Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minulle ja Tohtorille ei taida liiemmin tapahtua, ei Minulle ainakaan
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt voi kuulostaa toki kylmältä ja ajattelemattomalta, mutta miten voi myrskyssä ja sen tuomassa rankkasateissa kuolla 20.000 ihmistä? Siis tiedän että mun on mahdotonta edes kuvitella sitä myrskyä, eikä kyseessä ole sunnuntainen ripsottelu suomessa. Mutta et kuolla? Siis istuuko ne savesta tehdyssä kerrostalossa ja vesimassat saa koko talon sortumaan vai mikä aiheuttaa sen että ei lähdetä heti kun mahdollista, johonkin ylemmälle maalle, onko siellä väestösuojia yms? Siis nopeesti tulee vain mieleen kuollaan koska kotia ei jätetä, ja ulos on kurja mennä sateeseen?
Yksi syy on varmaan se kun materia arvostetaan oman hengen yläpuolelle. Vähän sama kun lentokoneessa ihmiset alkavat kaivamaan niitä rojujaan sieltä lokerosta vaikka kone olisi tulessa.
Mutta puhut ilmeisesti siitä Libyan jutusta? Taisi ainakin jotain patoja murtua eli sieltä tullut kunnon vesimassat päälle. Infra muutenkin varmaan aika fifty-sixty laatua.
 
oletko iminen jolle asioita,vain,tapahtuu

Joo, noin voi sanoa! Tulee oltua sellaisissa paikoissa, sellaisiin aikoihin, että asioita vaan tapahtuu. Ja jostain syystä ajaudun niihin mukaan.

Sattumalta oon ajautunu useampaakin työpaikkaan. Ajauduin pohjoissiperiaankin aikoinaan. Muut oli, että mitä vittua, älä mee. Mutta menin virran mukanan. Ja se keikka on poiminu vaikka mitä muuta. Kerran satuin, jostain ihmeellisestä syystä, olemaan eräässä paikassa, jonka jälkeen ajauduin ilmavoimiin kouluttamaan pommin purkamista, vaikka en tiedä siitä vittuakaan. Mutta oppihan sitä kun 10 vuotta koulutteli. Kivaa oli ja sai kavereita. Samaten tää kamppailuhomma. Vajaa pari vuotta sitten ex sano että mee peruskurssille ku oot puhunu, että olis kiva mennä. Menin ja sittemmin, olosuhteiden pakosta, ajauduin ohjaajakurssilla ja nytte koulutan sitä salilla. Kohta mustan vyön kokeeseen 😄 Tästä tuli elämäntapa. Ja uusia hienoja ystäviä. Samaten sattumalta tullut ihmeellisiä kohtaamisia naisten kanssa. Ja ajautunut kanssakäymisiin (joo fyysisiin) mitä uskomattomimpien naikkosten kanssa. 🤷‍♀️
 
Mulla on vähän gontsan kanssa sama meininki, polut tahtoo olla sellaisia mitä muut ei kulje ja sitten ihmetellään että kaikkea sulle sattuukin mutta yhtään polkua en jättäis kulkematta.
Sitten on tietyissä asioissa sitkeys mikä tarvittaessa loputon jos vain tiedän olevani oikealla asialla.
(kirjoitin joskus 3-4v sitten tuon sigun "ennemmin tai myöhemmin" ja se kyllä pitäs vaihtaa kun on toteutunut)

Ai niin, meikäkin on nyt sitten lähtenyt kamppailuhommiin!
 
Nyt olis mahis saada kenkää, toivottavasti osuu kohdalle. Vuoden palkka käteen, pitäisi 2-3 kk lomaa ja sitten aloittaa jossain muualla 👍🏻
Sain aikoinaan 15kk palkan (+tietty pitämättömät lomat yms). Kerrankin ihan kiva kuusinumeroinen luku vuosiansiona (toki verottajalle jaksotettiin tuo 15kk).

Olin lopulta himassa 9kk, kun ei vaan jaksanut (5v aikana 10xYT) eikä huvittanut etsiä duunia. Sitten kun saldo rupesi liikaa hiipumaan piti taas lähteä hommiin.

Todistin itselleni, että jos rahat riittää, niin pärjään aivan hyvin ilman palkkatyötä 😊
 
Back
Ylös Bottom