1999 IT alalla, ei kaikkea voi heti oppia. Vinkki siis alaa vierastaville, kaikki ei ole jotain nörtteilyö 😀
 
Sviddu, täytyy opetella ATK:ta, että upotus onnistuu. Kyseessä siis minipossujen juoksuratakisaa formulatyyliin selostettuna. Hienoja ohituksia sisäkaarteen puolelta jne.

Häh, nyt kun lainasin viestiä niin näkyy. En mä tajuu. No, enhän mä ole ollut kuin vuodesta 1999 IT alalla, ei kaikkea voi heti oppia. Vinkki siis alaa vierastaville, kaikki ei ole jotain nörtteilyö 😀
Laitat vaan sen linkin tähän niin jo näkyy.


View: https://youtu.be/8jLNNMFur5A?si=LbTp0z5PH7gk9M3C
 
" Tiedätkö mitä Pakkotoistolla kirjoitetaan?"
@Mike , onko leffasta ollu täällä puhetta aiemmin? Tämähän ilmesty jo muutama vuosi sitten.
Joo, hauskaa että Pakkotoisto mainittiin, eikä tota lasten hiekkalaatikkoa, mistähän johtuu? LOL
 
Siinä vaiheessa kun meitsi siirtyy rollaattorivaiheeseen niin hommaan tälläisen!
Mitähän muuten tieliikennelaki moisesta sanoisi? Saako ajaa pyörätiellä jos nopeus riittävän alhainen?
1699330570455.jpeg
 
Siinä vaiheessa kun meitsi siirtyy rollaattorivaiheeseen niin hommaan tälläisen!
Mitähän muuten tieliikennelaki moisesta sanoisi? Saako ajaa pyörätiellä jos nopeus riittävän alhainen?
katso liitettä 260144
Eiköhän tuo senioriskootterista menisi, tosin en tiedä kuinka tarkat määritelmät semmoiselle on pykälissä.

Nimimerkillä "Saako puolitelavaunun rekisteröityä työkoneeksi"

Kahvia.
 

paskpuhetta

eikö benari Mies tunista kolmoissarjalaista?
 
Ommuute pemari, häkellyttävän samannäköisiä autoja.😳
Nyt rouva Kaikkoselle vähän nuhteita auton huollattamisesta, jos jättää tien poskeen kuin mersu, niin on kyllä jonkin sortin user error kyseessä.
 
Jaahas, taas on aloitettu räjäytteleen tossa vieressä.. katkaisee tehokkaasti ajatustyön, kun ihan samalla tavalla kuin viimeksikin alkaa het kelaamaan, että kuka kaatui ja missä, kun rysähtää ja helisee täälläkin kaapit.

No, lisää kahvia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom