Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvassa ei näkyny yhtään vanhaa tojotaa, eikä ilmeisen huonokuntoistakaan, ku kaikki vaikuttivat olevan ajamalla paikalle tuotuja.Huonokuntoiset Toyotat hämmentävät Herttoniemessä – "Katujen reunat ovat täynnä vanhoja ja ruosteisia autoja"
Helsingin Uutisten lukija kertoo, että autoja haetaan välillä pois kuljetusrekoilla, mutta uusia tulee tilalle.www.helsinginuutiset.fi
Tojoda aaaafrikkalaisten auto
Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.Toi onkin vain teksasia varten tehty erikoismalli, ei myyty muualla maailmassa. Pakko siis tuoda sieltä.
t. MattiNäsä
Ens kuussa.Pyöriiköhän elokuvissa mitään katsomisen arvoista lähiaikoina
BarbiePyöriiköhän elokuvissa mitään katsomisen arvoista lähiaikoina
No joo, toi on tietty asia erikseen. Suomessakin ollut siis linja, jolla Cayman muutettiin Gaymaniksi. Sitten on cowboy-hatuille myyty ”only on big ol’ Texas”.Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Juu, mutta todellisuudessa se tarkoittaakin yleisesti sitä, että perustason Suomi-mallin varustelistalla on pölykapseli ja radio, kun taas muualla lähtötaso lähtee lukuisia rukseja korkeammalta.Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Kaveri myi aikoinaan saksalaista autoaan, jatkuvasti tuli kyselyjä onko suomiauto. Vastasi tyynesti "tietääkseni kaikki tämänmerkkiset on valmistettu Saksassa".Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Rasisti Persu. Oppositio suuttuu ja media suuttuu.Vain tojoota kestää afrikkalaisilla.
Voiko vahvempaa laadun taetta olla.
Tsek, seitsemän päivän (työ) putki takana, liikaa ihmiskontakteja.Väsyttää ihan håmåna.
Rasisti Persu. Oppositio suuttuu ja media suuttuu.
Nyt sinun on pyydettävä julkisesti anteeksi kirjoittamaasi tekstiä ja kaduttava syvästi.