Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
myös henkilöautossani napsahtaa ovet lukkoon automaattisesti, kun nopeus ylittää 15km/h, vai onkohan se kynmenen se raja

Miksi ihmeessä ovilogiikka muuten toimii noin päin? Itse toivoisin, että jos ajan maantiellä pöpelikköön niin ovet eivät ainakaan jäisi lukkoon ja jos pysähdyn liikennevaloihin jossain ghetossa, niin toivoisin että ovet ja takaluukku olisivat varmasti lukossa. Eli ennemmin lukot vauhdissa auki ja pysähtyessä kiinni, kunnes ne itse avaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin nehän pysyy lukossa kunnes oven avaa sisäkahvasta, etes moottorin sammutus ei avaa lukitusta

ja kolarin sattuessa mercedeshän avaa ikkunatkin raolleen, että airbäkin pöllyt ja kaasut pääsee sisältä pois eikä tarvi niitä hengitellä
 
Miksi ihmeessä ovilogiikka muuten toimii noin päin?
Eiks toi oo jostain jenkkien yms. pykälän rauhattomampien maiden markkinoilta peräisin..? Joku hämärä muistikuva ainakin, että jossain näin juteltu. Ei tuu kaduilta mitään ylimääräisiä matkustajia ainakaan ihan niin helpolla kyytiin, kun ovet napsahtaa lukkoon, kun auto lähtee liikkeelle.
 
Joo, siis ovethan napsahtaa liikkeelle lähtiessä lukkoon ja aukeavat vasta sitten, kun lukko erikseen avataan. Juuri siksi, että kun olet lähtenyt liikenteeseen ja olet vaikka ruuhkassa tai valoissa, niin ovet on kyllä lukossa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun joku on saanut nykiä lukittua kahvaa, kun en ole muistanut lukitusta avata pysähtyessä.
 
^ Juurikin hyvä esimerkki turhasta paskasta mitä nykyautoista löytyy. Pakko ajaa nykyisellä hautaan asti, onneksi tojoota niin kestää.
 
Päivän mietelause: "miehellä menee kiimankin edelle vain kaksi asiaa, ilmainen alkoholi ja hirvenliha".

Ei kyllä oikeasti mene, paitsi vanhan liiton jäärillä. Metsästysseuroissa riittävän pitkään mukana olleet tietävät.


Ei tainnut Tiksissä olla parvekkeen ovi ikinä lukittuna. Toki parvekelasit oli lähinnä kiinni, joten tuntui aika kaukaiselta, että joku onnistuisi tiiliseinää kiipeämään ylimpään kerrokseen, avaamaan lasituksen ulkoapäin ja luikahtamaan sitten sisään.
Kyllä jompi kumpi noista etellä mainituista saattaisi kannustaa moiseen suoritukseen.
 
^ Juurikin hyvä esimerkki turhasta paskasta mitä nykyautoista löytyy. Pakko ajaa nykyisellä hautaan asti, onneksi tojoota niin kestää.

sen saa auton atksta näppäiltyä pois päältä jos ahistaa, mutta Minua nimenomaan ei ahista kun ovet ovat säpissä
 
Istuin autossa parkissa ja sattumalta kattelin taustapeilistä ku kaks spurgua/sekakäyttäjää lähesty autoa. Toinen lähti tulee mulle juttelemaan samalla ku toinen yritti sisään auton oikeanpuoleisesta takaovesta, ovethan olin painanut lukkoo ku heitä kattelin. Tapahtui Helsingissä että kyllä mä ainakin suosittelen pitämään ovet lukossa.
 
Istuin autossa parkissa ja sattumalta kattelin taustapeilistä ku kaks spurgua/sekakäyttäjää lähesty autoa. Toinen lähti tulee mulle juttelemaan samalla ku toinen yritti sisään auton oikeanpuoleisesta takaovesta, ovethan olin painanut lukkoo ku heitä kattelin. Tapahtui Helsingissä että kyllä mä ainakin suosittelen pitämään ovet lukossa.
Mullakin on käynyt näin
 
Ameriikassa lähtee koko auto ja voi lähteä henkikin. Tuhansia vuodessa noita carjacking tapauksia. Hyvä mennä ovet lukkoon automaatiolla ja olla käsiase ulottuvilla.
 
Istuin autossa parkissa ja sattumalta kattelin taustapeilistä ku kaks spurgua/sekakäyttäjää lähesty autoa. Toinen lähti tulee mulle juttelemaan samalla ku toinen yritti sisään auton oikeanpuoleisesta takaovesta, ovethan olin painanut lukkoo ku heitä kattelin. Tapahtui Helsingissä että kyllä mä ainakin suosittelen pitämään ovet lukossa.

Huumehörhöillä taitaa olla yks päätulonlähde kilautella autoja ja etsiä niistä arvotavaraa.
 
Perasmies.jpg
 
Tässä nyt painiskelen meniskö niitä tissejä (omia) kiusaamaan salille vai nöy, takana aika kova työpäivä eikä sekään mutta ei huvittas mennä ruuhka-aikaan sinne.
Toisaalta junnulla naapurissa treenit niin istuisin vieressä tyhjänpanttina.

Oli pakko käydä oikein suihkussa, menin sitten ihan vanhasta muistista pistää tuoksut sun muut niin siitähän seuraa että taas ne pirkot on nenä kiinni minussa eikä saa rauhassa tehdä, huoh. Pitäs vaan haista pahalle niin kuin yleensä.
 
Viikonloppuna söin papukeittoa ja kuivattuja viikunoita. Suolisto pillastui.
Mulla ois ollut myös viikunoita ja taateleita. En taida kuitenkaan koskea niihin. Luumutkin laitoin jo takaisin kaappiin. Onneksi voi märehtiä yksin kotona huomiseen aamupäivään.

Jos päälle vielä kahvit ☕
 
Back
Ylös Bottom