Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitens löytyykö muita unohtuneita vaatimuksia?

ei muilla ole merkitystä, kun se omaa munaa miellyttävä ulkonäkö on niin hallitseva

sen täytyy täyttyä ensin, sitten vasta ruvetaan ihmettelemään muita asioita

ja tällähetkellä kokonaisuutena viimeistä koppaa oleva megane on ylinvoimaisessa johdossa
 
Onneksi meillä miehillä on tässäkin helppoa, riittää iso muna ja paksu lompakko.

Tä on vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu, vaikka siis näin meillä tässä taloudessa onkin, että molemmat käy kyllä töissä, mutta satun viel toistaiseksi tienaamaan paremmin kuin emäntä (jolla kyllä paremmat pitkän matkan tulo-olettama) niin jotenkin välillä paistaa rivien välistä pieni oletus että makselen ja ostelen hänelle asioita mun rahalla. Jossain vaiheessa kun hänen tulot menee mun ohi ni onko sit mun vuoro siirtää asioita hänen maksulistalle. Jotenkin tuntuu että ei =)
 
Tä on vähän pilke silmäkulmassa kirjoitettu, vaikka siis näin meillä tässä taloudessa onkin, että molemmat käy kyllä töissä, mutta satun viel toistaiseksi tienaamaan paremmin kuin emäntä (jolla kyllä paremmat pitkän matkan tulo-olettama) niin jotenkin välillä paistaa rivien välistä pieni oletus että makselen ja ostelen hänelle asioita mun rahalla. Jossain vaiheessa kun hänen tulot menee mun ohi ni onko sit mun vuoro siirtää asioita hänen maksulistalle. Jotenkin tuntuu että ei =)
Voi sen ottaa tietyllä tavalla tosissaankin vaikka en niin tarkoittanut, kun seksi toimii ja ei taloudellisia isoja murheita niin elämä monella tavalla hyvää ja helppoa.
 
Vakuutuksesta saa uuden.
Tuo on yksi vaihtoehto. 150e omavastuu +ikävähennyksen mahdolliset kulut vs. alle satasen osat. Nykyään vakuutukset sellaisesta firmasta, jossa uunia tai liesitasoa ei katsota kuuluvan talotekniikkaan (LVIS) kuten oli IF:llä ja siellä siten 400e omavastuu...
 
Eikä sitä jaksa nykyään läheskään kaikkia ilmaisia ravintolareissuja syödä ja juoda.
Minun juomiseen ei ole minkäänlaista vaikutusta onko alkoholi ilmaista vai ei, joka vuosi ei ehdi/jaksa/kiinnosta juopotella ravintolassa. Kutsut ovat vähentyneet aika paljon viime vuosina, kun tietävät ettei minua kiinnosta lähteä.
 
Olipa kiva nukkua seitsemään asti.

Sitten ei niin kiva, ylösnoustessa alkoi vatsa kramppaamaan ja sen jälkeen ollut vatsa hieman kipeä.
 
Eipä ole ilmaisen viinen tapahtumia nykyisin kuin firman kesä- ja pikkujoulut. Ja niissäkin on niin huonot tarjoilut, että jää väliin.

Ja olen siinäkin huono mies etten tykkää hirvenlihasta. Paitsi lihakeitossa.
 
Joo, nykyään kun ei oo hirveästi rahasta kiinni viinan juominen, niin ei jaksa kiinnostaa ihan samalla tavalla noi ilmaisen viinan bileet. Persaukisena raflatyöläisenä aikanaan kyllä joi joka tipan, mitä sai talon puolesta vetää.

On meilläkin ollu ihan hyvät tilat firman kekkereissä, nimekkäitä artisteja esiintymässä ja viinaa niin paljon kuin kukin kestää, mutta ei noihin tosiaan oo mikään pakko ollu ite päästä. Oisko oma osallistumisprosentti ollu luokkaa 50% sinä aikana, kun oon talossa ollu.
 
Kisulin veriarvoissa ei ollut tapahtunut suurta muutosta. Kreatiniini on taudinmukaisesti suuri, mutta pelätty urea on edelleen normaali 🙂 Sitten, kun urea-arvo lähtee nousuun, niin loppu lähenee.
 
Back
Ylös Bottom