Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipahan taas tsadin reissu.
Joulukuussa taas.

Muistakaa immeiset, että katolta tippuneita lumenpudottajia korjataan ihan vi*un paljon enemmän kuin lumenpainosta tippuneita kattoja. Jälkimmäinen on myös paljon helpompaa.
Joistain kiinteistöistä on pakko pudottaa esim. jääpuikkovaaran takia mutta ok- talot ei tartte käytännössä koskaan pudottelua, isot teollisuus yms. rakennukset ihan toinen juttu.

Olin konekuskina kerran yhdellä työmaalla siirtämässä pudotettavia lumia niin keskeytin työmaan kun ukot hillui 10m korkeudessa ilman valjaita, vaikka kuinka oli loivahko katto.
Yhdellä rivitalotyömaalla kaikilla oli valjaat ja yksi tuli alas, oli kuin jostain piiretystä kun tämähti ikkunaa vasten raajat X asennossa ja näin tän hyvin kun olin muutaman metrin päässä.
Varmaan ois sattunut vähemmän jos ois tippunut siihen korkeaan lumikasaan, tosin ei sille silloinkaan mitään isompaa käynyt kun veti hetken henkeä ja jatkoi hommia.
 
Mulla on pakastimessa hirvenlihaa, mustikoita, mansikoita ja mustaherukoita. Eli jos poikkeustilan lyö päälle niin hätää eijole.

FcobuwuXkAAihm7.jpg
 
Oli osingoista rahaa Nordnetissä ja mietin jotain muuta kuin suomalaisia osakkeita niin päädyin Englantiin.
Kun en muuten osannut päättää niin Rentokil kuulosti tarpeeksi hauskalta kohteelta käyttää nämä varat.
 
Joistain kiinteistöistä on pakko pudottaa esim. jääpuikkovaaran takia...isot teollisuus yms. rakennukset ihan toinen juttu.
Toki, näistä pudottelijoilla lienee myös asianmukaiset varusteet...ja jos ei ole niin voikin suoraan konsultoida suntiota, eikä tarvi häiriä ortospeden AkuAnkan lukuhetkeä.
 
Mulla on nyt alustava fiilis että huomenna vessassa ei tartte käydä kuin pissalla, muu suoritus normitatiivisesti voi olla kivuliasta.

En nyt haluis yhdistää samaan asiaan mutta menee elämäntyö vähän samaa suuntaan Makella, mitä nyt sivusta lukenut ja olihan se jo pari vuotta sitten hurjaa touhua. Aattelin jo silloin että kauanhan mies hengissä on...
 
Ei havaintoja sarjakuvista. Tohtorin huoneen nurkassa oli kyllä isohko kaappi jonka ovet oli visusti suljettuna. Herätti epäilyksen.

Niin ja odotustiloissa istuskellessa ohi viiletti muutamaan otteeseen henkilökuntaan kuuluva hahmo joka työnsi pientä pyörillä liikkuvaa kärryä, jossa vihreä muovilaatikko.
Luulen että kyseessä oli AA-lähetti.
Mutta kai sentään Kaikkoselta tuli oikeanlaiset reseptit?
 
Miksi hammaslääkärissä käymisestä tulee huono olo? Tällä kertaa kyse ei edes ollut isompien verimäärien nielemisestä.

Luonnollinen selitys tähän on se, että hammaslääkäri on itse Belsebuup eli hänen perimmäinen tarkoituksensa on tuottaa kipua, itkua, hammastenkiristystä sekä ylipäänsä huonoa oloa niille viattomille, jotka hänen käsiinsä joutuvat.

Kyllä se siitä.

Ps. Tulisesta järvestä ja hehkuvasta pätsistä on jouduttu luopumaan paloturvallisuusmääräysten takia.
 
Mutta kai sentään Kaikkoselta tuli oikeanlaiset reseptit?
Luulen niin, suonensisäisesti annetaan ilmeisesti useampaakin ainetta. Loppuviikolla ensimmäinen hoitokerta.
Tarkennetaan sen verran että kyse eijole allekirjoittaneesta, isäukolla vähän syöväntynkää.
 
Luonnollinen selitys tähän on se, että hammaslääkäri on itse Belsebuup eli hänen perimmäinen tarkoituksensa on tuottaa kipua, itkua, hammastenkiristystä sekä ylipäänsä huonoa oloa niille viattomille, jotka hänen käsiinsä joutuvat.

Kyllä se siitä.

Ps. Tulisesta järvestä ja hehkuvasta pätsistä on jouduttu luopumaan paloturvallisuusmääräysten takia.
Hamaslääkärissä on ihan mukava käydä, ainakin verrattuna siihen jos joutuu jonkun Mengelen operoitavaksi verikokeeseen.
 
isäukolla vähän syöväntynkää.

Äipällä on nyt useamman viikon ollut solunsalpaajaa infuusiona ja hormonilääkettä per os. Aluksi tuli voimakas ripulointi, minkä vuoksi sairaalassa 3 vrk. Sitten on tullut vaikea ihottuma, josta kukaan ei vielä osaa sanoa yhtään mitään. Ihoplk:lla testattu lääkeaineallergioita, mutta ei ole. Syy edelleen tuntematon. Yleisvointi on pysynyt hyvänä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom