Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nukkumaan klo 19, ylös klo 6. Unta ihan riittävästi.

#villijuhannus
Aamun lenkin jälkeen puuroa, Codia, nachopeltiä, Codia, penkkiurheilua + neulomista, grilliruokaa, sänkyyn lukemaan, nukahtaminen.
Miesoletetulla oli muutama kaveri käymässä. Rauhallista menoa.
Harmillisesti villalangat väärällä paikkakunnalla, luulin ottaneeni riittävästi mukaan. En uskalla jatkaa neulomista, kun en muista mitä värejä on jäljellä ja minkä verran. Sain hienon idean resorien värimaailmasta, mutta uhkaavasti näyttää sille, ettei ole mukana riittävästi kyseistä lankaa enkö tiedä onko sitä lisää sijainnissa B. En uskalla nyt sitten neuloa mukana olevalla lankamäärällä, koska loppuu varmasti kesken.🥺

Tänään ajattelin mennä eläinpuistoon! Ja jotai muuta tilanteen ja kelin sallimaan kummilasten kanssa.
 
@-kake-
qxnSZ5l.png
 
En ole koskaan saanut kehuja Dior Sauvagesta. MUTTA Dior Sauvage Veri khuul. Kehujen saldo on nyt

sama, paitsi kehuja onely kaksi

Minulla vain asia sillätavalla toisinpäin, että itse tykkään enemän diorin hajusta, vericuulissa joku tietty sivuhaju joka ei niin miellytä, Minua

mutta naaraita ilimiselevästi viehättää
 
Mitä muuta sitä mies tarvii.
No terveet jalat ois varsin jees.

Mutta melkein pitää jo juhlia ensimmäistä ihan oikeaa urheilusuoritusta varmaan mitä lie 6-7 viikkoon. Kävin heittää ehkä vähän toista tuntia fillarilla pitkin latupohjia ja sit tuon Jyväsjärven ympäri. Saattaa johtaa uuteen tulehduskipulääkekuuriin, mutta teki ainakin kupolille pirun hyvää. Ja varmaan muulle kropallekin, että sais vähän karstoja koneistosta.
 
Google juuri ilmoitti, että asetuksiani on muutettu

Keskiviikkona työpaikan sp alkoi vaatimaan kaksivaiheista tunnistusta ja jotain aplikaatiota tyrkkäämään että tätä manageroimalla pääset sähköpostiisi what the hell? Piti ihan soittaa elisagurulle ja pistivät microsoftin kesäjekkutäpän pois päältä. Onneksi kävi helposti.
 
Back
Ylös Bottom