Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja karvanpoistossa.
No ei, nyt (tai no huomisesta lähtien) tarttee gmt komplikaatiota.
katso liitettä 268069
Hitto kun olis tiennyt, että täällä herää rollehuuma, niin olisin tarjonnut tuota Kellokonttorille vaihdossa mennyttä subia ensin palstalaisille.On nää kyä hianoja. Kolleegalla perus musta subi. Sitä kyttäily kateellisena kun käyn konttorilla.
Hirvee hikoilu missä kohtaa ostonapin paino. Edelleen mietityttää näin yh-faijana. Lasten harrastukset, vaatteet + muut kulut heittämällä subin verran per vuos.
Eihän se olis kuin ~24 kokousta pääkonttorilla, joita vois olla kerran kuussa. Niistä saadut verovapaat kilsat + päiväraha siis. Taidan painaa ne erilliselle tilille ja napautan kun kasassa. Näinhän se on itselle "ilmainen"
Siitä peli vaikka virkakäyttöön.
Eilen turisin puhelimessa erään kellokonossöörin kanssa, niin hän ohimennen mainitsi että Kuopijjoon oli ihan hiljattain mennyt Sea-Dweller.Hitto kun olis tiennyt, että täällä herää rollehuuma, niin olisin tarjonnut tuota Kellokonttorille vaihdossa mennyttä subia ensin palstalaisille.
Mä olisin saanut hieman enemmän rahaa ja ostaja olisi saanut halvemmalla kuin liikkeestä (paitsi jos onnistuu marmorilta uuden saamaan). Win-win.
No, en mä koskaan mikään taitava, saatikka järkevä kaupantekijä ole ollutkaan.
Shamppakaljaa ilmeisesti ollu kuiten taljolla...KLM vaihto lentokonetta ja plemium comfort paikkoja ei saatavilla. Kostoka (ja ikääntyvän selän kunniaksi) päivitin sitten bisikseen.
Ei vittu mä vihaan vaihdevuosi-ikäisiä naisia kun ne on niin neuroottisia
Rengasrikko ja ei löyvy kaupungista kesäkumia:samanlaista, joten aikainen talvirenkaisiin siirtyminen ja rengas tilattu.
Olin jo kuvan nähtyäni aikeissa kysyä et kai vaan ajanu tyhjällä kumilla hehe.#claccicco
Ja renkaita vaihtuu sitten luonnollisesti kaksi (2).
katso liitettä 268077
Ois kyllä ollut pintaa vielä.
Ja ois mennyt paikkaamalla, jos ei olisi jyryyttänyt tyhjällä.