Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies. 🤷‍♀️
Ei saatana.
 
En ole hoitoalalla mutta tekniikan puolella joutuu välillä asioimaan hoitolaitoksissa. Ja päivystyshommissa voisi olla käyttöä. Viimeiseen seitsemään vuoteen ei ole ollut mutta kaikki on mahdollista.
Jaaaa! No eipä sitä tosiaan tiedä koskaan mitä teilläkin siellä vastassa on, mutta varmaan tosiaan aika rauhassa saatte työnne tehdä.
 
sanoppa se NAIsille

Minä olisin ollut äärettömän helppo, jopa varma, saalis jos vaan joku vosu olisi valinnut Minut

ennenvanhaan siis
 
Miksei kaik vaan ottais kumppanin ja panis aamulla ja illalla. Ja toisinaan päivälläkin. Siitä tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Näin mä sen teen. Ei tartte kenellekkään tehdä pahasti, ei tulis edes mieleen.
Tuosta tulee liki parikymmentä jöylimiskertaa viikkotasolla.
Voi tulla heppi tai pinppi kipeäksi.
 
Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies. 🤷‍♀️
Aika seuraavan tason stalkkausta ja kiukuttelua. Vähän tuntuu siltä että siellä taustalla on jonkin asteista katkeruutta edelleen.
 
riittää kaksi kertaa päivässä niin saa haavoja parannella viikon
 
olenkin sen jo useana suvena todennut, että PyllyJoe:lla on hellsingin hinnat
Eipä ne missään muuallakaan nykyään kauheasti halvemmat ole. Toki hki:n ytimen hinnoissa voi olla pikkuinen lisä, kun vuokrat on älyttömät ja toisaalta, kun massaa riittää, niin voi pyytää mitä lystää, mutta kallista on nykyään kaikkialla.

Hesassa jotkut isot ketjut saattaa pystyä ostamaan niin isoilla volyymeilla, että saavat myydystä tuotteesta vähän enemmän katetta (tai panimoiden pullorahaa takas), mutta kääntöpuolena maksavat hillittömiä vuokria ja pk-seudun lisää tekijöille.

Pikkupaikkakunnilla taas ostetaan sisään samalla kalliilla kuin vähän isommillakin paikkakunnilla ja tekijät saa samaa TES:in liksaa. Ja myynnit on pienemmät, kun ei oo populaa, mistä ois kävijöitä. Etten tiedä, mistä pikkupaikkakunnillakaan hirveitä alehintoja nykyisellään repäistäis niin, että toiminta pysyis kannattavana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom