Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulle tarjoaa sokerointi-mainoksia. No, muutama viikko sitten tytär kertoi ettei minulla ole tyttöystävää liian karvaisten jalkojen takia.
Mikä sun selitys on? 😁 (tiedän kyllä mihin käyttötarkoitukseen tuo poistotyökalu on)
En uskalla edes arvailla. Mielestäni en ole puhunut mitään asiaan viittaavaa, ainoastaan katsellut söpöjä beaglekuvia netissä! 😍
 
20230915_134701.jpg

Ostin tämmöisen hienon polkupyöräpumpun. Mitä hyötyä/merkitystä tuolla mittarilla on?
 
katso liitettä 259104

Ostin tämmöisen hienon polkupyöräpumpun. Mitä hyötyä/merkitystä tuolla mittarilla on?
Saa sopivat paineet laitettua.
Puristelukoe on hieman epatarkka (voi olla tuokin mittari), mutta eipä se arkipyörässä niin tarkkaa ole, kunhan ei ole löysä.
Rullaavuus ei ole paras myöskään kivikovalla, renkaan kylkeen usein painettu suositeltu paineväli - siitä läheltä yläpäätä löytyy usein optimi.
 
Joo, kyllä tuo on hyvä olla, jos nyt yhtään aktiivisemmin pyöräilee, niin tietää tosiaan, mitkä paineet on renkaassa.

Omassakin pitäs varmaan olla vähän enemmän painetta, kun ajaa jotain maantielenkkiä ja tiputella taas löysemmäksi, kun lähtee jonnekin poluille rymyään. Ei tosin oo jaksanu hirveästi säätää, kun sähköfillarilla tuon rullaavuudenkaan kanssa ei ihan niin justiinsa. Varmaan jossain 3-4 barin välissäkö paineet olis..
 
Jos tarkkuutta haetaan, niin /vast:

 
& liian kovat paineet ja röpelörenkaat niin nehän kuluu ihan silmissä!

Minä pidän aina mieluummin vähän liian vähän kun vähänkään liikaa

myös ranneystävällisempää, kun ei hakkaa jokainen halkeama tiestössä niin käsille
 
Mikä sitten olisi sellainen kiva paine renkaassa 🤔
Riippuu pyörästä ja renkaasta. Pidin tuossa kaupunkihybridissä takana 4,5 - 5 baria ja edessä pykälän löysempänä. Tossa oli pikkaisen paksumpi rengas perus mummoruoskaan verrattuna. Katupyörän ohkainen rengas voi olla kovemmillakin paineilla.

Kakella varmaan paras tatsi, kun näytti olevan niitä "perusfillarin" näköisiä menopelejä, että millaisilla paineilla ne on hyviä ajaa.
 
Riippuu pyörästä ja renkaasta. Pidin tuossa kaupunkihybridissä takana 4,5 - 5 baria ja edessä pykälän löysempänä. Tossa oli pikkaisen paksumpi rengas perus mummoruoskaan verrattuna. Katupyörän ohkainen rengas voi olla kovemmillakin paineilla.

Kakella varmaan paras tatsi, kun näytti olevan niitä "perusfillarin" näköisiä menopelejä, että millaisilla paineilla ne on hyviä ajaa.

Herra mun jee, kuinka monimutkaista 😖
Ehkä on vain helpompaa iskeä mies baarista ja laittaa se pumppaushommiin silloin, kun renkaassa kolisee vanne katukiveykseen.
 
Back
Ylös Bottom