Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti oikein käydä pihalla lazermitalla katsomassa paljonko tommonen 8m livenä on.

Joskus mitannut samoja juttuja jättikrokotiilien ja haiden kontekstissa, mutta ei enää hahmottanut.

Miten hitossa on mahdollista hypätä tollaisia pituuksia ilman rakettireppua.
Just äsken mietin samaa, mulla on olohuone 9m pitkä, miten helevetissä joku voi loikata noin pitkälle.
 
@vokot taas asemissa, moukarin vinaali kohta

IMG_5536.jpeg
 
IL: "Suomalainen kuvaili Budapestin uunituoretta heittorinkiä liukkaaksi.

– Se on varmasti yksi nopeimmista ringeistä, jossa olen ikinä ollut. Hirveästi ei tarvitse tehdä töitä. Hyvä vaan. On niin kuuma, että voi väsyä nopeasti.

Kosonen uskoo, että uusi ennätys on mahdollinen torstain finaalissa. Krista Tervon Suomen ennätys 74,40 ei ole kaukana."
 
Kesäloman jälkeen kasassa 48 h 15 min ylitöitä, kuudes työviikko menossa. Kesäloman saldomiinukset kuitattu ja syysloman verran tunteja kasattu. Yllättävän kivuttomasti mennyt, ku ei tässä muutakaan tekemistä ole.
Ensi viikolla vielä 5 päivää töitä, listat näyttää siltä, että jonkin verran on päivät venymässä. Sitten alkaa 100 % työajalla nelipäiväiset viikot. Alkaa näyttää siltä, että selviän tämän työjakson! Tän rykäisyn jälkeen on pitkä loma edessä joulukuun alusta/alkupuolelta lähtien! 🤩🤩
Eilen 45min ylitöitä ja väsytti niin että 1930 nukkumaan ja nyt ylös. #hyiyök
 
kuinkahan myöhään huomenna nukun kun saa nukkua

hyviä arvauksia?
 
Joo, oon muroa selaillu itekin. Tarvii ehkä jatkaa, niin vois jonkun euron säästää, jos sieltä just vaikka nuo emo + prossu + muistit löytäis.

Täälläkin oli vielä reilu vuosi sitten ihan ok pelikone, mutta keksin sit myydä kaverin kummilapselle.. Tuo Baldurs Gate kiinnostaa ja onhan se tulossa myös tolle Xboxin Series X:lle, mutta ilm. vasta joskus alkuvuodesta..

Mulla ps5 ja sillekin ois Baldurs Gate tulossa mutta vois olla pc llä miellyttävämpi pelailla.
 
Mulla ps5 ja sillekin ois Baldurs Gate tulossa mutta vois olla pc llä miellyttävämpi pelailla.
Uskaltaisin väittää näin, on siinä kuitenkin hidastempoista taistelua (vuoropohjaista) niin padillä varmaan saa toimimaan, mutta kaiken maailman kamerakikkailua ja skillien tähtäilyä yms niin... emt, pitäis testaa jotain demoa eka omalla ps5 mut monesti hiiri+näppis combo vaan toimittaa näissä.

edit : Aloitin toisen läpipeluun mutta mennyt aika hissukseen vs eka veto. On alkanut myös ärsyttää esim youtubessa paljon tulee vastaan videoita missä min maxataan kaikki hahmoluokat yms... Joo, mut ei... toi on roolipeli, ei F1 suoritus.
 
Viikonloppuna pakko saada uunilohta. Harmi kun enää ei saa Poppamiehen Mexican rubia, se oli namia lohelle.

Ehkä myös kaljaa. Mutta vain jos saa maalia seinille.
 
Back
Ylös Bottom