Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs sitte kun ei enää ole virtsahätä: voimakas?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lue kirja
Lukemisesta on aiemminkin keskusteltu, mutta ainoa tilanne, jossa itselläni olisi oikeasti tylsää olisi sellainen, jossa en saisi mitään luettavaa käsiini.

Todella surullista, että niin monet eivät enää lue tai ole koskaan lukeneetkaan.

Lukeminen stimuloi mielikuvitusta ja aivoja, parantaa sanavarastoa ja keskittymiskykyä, on hiton hyvää ajankulua sekä joskus siinä samalla oppiikin ihan oikeita asioita.
 
Lukemisesta on aiemminkin keskusteltu, mutta ainoa tilanne, jossa itselläni olisi oikeasti tylsää olisi sellainen, jossa en saisi mitään luettavaa käsiini.

Todella surullista, että niin monet eivät enää lue tai ole koskaan lukeneetkaan.

Lukeminen stimuloi mielikuvitusta ja aivoja, parantaa sanavarastoa ja keskittymiskykyä, on hiton hyvää ajankulua sekä joskus siinä samalla oppiikin ihan oikeita asioita.
Booooooring.

Lukeminen siis.

e: en ole koskaan ns. osannut lukea, sou booooring
 
Viimeksi muokattu:
söin kaameaan nälkään kaksi omenaa ja join saunassakäymässä keskioluen ja olen ihan pöhönässä #perjantaijapoikamies
 
Booooooring.

Lukeminen siis.

e: en ole koskaan ns. osannut lukea, sou booooring

enne. kun internet keksittiin niin Minä luin jatkuvasti

NAISia kun ei ollut viihdykkeenä silloinkaan niin kirjasto oli hyvä paikka istua yksin
 
nykyäänkin siis pystyn vielä lukea jos lähden kapakkaan kirjan kanssa kaljalle

sielä ei ole kotiolosuhteiden musiikki&internethoukute eli häiritsevät tekijät läsnä
 
Booooooring.

Lukeminen siis.

e: en ole koskaan ns. osannut lukea, sou booooring
download-1.jpeg

Silti jaksat istua ja tuijottaa jonkun yhden ihmisyksilön näkemystä siitä, miltä kyseinen kirja hänen mielestään vaikuttaa...
 
katso liitettä 259111
Silti jaksat istua ja tuijottaa jonkun yhden ihmisyksilön näkemystä siitä, miltä kyseinen kirja hänen mielestään vaikuttaa...
Kyllä. Koska sillä yksilöllä on joku näkemys asiasta. Minulle ne ovat vain sanoja paperilla, en saa niistä yhtään mitään irti. Kun olen katsonut elokuvan JA luen kirjan jälkikäteen saan siitä paljon enemmän irti, kun minulla on asiasta joku visuaalinen itea. Mutta pelkät sanat paperilla ei saa mielikuvistani laukkaamaan ja luomaan maailmaa pääni sisälle.
 
Pitkästä aikaa karvakäsipitsa. Miten sitä joskus nuoruudessa pysty syömään kaksi? Yhdestä halkeamispisteessä. Tonnikala, salami, ananas, tomaatti, tabasco.
 
Back
Ylös Bottom