Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
20230829_133327.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon käyny kerran kuussa urheiluhierojalla. On kyllä pätevä! Nyt on jokunen kerta hierottu selkä/niska. Pää kääntyy ja veri kiertää. Ei ollu enää niin paha ollenkaan, eikä valunu kyyneleet silmistä.

Sanoi hieroja että seuraavalla kerralla 90 minuuttia ja jalat. En o koskaan enne. Onko uhka vai mahdollisuus?
On.


Nimimerkillä pari kertaa joskus käyny, ku oli edullinen etu, sittemmin taas jääny...
 
Heräsin aamu neljältä voimakkaaseen selkäkipuun, siihen turhautuneena en sitten enää saanut nukuttua. Kävin sitten viimein ostamassa vartalotyynyn ja nukuin päiväunet, ainakin lyhyen kokeilun jälkeen oli kyllä hyvä nukkua ja toivon, että selkäkivut jäävät historiaan.
 
Senkin heitterit, viestissähän sanoin, että menossa uuniin. Oli siis kuva taikinasta. Jakakaa nyt sitten omia kuvia hienoista taikinoistanne 😒 :giggle:

...kele, arvosteta enää edes kunnon suomalaisia perinneruokia. Pitää olla pizzauunia kahta erilaista, viisi erilaista grilliä (eikä yhdessäkään edes paisteta makkaraa), pastakonetta, porsaan poskea kuivatettuna ja raakana, chia-siemeniä, jakin maitoa, ruusun lehtiä, jakkihedelmiä. Mua huvita enää yhtään mikään, meen syömään palttua kylmän maidon kanssa.

edit. Palttukaan ei ihan onnistunut. Laitoin jotain puolalaista tummaa olutta taikinaan. Maistui liian vahvasti olut sitten. Olis pitänyt vaan laittaa Karjalaa.
 
Itellä käymättä nurut ja mee love you long timet.

Kotimaista urheiluhierontaa sen sijaan käytän aktiviisesti. Kerran sain jonkun kasvohoito + hieronta -lahjakortinkin, mutta se oli jotain ihmeellistä naaman lääppimistä, jolla ei ollu oikein itelle virkaa.
 
Eikös Sylvi tarjonnut sellaista karjalaismallista nuruhierontaa, ainakin sille yhdelle ihmisparalle.

Poliisisetä kiitteli!!! Sitäpaitsi siitä olisi pitänyt saada hengenpelastusmitali. Ilman harjoittamaani kohdehenkilön liikkumisvapautta rajoittavaa toimintaani se ko henkilö olisi tippunut satama-altaaseen tai muuten telonut itsensä hengiltä. Tiukka tilanne vaati tiukat otteet!
 
Mikäs hierojissa on, ettei hieronnassa voi käydä?

olen kuullut niin monesta suusta ,että se sattuu

ja Minä välttelen kipua viimeiseen saakka

Minulla esimerkiksi ej olé ensimmäistäkään lävistystä tahi tattoota: ko.syystä

eikä NAISta
 
Minä sain kerran lahjakortin suklaahierontaan. Mietin jonkin aikaa, että uskallanko kokea sen. Lopulta rohkaistuin ja ajattelin, että se saattaisi ollakin varsin nautinnollista. Kokemus oli kuitenkin pettymys. Ihan tavallinen hieronta suklaanhajuisella öljyllä.
 
olen kuullut niin monesta suusta ,että se sattuu
No, siis.. lähtökohtaisestihan hieronnan ei pitäs erityisemmin sattua, koska ei se homma toimi niin, että hierottava jökittää jäykkänä, kun sattuu ihan helvetisti. Ja aina voi sanoa, miten haluaa hierottavan tai paljonko haluaa käytettävän voimaa.

Mukavaa se pääasiassa on, jos menee vaikka nyt johonkin enemmän rentouttavaan hierontaan, että käydään tyyliin selkää ja niska-hartiaseutua läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom