Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hyi kun väsyttää. Eilinen työpäivä päättyi 3 tunnin avekki-koulutukseen ja päivä jatkuikin ylitöillä suoraan 20:30 asti. Yöllä tasaisen varmoja herätyksiä ~reilun tunnin välein tekstarihälytyksiin. Ja herätys kuudelta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi kun väsyttää. Eilinen työpäivä päättyi 3 tunnin avekki-koulutukseen ja päivä jatkuikin ylitöillä suoraan 20:30 asti. Yöllä tasaisen varmoja herätyksiä ~reilun tunnin välein tekstarihälytyksiin. Ja herätys kuudelta.

No mitä vittua tarviiko avekki jonku koulutuksen? Olin lauantaina avekkina juhlissa ja ihan hyvin meni ilman koulutusta.
 
IMG_4014.jpeg
 
Hyi kun väsyttää. Eilinen työpäivä päättyi 3 tunnin avekki-koulutukseen ja päivä jatkuikin ylitöillä suoraan 20:30 asti. Yöllä tasaisen varmoja herätyksiä ~reilun tunnin välein tekstarihälytyksiin. Ja herätys kuudelta.
Oi avekki, oi avekki. Mulla on ihan unohtunu kaikki nuo jutut, mutta keväällä taas sitten. Toki meillä nyt eri nimellä tuo menee.
 
Joku on ihan jaksanut erikseen tehdä uuden IG-tilin vain päästäkseen kertomaan, että minusta on tullut ruma ja lihava. Terveisiä vaan, että on mulla ihan peilikin kotona, joten vähän on sellaista "hello internet explorer"-kamaa tuo. Kaikenlaisia päävikoja sitä ihmisissä onkin, mahtaa olla rankkaa tuon tason katkeruus.
 
Onko kokemusta aikuisena alkaneesta karsastuksesta? Pari vuotta sitten todettu piilokarsastus on nykyään "ei enää niin piilo", jos silmät on väsyneet. Netistä löysin silmäjumppaohjeet.

Tässähän alkaa olla jo lokinkivittäjän silmät 😮
 
Joku on ihan jaksanut erikseen tehdä uuden IG-tilin vain päästäkseen kertomaan, että minusta on tullut ruma ja lihava. Terveisiä vaan, että on mulla ihan peilikin kotona, joten vähän on sellaista "hello internet explorer"-kamaa tuo. Kaikenlaisia päävikoja sitä ihmisissä onkin, mahtaa olla rankkaa tuon tason katkeruus.
Siis joku tuttu anonyyminä on tehnyt näin? 😳 Mikä ihmisiä vaivaa?
 
Pitäisi pistää rintaan venttiili, josta saisi päästettyä pahimmat paineet pihalle. Ei oikein saa töitäkään tehtyä kun sisäelimiä ahdistaa.
 
Siis joku tuttu anonyyminä on tehnyt näin? 😳 Mikä ihmisiä vaivaa?

Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies. 🤷‍♀️
 
En ole hoitoalalla mutta tekniikan puolella joutuu välillä asioimaan hoitolaitoksissa. Ja päivystyshommissa voisi olla käyttöä. Viimeiseen seitsemään vuoteen ei ole ollut mutta kaikki on mahdollista.
Luulin ekana, että teillä jossain raksalla on kaikilla herkillään ja jengi vetämässä toisiaan turpaan, niin pitää kouluttaa esimiehiä. Mutta joo, ehkä tuossa edellisessä vähän enemmän järkeä.

Olin joskus töissä, kun oli Saarioisten teurastajien pikkujoulut ja pelmahtivat meille pubiin silloin. Ne kyllä ihan oikeasti meinas ruveta laittaan toisiaan kuonoon, mutta jotenkin se kuitenkin pysy hansikkaassa, kunnes lähtivät muualle.
 
Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies. 🤷‍♀️
200.webp
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom