Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monta vuotta oli tavoitteena kerätä massaa (vaikeaa oli kun salin lisäksi koirat ja pyöräily kuvioissa, hitosti liikuntaa) ja ruokavalioasioita tutkittu huolella (tosin lähinnä viime vuosituhannen lopun opeilla). Työterveydessä kun kysellään olisiko avun tarvetta painonpudotukseen niin kerron aina miten sen tekisin. Sitten totean, että enää puuttuu se moti ja tällä mennäänJuuri noin!
edit. Pystyin neuvomaan muita ihmisiä olemaan tekemättä noita virheitä jo useita vuosia ennenkuin itse aloin tehdä asialle mitään.
Toinen monelle vaikea asia ymmärtää on se, että se, miten itse näkee itsensä, ei ole sama kuin miten kaikki muut sut näkee.
Minä ostin tänään Niben osaketta. Voidaan vertailla tuottoja 2 vuoden kuluttua.Teetätin energiaremontin ja wittu miten hyvä homma.
Voi veljet ja siskotViaton miessielu houkuteltu syrjäiselle erämaamökille. Ei ole naapureita kuulemassa huutoa
Minä ostin tänään Niben osaketta. Voidaan vertailla tuottoja 2 vuoden kuluttua.
Mitä kaikkea tohon sisältyi?24 kiloa lupasin maksaa.
Lintsin makkaraperunat 1/5, tänäpänäTekisi mieli kunnon annon makkaraperunoita..
#läski
Saattaa takaisinmaksuaika olla kohtalaisen pitkä. Mutta ai saatana kun vaan ihan periaatteessa pääsisi varsinkin siirtoyhtiölle näyttämään keskaria, niin joka euron arvoista.Mutta tosiaan mahtaakohan laskua tulla? Kohta viikko kulunu. 24 kiloa lupasin maksaa. Sais lasku tulla tai sitten ei tulisi ollenkaan, muttei tämmöstä odottamista.
Kyllä. Tein parikymmentä vuotta aika fyysisiä hommia, eikä vatsanseutu pyöristynyt, vaikkei ehtinykään aina reenata. Syödä sai aika vapaasti, mutten oo koskaan mikään "herkun" (karkki, jätski tms) mussuttaja.Jos nykyään haluaa pysyä hoikkana, niin tarvii joo miettiä safkojaan ja tekemisiään.
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta"En ole koskaan ollut luomuliisa. Laitatin silikonirinnat 20-vuotiaana, koska rakastan isoja tissejä, eikä sellaisia saa salitreenillä. Pistoshoidot aloitin vasta muutama vuosi sitten. Otan botuliinia otsaan ja hyaluronihappoa nenänvarteen, poskipäihin, huuliin ja leukalinjaan." Sointu Borg
Mainittu myös hampaiden laminaatit ja muovikuoret sekä hiustenpidennykset.
Rahalla saa.