Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi ei ole.

Olen useisiin ilmaisen viinan bileisiin yleensä vienyt omat juomat koska #nirso. Eivät ole tosin olleet missään juottolassa.
Mä oon kans nirso = vain viskiä, mutta onneksi tiskiltä saa tilata mitä haluaa ja niihin pienempiin bileisiin voi tilata itselleni viskipullon 😁 paitsi ehkä viinitastingiin parin viikon päästä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mikähän on imisen ajatuksenjuoksu pääkaupunkiseudulla pitää parvekkeen ovia lukitsemattomana?

Minulle ei tulisi mieleenkään etes täälä maalla

en ennen eikä jälkeen sen kun kerran joku kaupustelija kävi ovella ja kun en mennyt ovelle kuulin kun rivasta väännettiin ja kokeiltiin onko ovi auki
 
mikähän on imisen ajatuksenjuoksu pääkaupunkiseudulla pitää parvekkeen ovia lukitsemattomana?

Minulle ei tulisi mieleenkään etes täälä maalla
Varmaan riippuu millaisessa kämpässä ja monennessako kerroksesssa asuu.

Saa olla melkoinen hämähäkkimies, jos tulee tyyliin viidenteen kerrokseen ja parvekelasien läpi kämppään.
 
mikähän on imisen ajatuksenjuoksu pääkaupunkiseudulla pitää parvekkeen ovia lukitsemattomana?

Minulle ei tulisi mieleenkään etes täälä maalla

en ennen eikä jälkeen sen kun kerran joku kaupustelija kävi ovella ja kun en mennyt ovelle kuulin kun rivasta väännettiin ja kokeiltiin onko ovi auki

Ei tainnut Tiksissä olla parvekkeen ovi ikinä lukittuna. Toki parvekelasit oli lähinnä kiinni, joten tuntui aika kaukaiselta, että joku onnistuisi tiiliseinää kiipeämään ylimpään kerrokseen, avaamaan lasituksen ulkoapäin ja luikahtamaan sitten sisään.
 
"16-vuotiaan pojan Helsingin Koskelassa joulukuussa 2020 surmanneet kolme nuorta miestä ovat jo suorittaneet suurimman osan vankeustuomioistaan.

Ensikertalaisina tuomitut alaikäiset voivat päästä ehdonalaiseen vapauteen istuttuaan vankeusajastaan kolmanneksen.

Vaikka vankeustuomiot olivat kahdeksasta kymmeneen vuotta, yksi pojista on todennäköisesti päässyt ehdonalaiseen jo tänä kesänä.

Kahdella muullakin ehdonalaiseen pääsy on lähellä. Nuoret miehet täyttävät tänä vuonna 19 vuotta." Yle.fi

Onpa ihkua! Ihanat nuoret miehet takaisin valvomattomaan elämään. Mielentilatutkimuksen mukaan he olivat syyntakeisia eli täysin tiesivät, mitä tekivät. Siinäpä omalle lapselle kivat opiskelukaverit ja perheen tyttären kautta oikea unelmavävy sukuun.
 
Varmaan riippuu millaisessa kämpässä ja monennessako kerroksesssa asuu.

Saa olla melkoinen hämähäkkimies, jos tulee tyyliin viidenteen kerrokseen ja parvekelasien läpi kämppään.

juuri lehdellä tälläviikolla ollu jätkäsaaresta kaksi kertomusta jotka asuvat alakerrassa eivätkä pidä parvekkeen ovea lukittuna
 
juuri lehdellä tälläviikolla ollu jätkäsaaresta kaksi kertomusta jotka asuvat alakerrassa eivätkä pidä parvekkeen ovea lukittuna

Suomessa on vielä luottamus ihmisiin. Ympäristöä ei koeta pelottavaksi. Turvallisuudentunne on vahva.Tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on harvinaista.

Täällä lapset kulkevat itsenäisesti koulumatkat ja menevät pihalle leikkimään ilman aikuista. Polkupyörä jätetään pihalle telineeseen tai yhteiseen polkupyörävarastoon. Pudonneen tai kahvilaan unohtuneen lompakon saa monesti takaisin niin, että rahatkin ovat vielä tallella.
 
Suomessa on vielä luottamus ihmisiin. Ympäristöä ei koeta pelottavaksi. Turvallisuudentunne on vahva.Tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on harvinaista.
Täällä maalla ulko-ovi melkein aina auki ja suurin osa tutuista tietää myös missä avain, sitä ei kovin vaikea löytää vieraankaan 😁 mutta jos asuisin kaupungissa, olisi ovi aina lukossa plus turvaketju. Ei minkäänlaista turvallisuuden tunnetta niissä 😑
 
Montahan litraa hikeä on valunut tänään?
Teen kopin kattoa ja ensin levytys ja nyt rullahuopaa perään, lämpö kun nousee ylös niin villi veikkaus jostain 25 asteen lämmöstä vaikka ovet auki.
Tästä hyvästä palkitsen itseni mäkkärillä ja pidän huilipäivän kolisteluhommista, vaikka olisi ollut penkin tekemistä.
E: hälyssä on lämpötilat, eikä oo edes katon rajassa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230913_133038_Ajax.jpg
    Screenshot_20230913_133038_Ajax.jpg
    37 KB · Katsottu: 43
Montahan litraa hikeä on valunut tänään?
Teen kopin kattoa ja ensin levytys ja nyt rullahuopaa perään, lämpö kun nousee ylös niin villi veikkaus jostain 25 asteen lämmöstä vaikka ovet auki.
Tästä hyvästä palkitsen itseni mäkkärillä ja pidän huilipäivän kolisteluhommista, vaikka olisi ollut penkin tekemistä.
E: hälyssä on lämpötilat, eikä oo edes katon rajassa.
Tän takia vhh on huono kun aina lähtee alusta kun pitelee välipäiviä vähän viikonloppuna ja keskiviikkona 😁
 
Tän takia vhh on huono kun aina lähtee alusta kun pitelee välipäiviä vähän viikonloppuna ja keskiviikkona 😁
En edes koita ketoilla mutta noin pääsääntöisesti en syö päivällisellä hiilarin lähdettä, toisaalta illalla saatan puputtaa leipää mutta on ketoreissariakin useinkin kädessä.
 
En edes koita ketoilla mutta noin pääsääntöisesti en syö päivällisellä hiilarin lähdettä, toisaalta illalla saatan puputtaa leipää mutta on ketoreissariakin useinkin kädessä.
Mulla ketoosi toimisi hyvin mutten ala halua luopua etenkään hedelmistä ja leivästä. Ja pelkkä vhh on tylsää kidutusta 😆
 
Mulla ketoosi toimisi hyvin mutten ala halua luopua etenkään hedelmistä ja leivästä. Ja pelkkä vhh on tylsää kidutusta 😆
Keto on kokeilematta mutta eiköhän sekin tule tässä jossain vaiheessa, kysymättä ja pyytämättä ainakin osin.
 
Ilmeisesti meikäläinen merkattu piakkoin alkavaan projektiin eli pikkuisen pöksyissä pörissyt pelko yyteistä ei nyt ole ainakaan meikäläistä koskeva.

Tosin villi veikkaus, että projektista tulee meikäläisen uran vaikein. Tekninen toteutus on...mielenkiintoinen.
 
Suomessa on vielä luottamus ihmisiin. Ympäristöä ei koeta pelottavaksi. Turvallisuudentunne on vahva.

olen asunut vaasassa, eli: ei ole, koen, ei ole

ovi ei ole ikinä auki jos olen sen sisäpuolella

myös henkilöautossani napsahtaa ovet lukkoon automaattisesti, kun nopeus ylittää 15km/h, vai onkohan se kynmenen se raja
 
Back
Ylös Bottom