Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1/1,5*13=8 2/3
e:
Tai:
13/3 saa tietää paljonko per 0,5 dl = 4 ja 1/3
Se kertaa kaksi = per 1 dl = 8 ja 2/3
Nehän on monesti todella yksinäisiä jotka noihin rakkaushuijauksiin lähtee. Osa haastattelujen perusteella tiedostaakin, että taitaa olla huijaus mutta jatkavat silti koska saavat huomiota ja kivoja tekstareita. Onhan se surullista pohjimmiltaan.
Vähemmän.Äkkiä apua!
Jos 1,5 dl ryynejä menee 13 dl:aan maitoa, niin minkä määrän nestettä tarvitsee 1 dl ryynejä?
Hyvä opettaja saa huonommankin oppilaan oppimaan. Itse muistan myös matematiikan opettajan joka pystyi selittämään asioita "luovasti", eikä vaan pelkästään tuputtamaan asioita yhdellä tavalla."Matematiikassa suunnat ja ulottuvuudet ovat sisällöllisesti merkityksellisiä. Lukujärjestelmä perustuu paikka-arvoihin ja paikka tarkoittaa lukujen sijaintia suhteessa toisiinsa. Hahmottamisen vaikeudet voivat aiheuttaa ongelmia käsitellä mielessä asioiden sijainteja ja suhteita toisiinsa, jolloin on vaikeampaa oppia ajattelemaan luvuilla sekä hahmottamaan lukujen suhteita ja suuruusluokkia. Oppimisesta tulee pintaoppimista, ja numerot ovat vain sanoja ilman sisältöä."
Tätä vaan ei tunnistettu minun peruskouluvuosina. Lukiossa olin jo täysin pudonnut kärryistä. Ainoa poikkeus oli geometria ja jostain syystä myös kemian laskut, mutta kemian opettaja olikin tosi hyvä.
Ja huono torppaamaan kaiken mielenkiinnon.Hyvä opettaja saa huonommankin oppilaan oppimaan. Itse muistan myös matematiikan opettajan joka pystyi selittämään asioita "luovasti", eikä vaan pelkästään tuputtamaan asioita yhdellä tavalla.
Minäkin päättelin juuri näin!Vähemmän.
Varmasti voi olla häpeääkin seassa. Jossain kotimaisessa ohjelmassa haastateltiin poliisia joka oli paljon noita tutkinut, ja hänen mukaan moni tosiaan jatkaa senkin jälkeen kun hälytyskellot on soinu Kai siitä fantasiasta vaan haluaa pitää kiinni, että jossain on joku jota kiinnostaa mitä minulle kuuluu.Surullista kyllä. Ihmisen kyky huijata itseään on iso. Tuohon varmaan liittyy myös häpeä. Häpeää siitä, että oli niin huiputettava eikä sitä tunnetta sitten jaksa kohdata ja käsitellä, joten vaan jatkaa ja toivoo jotain ihmeellistä tapahtuvaksi. Totuus kirpaisee. Älyttömiä rahamääriä ihmiset menettävät.
Hyvä opettaja saa huonommankin oppilaan oppimaan.
"Treeni"tilaisuus kannattaisi järjestää jossain kylpylässä. Osa voisi heilua vähän kuntosaliosastolla ja loput halukkaat siirtyisivät suoraan kakkosvaiheeseen, eli kalja-poreallas-höyrysauna-meininkeihin.Montakohan yksikköä keskikaljaa siihen tilaisuuteen pitäisi varata.
Nerokasta!"Treeni"tilaisuus kannattaisi järjestää jossain kylpylässä. Osa voisi heilua vähän kuntosaliosastolla ja loput halukkaat siirtyisivät suoraan kakkosvaiheeseen, eli kalja-poreallas-höyrysauna-meininkeihin.