Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Citymarketista takeway salaatti. Se minkä nätti tyttö tekee pyydetyistä raaka-aineista. 7.49€. Erittäin maistuva ja riittävä kuumana kesäpäivänä toimistotyöntekijälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri noin!

edit. Pystyin neuvomaan muita ihmisiä olemaan tekemättä noita virheitä jo useita vuosia ennenkuin itse aloin tehdä asialle mitään.
Monta vuotta oli tavoitteena kerätä massaa (vaikeaa oli kun salin lisäksi koirat ja pyöräily kuvioissa, hitosti liikuntaa) ja ruokavalioasioita tutkittu huolella (tosin lähinnä viime vuosituhannen lopun opeilla). Työterveydessä kun kysellään olisiko avun tarvetta painonpudotukseen niin kerron aina miten sen tekisin. Sitten totean, että enää puuttuu se moti ja tällä mennään :unsure: :whistle:

Täälläkin siis tarvittava tieto löytyy, mutta liha on heikkoa.
 
Toinen monelle vaikea asia ymmärtää on se, että se, miten itse näkee itsensä, ei ole sama kuin miten kaikki muut sut näkee.

hieman kun pelaa tinnerpeliä niin tuota ei ole vaikea ymmärtää

vaikka itse itseä peilistä katsoessa ajttelee, että pilua pitäisi tulla/päivittäin, eivät NAISet tinnerissä näe Minua sinneppäinkään samoin
 
Teetätin energiaremontin ja wittu miten hyvä homma. On niin hyvä fiilis siitä että tippa meinaa tulla munasta. Sähkönkulutus tippu 85% ja sähköön menevä raha tippu 100%. Eikä noilla tuotoilla niin väliä vaan että sai tän fiiliksen.

Mutta tosiaan mahtaakohan laskua tulla? Kohta viikko kulunu. 24 kiloa lupasin maksaa. Sais lasku tulla tai sitten ei tulisi ollenkaan, muttei tämmöstä odottamista.
 
Minä ostin tänään Niben osaketta. Voidaan vertailla tuottoja 2 vuoden kuluttua.

Joo varovainen arvio tuotolle 12%. Voi hyvin olla enemmänkin.

Mutta voi tohon tuotolle keksiä minkä tahansa luvun. Olisin mä voinu optimoida vanhaa laitetta, polttaa joka päivä takkaa tai alkanu elää vaikka +18 asteessa talvella niin ei olis isoja tuottoja.

Itseä tietysti miellyttää jos keksii ison luvun.

Pääasia että tuli elinkaarta talolle ja asuinmukavuutta.
 
Mutta tosiaan mahtaakohan laskua tulla? Kohta viikko kulunu. 24 kiloa lupasin maksaa. Sais lasku tulla tai sitten ei tulisi ollenkaan, muttei tämmöstä odottamista.
Saattaa takaisinmaksuaika olla kohtalaisen pitkä. Mutta ai saatana kun vaan ihan periaatteessa pääsisi varsinkin siirtoyhtiölle näyttämään keskaria, niin joka euron arvoista.

Hyvää meinkinkiä.
 
Jos nykyään haluaa pysyä hoikkana, niin tarvii joo miettiä safkojaan ja tekemisiään.
Kyllä. Tein parikymmentä vuotta aika fyysisiä hommia, eikä vatsanseutu pyöristynyt, vaikkei ehtinykään aina reenata. Syödä sai aika vapaasti, mutten oo koskaan mikään "herkun" (karkki, jätski tms) mussuttaja.

Sitten vaihdoin vähemmän fyysisiin töihin, ja kas, navan seutu alkoi pullistua.

Työaikasyistä, ja lapsellisena ihmisenä, reeni/liikkumismäärien nosto sinne fyysisen työn tasolle ei vain ole mahollista, mutta tilanteessa on auttanu kaks asiaa.

Vähän gontsan teemalla olen karsinu ruokavaliosta kaikki valmistuotteet. En aiemmin oo ollu mikään kokki, mutta nykyään ruoanlaitto tuoreista puhtaista raaka-aineista on kivaa, oon oppinu jopa soveltamaan reseptejä oman maun mukaan, ja ennenkaikkea, tätä voi tehä jälkikasvun kans yhessäki. Toinen on ollu pätkäpaasto. Lihaksia pitäs silti rasittaa enemmän, mutta napa ei enää loittone selkärangasta, vaan päinvastoin.

Väitän kyllä että makeutusaineiden ynnämuiden lisäksi kaikki nuo teolliset tuotteet sisältää aika paljon sellaista, joka on tarpeellista suurten valmistusmäärien tasalaatuistamiseksi, säilyvyyden parantamiseksi, jne., eikä niitä terveellisyyden kannalta tutkittu riittävästi.

Noniin, avauduin, sori. 😄
 
"En ole koskaan ollut luomuliisa. Laitatin silikonirinnat 20-vuotiaana, koska rakastan isoja tissejä, eikä sellaisia saa salitreenillä. Pistoshoidot aloitin vasta muutama vuosi sitten. Otan botuliinia otsaan ja hyaluronihappoa nenänvarteen, poskipäihin, huuliin ja leukalinjaan." Sointu Borg

Mainittu myös hampaiden laminaatit ja muovikuoret sekä hiustenpidennykset.

Rahalla saa.
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta
Jeesus ristus jumalauta mitä vittua tuo on vasta 30v???!

TÄ??

Ei sillä rahalla ainakaan nuoruutta ole näköjään saanut.

Ja pitoksilla jäädyttänyt naamansa ilmeettömäksi. Se selittääkin hieman :unsure:
 
Back
Ylös Bottom