Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukemisesta on aiemminkin keskusteltu, mutta ainoa tilanne, jossa itselläni olisi oikeasti tylsää olisi sellainen, jossa en saisi mitään luettavaa käsiini.Lue kirja
Booooooring.Lukemisesta on aiemminkin keskusteltu, mutta ainoa tilanne, jossa itselläni olisi oikeasti tylsää olisi sellainen, jossa en saisi mitään luettavaa käsiini.
Todella surullista, että niin monet eivät enää lue tai ole koskaan lukeneetkaan.
Lukeminen stimuloi mielikuvitusta ja aivoja, parantaa sanavarastoa ja keskittymiskykyä, on hiton hyvää ajankulua sekä joskus siinä samalla oppiikin ihan oikeita asioita.
Eihän tuollainen voi aiheuttaa keskustelua!Tarve olisi laajentaa koiratarhaa yhden häkin verran. Aiheuttanee keskustelua sohvalla. Mikäli tämä väittely läpäisee tiukan seulan niin nimitän itseni tohtoriksi
No ei minunkaan mielestä!Eihän tuollainen voi aiheuttaa keskustelua!
Lue kirja
Booooooring.
Lukeminen siis.
e: en ole koskaan ns. osannut lukea, sou booooring
Ja että tuplataanko heti valmiiksi ettei ens vuonna tarvitse taas suurentaaNo ei minunkaan mielestä!
Tai no ehkä sen verran, että onko ajankohta nyt vai heti. Minun mielestäni
Booooooring.
Lukeminen siis.
e: en ole koskaan ns. osannut lukea, sou booooring
Kyllä. Koska sillä yksilöllä on joku näkemys asiasta. Minulle ne ovat vain sanoja paperilla, en saa niistä yhtään mitään irti. Kun olen katsonut elokuvan JA luen kirjan jälkikäteen saan siitä paljon enemmän irti, kun minulla on asiasta joku visuaalinen itea. Mutta pelkät sanat paperilla ei saa mielikuvistani laukkaamaan ja luomaan maailmaa pääni sisälle.katso liitettä 259111
Silti jaksat istua ja tuijottaa jonkun yhden ihmisyksilön näkemystä siitä, miltä kyseinen kirja hänen mielestään vaikuttaa...