Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuollainen vartalo on juurikin normaali. Tuollaiseksi ihminen on evoluutiossa muokkaantunut ja tuollainen ihminen on ollut viimeiset 70000 vuotta. Viimeiset 50 vuotta oltu läskejä ja varsinkin lähivuodet on kunnolla pakotettu läskiyttä, niinku se olis se uusi normaali. Ihanku "kehopositiivisuus", diabetes ja masennus olis ok. Saatana mikä hiilijalanjälkikin L ja XL koon vaatteissa vs XS ja S vaatteisiin!
Niin, eikös evoluutio toimi vähän niin, että vartalo muokkautuu sellaiseksi, millaisena sitä tarvitaan ja käytetään? Tarpeet ja ympäristö ei oo tänä päivänä ihan samanlaisia, mitä satoja tai tuhansia vuosia sitten.

Aikaisemmin vitsauksena, ettei ole safkaa. Nykyään sitä saa helposti ihan liikaa tai liian energiatiheetä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikaisemmin vitsauksena, ettei ole safkaa. Nykyään sitä saa helposti ihan liikaa tai liian energiatiheetä.

ei kai tuo silti tarkoita sitä, että joka paikkaan pitää kulkea autolla, julkisilla tai säshköskootterilla? jos syö liikaa, pitää myös kuluttaa liikaa, jos ei kuluta ei saa paljoa syödäkkään
 
joka paikkaan pitää kulkea

kävin tankkaamassa Mersun tankin piripintaan toissaviikolla, viimeksi kun kävin maitokaupassa katsoin, että trippiin pyörähtii 66km

polkupyörään tullut hinpunverran enemmän kilometrs, koska JokaJumalan päivä näillä säillä #ajankuluksi
 
ja varsinkin lähivuodet on kunnolla pakotettu läskiyttä, niinku se olis se uusi normaali.
Itse olen läski (vaikka vielä vähän alle 40v vannoin, että musta ei ole tule läskiä) ja potuttaa toi kehopositiivuus- yms. lässytys. Ei sen takia, ettäkö läskien pitäisi jotenkin hävetä itseään, mutta kun ei se nyt vaan ole terveellistä olla lihava.

Itse ruoskin itseäni ja syömisiäni koko elämäni ajan just tohon 35-37v paikkeille ja sitten kun liikunta ensin rajusti väheni eri syistä niin tuli vaan semmoinen EVVK koko omaa painoa kohtaan. Eli melkoinen siirtymä fitistä fätiksi. En häpeä omaa painoani, mutta haluaisin taas löytää sen motin jolla pudottaisin painoa kohti vähemmän läskiä.

Semmoinen avautuminen ennen lounasta :giggle:
 
Itse olen läski (vaikka vielä vähän alle 40v vannoin, että musta ei ole tule läskiä) ja potuttaa toi kehopositiivuus- yms. lässytys. Ei sen takia, ettäkö läskien pitäisi jotenkin hävetä itseään, mutta kun ei se nyt vaan ole terveellistä olla lihava.

Itse ruoskin itseäni ja syömisiäni koko elämäni ajan just tohon 35-37v paikkeille ja sitten kun liikunta ensin rajusti väheni eri syistä niin tuli vaan semmoinen EVVK koko omaa painoa kohtaan. Eli melkoinen siirtymä fitistä fätiksi. En häpeä omaa painoani, mutta haluaisin taas löytää sen motin jolla pudottaisin painoa kohti vähemmän läskiä.

Semmoinen avautuminen ennen lounasta :giggle:

Juu itekki olin läski tosi pitkään. Sit viimein löyty moti. Tai kaikki muuttu, loppu energiajuomat, alkoi liikunta, paino alkoi pudota. Kaikki sopi yhteen ja joka muutos ruokki toisiaan. Kaikki lähti oikeastaan työpaikan vaihdosta ja etätöiden alottamisesta. Pitkään meni burnoutin rajamailla. Nytte toki en mikään fitness oo, narut roikkuu olkapäistä, mutta rasvaa ei kummiskaan oo ja vähän vattalihakset näkyy. Ittellä hyvä olla.
 
ei kai tuo silti tarkoita sitä, että joka paikkaan pitää kulkea autolla, julkisilla tai säshköskootterilla? jos syö liikaa, pitää myös kuluttaa liikaa, jos ei kuluta ei saa paljoa syödäkkään
No niinkö minä sanoin, että pitäs? Typistettynähän tuo edellinen sanoi vaan, että maailma on muuttunut entisajoista ja ongelmat sen mukaisia.

Jos nykyään haluaa pysyä hoikkana, niin tarvii joo miettiä safkojaan ja tekemisiään.
 
Sipuli kireellä Mehiläisen kanssa säätäessä, kun saa olla kyselemässä, että mikä on meininki jatkon suhteen tuon soittamatta jääneen soittoajan tiimoilta ja taas on koivetkin kipeet.. eilen päässy koko aspaan edes läpi tuon nettipalvelun kautta, katotaan miten käy tänään.
 
Kaikki sopi yhteen ja joka muutos ruokki toisiaan.

Tämäpä. M/L-kokoisena, parit burnoutit kokeneena ja hieman hormoni- ja hermostovammaisena voin todeta, että kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, mutta. Tietyn pisteen jälkeen on vain oma valinta jääkö siihen negatiiviseen kierteeseen vai selvittääkö päänsä ja alkaa kohdella itseään hyvin, jolloin ne positiiviset vaikutukset alkaa ruokkia itseään. Yksinkertaistettuna näin.
 
Tietyn pisteen jälkeen on vain oma valinta jääkö siihen negatiiviseen kierteeseen vai selvittääkö päänsä ja alkaa kohdella itseään hyvin, jolloin ne positiiviset vaikutukset alkaa ruokkia itseään. Yksinkertaistettuna näin.
Juuh, tuntuu olevan monelle vaikeaa ymmärtää, miten iso merkitys sillä on, miten itse itsensä näkee ja miten itselleen juttelee.

Toinen monelle vaikea asia ymmärtää on se, että se, miten itse näkee itsensä, ei ole sama kuin miten kaikki muut sut näkee.
 
Vietnamilainen tai esim. Persialainen safka kiinnostais ja miten ne esim. eroaa perus kiinalaisesta tai thaikkuruoasta. Ei täällä vaan taida olla kumpaakaan..
 
Back
Ylös Bottom