vokot
asiallista keskustelua, Onely
Pyöriiköhän elokuvissa mitään katsomisen arvoista lähiaikoina
View: https://www.youtube.com/watch?v=SkjNqTcptRw
View: https://www.youtube.com/watch?v=O_VRr7PTBHs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyöriiköhän elokuvissa mitään katsomisen arvoista lähiaikoina
Aika on suhteellinen käsite.Mutta tuonnehan on melkein kuukausi!
Mites joku semmonen, jolla on hillitön alahuuli? Eikö niitä heimoja edelleen ole. Kunnolla reittä ja 40cm alahuuli, niin siinähän kerkee nalli palaan ennen kuin saa housuja jalasta.Voi katumusharjoituksena majoittaa pari isotissistä afrikkalaista naista (tämä viimeinen pitää aina tarkentaa tällä manboobs-palstalla).
Tuskin olisi Kämlissä tuollaisia ongelmia.Minun saksalainen suomiauto on valmistettu Ameriikassa.
Marmoritiskillä sanoivat tänään pimeiksi männeistä parkkivaloista ettei onnistu polttimoa vaihtamalla, kokonansa uudet umpiot taakse koska ekologinen led, touhutonni jo maksetun touhotonnin päälle. Täytyy vähän selvittää.
Ja tänään pitäisi saada tankki sovitukseen, tätä onnimittäin odotettu.
Tämä saattaa pitää jollain tapaa kyl paikkansa, koska suomiautoista tuntuu puuttuvan lisävarusteiden lisäksi myös vakiovarusteet ja tietysti ruostesuojaus. Toki voi olla, et nykyaikana tämäkin tilanne on jo alkanut muuttumaan, mut itsellä kyl istuu sitkeässä se, et suomiauto maininta ei todellakaan ole myyntivaltti.Mää oon tulkinnu aina noista autokauppiaiden puheista, että joka automerkillä on oma spessulinjansa "Suomi autoille" kun se pitää aina käytännössä mainita.
Niin, ajattelin kuitenkin että jos tässä noin viikon sisällä löytyisi joku katsottava raina. Ei kuitenkaan BarbieAika on suhteellinen käsite.
Esim tojotaa hitsatessa kuukausi on hyvin lyhyt ajanjakso.
Joku tais tietokoneistakin jotain lätistä tovi sitten, niin päivän heräteostos oli kotelo + virtalähde, jos ny kuiteskin kasais taas pöytäkoneenkin itelleen. Aattelin ostella hissukseen tässä loppuvuonna osat ja vaikka joulun pyhinä kasaan tjsp.
Synkkää, jos noi ajantasaiset paremman pään näyttikset jotain 1,3k€ tai enemmänkin..
Minä olen tehnyt huhtikuusta alkaen 63h työviikkoa. Tyhmä kai sitä täytyy olla, tai jotain.Kesäloman jälkeen kasassa 48 h 15 min ylitöitä,
Joo, oon muroa selaillu itekin. Tarvii ehkä jatkaa, niin vois jonkun euron säästää, jos sieltä just vaikka nuo emo + prossu + muistit löytäis.Omassa koneessa laukes emo niin piti keväällä ostaa murosta käytettynä takuunalaiset emo, prossu ja muistit pakettina. Ja uusi poweri samalla. Diablo 4 julkaistiin niin joutu ostamaan käytettynä GTX 1080 että pyörii. SSD kovo oli melko täynnä eikä Diablo mahtunut niin tilasin M2 levyn.
Koneesta jäi siis kotelo, prossun vesijäähy ja pari vanhaa kovoa Jos vielä Baldurs Gate toimii niin saa mennä jonkun aikaa.
Tuo Jamaikan Jackson ois myös Vokotille semmoinen painikaveri, että riittäisi vanhainkodissa muistelemista.@vokot taas asemissa, moukarin vinaali kohta