Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Offarin kokous. Vokot ei saanut kutsukirjettä ajoissa.
 

Liitteet

  • Resizer_16928806188261.jpg
    Resizer_16928806188261.jpg
    312,9 KB · Katsottu: 62
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tojoda aaaafrikkalaisten auto
Kuvassa ei näkyny yhtään vanhaa tojotaa, eikä ilmeisen huonokuntoistakaan, ku kaikki vaikuttivat olevan ajamalla paikalle tuotuja.

Seki jäi kuvamateriaalilla todentamatta, mistä oli päätelty että olisivat ruosteisia.
 
Toi onkin vain teksasia varten tehty erikoismalli, ei myyty muualla maailmassa. Pakko siis tuoda sieltä. :giggle: :giggle:

t. MattiNäsä
Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
 
Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
No joo, toi on tietty asia erikseen. Suomessakin ollut siis linja, jolla Cayman muutettiin Gaymaniksi. Sitten on cowboy-hatuille myyty ”only on big ol’ Texas”.

Tässä kerrotaan kokemus saksalaisen tehtaan Suomi-linjastosta. Suosittelen lukemaan.
https://karavaanari.org/index.php?topic=22255.0

Ote tarinasta:

Sisälle rakennukseen mentiin ilmalukon kautta, sillä ”Suomiosasto” oli kokonaan ylipaineistettu tehdashalli. Tämä takaisi kuulemma ehdottoman varman lopputuloksen, koska ilman epäpuhtaudet eivät pääsisi häiritsemään osien koneistusta ja auton kokoonpanoa. Suuret ”keinomunuaiset” katolla huolehtivat puhtaan ilman riittävyydestä, ja puhdistettu ilma puhallettiin tehdashalliin lukuisten suulakkeiden kautta. Pienenä yksityiskohtana mainittiin oppaan toimesta, että kahden vuoden välein raitisilmajärjestel mä uusittiin kokonaan ja vanhat järjestelmät toimitettiin hyvään hintaan lääketeollisuuden tehtaiden käyttöön. Lääketeollisuuden vaatimukset puhdastilojen suhteen kun kuulemma ovat paljon vaatimattomammat kuin ”Suomiosaston” vaatimukset. Happirikas ilma myös piristi krapulaisia teekkareita silminnähden.
 
Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Juu, mutta todellisuudessa se tarkoittaakin yleisesti sitä, että perustason Suomi-mallin varustelistalla on pölykapseli ja radio, kun taas muualla lähtötaso lähtee lukuisia rukseja korkeammalta.
 
Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Kaveri myi aikoinaan saksalaista autoaan, jatkuvasti tuli kyselyjä onko suomiauto. Vastasi tyynesti "tietääkseni kaikki tämänmerkkiset on valmistettu Saksassa".
 
Rasisti Persu. Oppositio suuttuu ja media suuttuu.
Nyt sinun on pyydettävä julkisesti anteeksi kirjoittamaasi tekstiä ja kaduttava syvästi. :ROFLMAO:

Voi katumusharjoituksena majoittaa pari isotissistä afrikkalaista naista (tämä viimeinen pitää aina tarkentaa tällä manboobs-palstalla).
 
Back
Ylös Bottom