Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Makuasioita. Voisi olla eri tilanne jos olisi oma mökki, appivanhempien kanssa jaksaa max 2 päivää. Itse asunut landella pitkään joten ei ole samaa tarvetta olla mökillä.

Ai vittu että vitutti taas. Hyviä tyyppejä ne appivanhemmat mutta yleensä hommat menee niin että asia x pitää hoitaa. Otetaan vaikka grillaaminen esim. Sanoin että mie hoidan. Ei lihaa,vain makkaroita. Nostan kaasupullon grillin viereen ja letkut kiinni. Appiukko seisoo vieressä. Siirtää kaasupullon 10cm ja tarkistaa että kaikki letkut on kiinni kunnolla.
Sytytän grillin. Se tarkistaa että oikeat kaikki mennyt oikein eli sammuttaa kaikki ja pistää uudestaan kiinni.
Laitan makkarat sinne, menee ehkä 12-20 min niin ne näyttää jo hyvältä. "Nämä on viissiin ihan hyviä" sanon ja alan ottaa niitä pois. "Ei ei ei, ne pitää olla vielä se sanoo ja pistää kannen kiinni. 12 sekuntia myöhemmin sain ne ottaa pois.

Voitte kuvitella että alkaa vituttaa kuin kaikki menee säätämiseksi. No onneksi olen ihmisenä kasvanut. Luulen että tämä on yleinen vaiva vanhoilla ukoilla. Ex appiukko oli vähän samanlainen. Ehkä tulee joku tarve näyttää että aaiat kuuluu tehdä tietyllä tavalla...en tiedä
Eihän tuossa ole kyse siitä että mökkeily olisi paskaa, vaan paskoista appivanhemmista. Hermot menisi jo paljon vähemmästäkin vaikka rauhallinen perusluonne 😁
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossahan on tuplapasari

ja niin kova liverykäisy, että oikeasti tekisi mieli kauhajoelle mennä sitä tänään katsomaan

todennäköisyys tosin sille että yksin lähden on noin promillen luokkaa
 
mutta pitäähän elämässä olla haaveita jotka jättää toteuttamatta
 
valmistaudun sensijaan jo ensi lavvantaihin ja kuuntelen kostia #callmelittlesunshine #keskikovallaäänenpaineella
 
Onko kukaan toimintakunnossa?
Pillin vihellystä täällä odotetaan.

36704637_200184137356905_1181556382281760768_n.jpg
 
ja niin kova liverykäisy, että oikeasti tekisi mieli kauhajoelle mennä sitä tänään katsomaan

todennäköisyys tosin sille että yksin lähden on noin promillen luokkaa
Alikersantti nönnönnöö ilmoittautuu skarppina palvelukseen! Olen jo itärajan tuntumassa väijyssä, valitettavasti a-tarvikkeeni eivät ole samassa sijainnissa.
 

Tulee vähän mielen ääsjoki. En tiiä kuka/ketkä, jäsen V varmaan tietää, mutta melkolailla keskustassa (vaikkakin tois puol jokkee) on joku iän vanha tila. Naapureina SeAMK, poliisiasema, Seinäjoki Areena, esim. "Meirän suku on tässä ollu aina ja ollaan jatkossaki"

 
Joko @Max131 hommannut nuo kaikki, näkyvät olevan nyt juhannustarjouksessa?
Ostin elämäni ekan plugarin (Mesa MkV), ihan siltä varalta että tuo mallintava digiviulu vioittuu tms..

Mullon noita Neuralin plugareita useampi ja Quad Cortex päälle. Noi entisetkin opettelematta kunnolla, ettei uusille oo hirveetä tarvetta. Ostin telen ja rakastuin siihen, niin oon veivannu vaan Neuralin Corey Wong plugarilla tai Cortexilla perinteisellä Fender-mallinnuksella nyt viime ajat.

Eventiden H90 vähän houkuttelis, jos haluais lisää leluja, mutta tonnin keikka taitais olla sekin, ettei varmaan viiti (samasta syystä, että edellisetkin lelut opettelematta).
 
Back
Ylös Bottom