Makuasioita. Voisi olla eri tilanne jos olisi oma mökki, appivanhempien kanssa jaksaa max 2 päivää. Itse asunut landella pitkään joten ei ole samaa tarvetta olla mökillä.
Ai vittu että vitutti taas. Hyviä tyyppejä ne appivanhemmat mutta yleensä hommat menee niin että asia x pitää hoitaa. Otetaan vaikka grillaaminen esim. Sanoin että mie hoidan. Ei lihaa,vain makkaroita. Nostan kaasupullon grillin viereen ja letkut kiinni. Appiukko seisoo vieressä. Siirtää kaasupullon 10cm ja tarkistaa että kaikki letkut on kiinni kunnolla.
Sytytän grillin. Se tarkistaa että oikeat kaikki mennyt oikein eli sammuttaa kaikki ja pistää uudestaan kiinni.
Laitan makkarat sinne, menee ehkä 12-20 min niin ne näyttää jo hyvältä. "Nämä on viissiin ihan hyviä" sanon ja alan ottaa niitä pois. "Ei ei ei, ne pitää olla vielä se sanoo ja pistää kannen kiinni. 12 sekuntia myöhemmin sain ne ottaa pois.
Voitte kuvitella että alkaa vituttaa kuin kaikki menee säätämiseksi. No onneksi olen ihmisenä kasvanut. Luulen että tämä on yleinen vaiva vanhoilla ukoilla. Ex appiukko oli vähän samanlainen. Ehkä tulee joku tarve näyttää että aaiat kuuluu tehdä tietyllä tavalla...en tiedä