Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä kaikkea tohon sisältyi?

Yks vesi-ilmalämpöpumppu kilkkeineen, kaks ilmalämpöpumppua ja aurinkopaneelijärjestelmä käyttöönotettua ja tietty yhden pilpin ja kahden ilpin purku ja kierrätys.

Edit, tosta toki pois kotitalousvähennys ja toine ilppi kotivakuutuksesta.
Saattaa takaisinmaksuaika olla kohtalaisen pitkä. Mutta ai saatana kun vaan ihan periaatteessa pääsisi varsinkin siirtoyhtiölle näyttämään keskaria, niin joka euron arvoista.

Hyvää meinkinkiä.

Joo juuri näin! Must perse määritelmä takaisinmaksuaika, en o sitä koskaa ymmärtäny. Mulla oli laitteet tiensä päässä ja piti uusia, ihan sama maksaako itteensä takaisin. Kunhan saan asua vaivattomasti ja miellyttävästi tässä. Toki bonusta että tarvii ostaa vähemmän sähköä mitä enne.
 
Viimeksi muokattu:
Ja herraJjjumala, että sointu börgin naama on ärsyttävä, mutta...

...minusta veljensä Topin naama ei ole ärsyttävä. Topilla on luultavasti luomunaama. 👍


Topi_pa__a__kuva.jpg



👑


View: https://www.tiktok.com/@christii.88/video/7217512565176405274





T.
rats-office-working-wall-street-rat-race-concept-ai-generated_889761-749.jpg


cant-die-when.jpg
 
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta
Jeesus ristus jumalauta mitä vittua tuo on vasta 30v???!

TÄ??

Ei sillä rahalla ainakaan nuoruutta ole näköjään saanut.

Ja pitoksilla jäädyttänyt naamansa ilmeettömäksi. Se selittääkin hieman :unsure:
Sointu Borg vai Katri Helena? Jos ois pakko??

Kyllä. Tein parikymmentä vuotta aika fyysisiä hommia, eikä vatsanseutu pyöristynyt, vaikkei ehtinykään aina reenata. Syödä sai aika vapaasti, mutten oo koskaan mikään "herkun" (karkki, jätski tms) mussuttaja.
No joo, kyllähän se on itelläkin tippunu melkoisesti kulutus niistä ajoista, kun pyöritteli pubia, kanteli tankkeja, juoksi ympäriinsä ja oli ylipäänsä jaloillaan sen viidestä kymmeneen tuntiin per työpäivä. Mut ehkä tuon muutoksen huomannu enemmän siinä, että kyyppariaikaan särki jalkoja ja alaselkää seisomisesta. Nykyään särkee päätä, yläselkää tai hartioita näyttöpäätetyöstä ja istumisesta.

Ojasta allikkoon se on näiden kolotusten kanssa tekee mitä työtä hyvänsä :D
 
Minä olisn valinnut maitokaupasta erään pieniin vaatteisiin pukeutuneen säihkysäären

aika nuori taisi kyllä olla, en kehdannu niin tarkasti katsoa

mutta eihän Minulla vanhoille mitään tarjottavaa olsikaan, että nuorihan se saisi ollakkin
 
No semmoiseen leffojen sukellusveneeseen ehkä. Mut useammaksi päiväksi tommoiseen mitä lie kolme metriä korkeeseen ja 6m pitkään tuubiin, jossa ei mahdu edes liikkumaan, ei.
 
en kyllä tunne oloani yhtään miellyttäväksi siinä putkessakaan joka liikkuu yläilmoissa

tai metrossa joka on oikeasti syvällä
 
Pari palaveria, joista toisesta saadaan varmaan projektiin hillitön hämmennys plus kaikenlaista ylimääräistä hommaa itelle, mutta sen jälkeen eka lomapätkä.

Oon välillä kironnu vähän mielessäni, miksi ei voinu ottaa kunnon lomia jo tähän kesälle, mutta kun nää koivet on vielä vähän mitä on, niin loppuviimein parempikin varmaan, kun pidemmät lomat vasta elokuussa, niin saattaa pystyä jo tekemäänkin jotain.
 
Viaton miessielu houkuteltu syrjäiselle erämaamökille. Ei ole naapureita kuulemassa huutoa 🤭
Viime talvena lähti morsianehdokas ensimmäistä kertaa tänne syrjäiselle erämaamökille, veti matkan varrella jonkun hetkellisen kännipaniikin missä oli laitellut kaverilleen jonkun epämääräisen menen nyt metsään, oli kiva tuntea tyylisen viestin. Ilta jatkui mukavasti, paljon myöhemmin olin coituksen jälkeen tupakoitsemassa kun alkaa sisältä kuulua puhetta että älkää nyt ainakaan koko porukalla tulko, sitten huuto että nyt saatanan äkkiä vaatteet päälle. Mietin sisälle tullessa että mikähän serkuslauma kohta paukkaa pesäpallomailojen kanssa paikalle.

Hetken selvittelyn jälkeen sai soperrettua, että poliisit tulossa, oli kaveri ollut huolissaan että teilaa itsensä jossain metsässä ja ilmoitellut asiasta. Lopulta ihan lunkisti homma päättyi ja kokemusta rikkaampana itse.

TL;DR: Ota uhrilta puhelin talteen myös!
 
Back
Ylös Bottom